روش‌های دریافت بایننس کوین رایگان (BNB)

همین الان ثبت نام کن و هر روز بایننس کوین رایگان به دست بیار!
بایننس کوین
برای دریافت بایننس کوین رایگان همین الان ثبت نام کن!

بایننس کوین (BNB) نوعی ارز دیجیتال مبتنی بر بلاک چین اتریوم هست که توسط صرافی ارز دیجیتال بایننس ایجاد شده. راه اندازی این ارز در سال 2017 انجام شد و از همان زمان خود را به عنوان یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال در جهان معرفی کرد. ویژگی‌هایی مثل پرداخت کارمزدهای معاملات در صرافی بایننس، تخفیف در کارمزدهای معاملات، استیکینگ برای دریافت پاداش باعث شد افراد زیادی بایننس کوین رو به عنوان دارایی انتخاب کنن. به همین دلیل دریافت بایننس کوین رایگان موضوعی وسوسه‌انگیز و جالب توجه هست. در این مقاله راه‌های دریافت BNB رایگان رو برای شما جمع‌آوری کردیم پس ادامه مطلب رو از دست ندین.

 

معرفی معتبرترین روش های دریافت بایننس کوین رایگان

در کنار روش‌های ایرانی، میتونین از طریق سایت‌های خارجی هم بایننس کوین رایگان دریافت کنین که در ادامه بهتون معرفی میکنیم.

دریافت بایننس کوین رایگان فقط با خرید روزمره

 

بایننس کوین رایگان با دراپینو

تا حالا شنیده بودین که با خرید کردن میتونین بایننس کوین رایگان دریافت کنین؟ اینجا میخوایم بهتون یک سایت جدید داخل ایران معرفی کنیم که با خرید کردن از فروشگاه‌های باشگاه مشتریان این پلتفرم مثل افق کوروش و گندم، میتونین BNB رایگان داشته باشین.

روش کار این سایت اینجوریه که اول داخل سایت ثبت نام میکنی. برای ثبت نام لازمه که شماره تلفنت رو وارد و بعد شماره کارتت رو ثبت کنی. بعد از اینکه ثبت نام کردین، به تمام فروشگاه‌های باشگاه مشتریان دراپینو در هر شهری از ایران که باشین دسترسی خواهید داشت.

 

 بایننس کوین رایگان با دراپینو در ایران

فرقی نمیکنه ساکن کدوم استان باشین، خدمات دراپینو برای تمام استان‌های کشور ارائه میشه.

با خرید از هر کدوم از فروشگاه‌ها تا 20 درصد از خریدتون تحت عنوان بایننس کوین به شما برگشت داده میشه.

اینجوری هم با تخفیف خرید کردی و هم ارز دیجیتال داری. با انجام هر خرید از فروشگاه‌های باشگاه مشتریان دراپینو، پاداش شما از اون خرید، به حساب کاربریتون داخل سایت دراپینو واریز میشه.

 

کسب بایننس کوین رایگان با دراپینو

و هر وقت که درخواست داشته باشین، معادل ریالی رمزارزتون به حساب بانکی شما واریز میشه.

حتما بخوانید : دریافت بیت کوین رایگان

 

فاست فری بایننس کوین (freebinancecoin)

 

فاست بایننس کوین رایگان

از طریق سایت فری بایننس کوین که یک سایت فاست هست، می‌تونین به روش‌های مختلف بایننس کوین به دست بیارین. هر یک ساعت از طریق فاست رولی میتونین شانس خودتون برای به دست آوردن بایننس کوین رایگان رو افزایش بدین. یا اینکه چالش‌ها، وظایف، پیشنهادات و نظرسنجی ها را برای کسب درآمد بیشتر تکمیل کنین. حساب خودتون رو به صورت رایگان ارتقا بدین و توکن‌های بیشتری به دست بیارین.

همچنین میتونین در مسابقات هفتگی جوایز بزرگ بایننس شرکت کنین. البته توجه داشته باشین که برای استفاده از این سایت نباید از وی پی ان استفاده کنین.

برای دریافت بایننس کوین رایگان کافیه توییتر این سایت رو دنبال کنین تا کدهای تبلیغاتی رایگان بهتون بده. این کدها به شما این امکان رو میده بدون انتظار شانس اضافی دریافت کنین و این احتمال برای برنده شدن شما رو بیشتر افزایش میده.

همچنین میتونین با انجام یک بازی بسیار ساده هر ساعت یک بایننس رایگان دریافت کنین و یا اینکه تا 300 دلار در صرافی بایننس ارز رایگان برنده شوید! برای دریافت جایزه‌تون به محض اینکه به حداقل مقدار برداشت برسین میتونین پاداش رو دریافت کنین.

 

فاست فری وارد (Freeward)

 

فری فاست بایننس کوین رایگان

برای کسانی که علاقه‌مند به دریافت بایننس کوین رایگان و بدون سرمایه گذاری هستن، Freeward یک فرصت جذاب رو ارائه میده. Freeward یک پلت فرم قانونی هست که به کاربران اجازه میده با شرکت در فعالیت‌های ساده و لذت بخش، BNB رایگان کسب کنن.

با انجام کارهایی مثل نظرسنجی و بازی، کاربران می‌تونن امتیاز جمع‌آوری کنن. با استفاده از این امتیازها می‌تونن BNB یا پاداش‌های دیگه رو بازخرید کنن.

با استفاده از روش‌های زیر، می‌تونین از طریق پلت‌فرم‌های قانونی مثل Freeward، بایننس کوین رایگان کسب کنین و در حین جمع‌آوری جوایز ارزهای دیجیتال، در فعالیت‌های هیجان‌انگیز شرکت داشته باشن.

انجام نظرسنجی‌ها یکی از کارهایی هست که میتونین انجام بدین. با شرکت در نظرسنجی‌ها در پلتفرم‌هایی مثل Freeward می‌تونین به راحتی بایننس کوین رایگان دریافت کنین. این وب‌سایت‌ها با شرکت در نظرسنجی‌هایی برای انجام تحقیقات در بازار، فرصت‌هایی رو برای کسب پاداش‌های ارزهای دیجیتال از جمله BNB فراهم می‌کنن.

 

نحوه کسب بایننس کوین رایگان در سایت Freeward

 

bnb رایگان

برای دریافت BNB رایگان در Freeward، مراحل زیر رو لازمه دنبال کنین:

 

    1.  یک حساب کاربری در Freeward ایجاد کنین

 

ابتدا در وب سایت Freeward ثبت نام کنین. می توانید انتخاب کنید که با استفاده از حساب های فیس بوک یا گوگل خود ثبت نام کنید یا با آدرس ایمیل خود ثبت نام کنید.

 

    1. شروع به فعالیت کنین

 

پس از ثبت نام، می‌تونین با انجام کارهای مختلف در پلتفرم شروع به دریافت ارز کنین. Freeward طیف وسیعی از فعالیت‌ها مثل بازی کردن، تماشای فیلم و تکمیل نظرسنجی رو ارائه می‌ده.

 

    1. بایننس کوین خودتون رو بازخرید کنین

 

پس از جمع آوری ارزهای کافی (5000 سکه یا 5 دلار)، می‌تونین ارز هارو به صورت رایگان BNB بازخرید کنین. فرآیند سریع هست و BNB شما در اسرع وقت به شما تحویل داده میشه.

یکی از ویژگی‌های کلیدی Freeward روند پرداخت سریع هست. کاربران می‌تونن در مدت کوتاهی پس از ارسال درخواست‌های برداشت ، جوایز خودشون رو دریافت کنن.

پشتیبانی حرفه ای: Freeward یک تیم پشتیبانی اختصاصی برای کمک به کاربران در مورد هر گونه سؤال یا مشکلی که ممکن است با آن مواجه شوند فراهم می کند.

Freeward یک سیستم دستاورد داره که به کاربران برای ارتقاء سطحشون پاداش میده. با رسیدن به سطوح بالاتر، کاربران می‌تونن ارزهای بیشتری دریافت کنن.

حتما بخوانید : دریافت ایردراپ رایگان

 

انجام بازی‌های بلاک چین

 

بایننس کوین رایگان با بازی کردن

اگر از علاقه‌مندان به بازی هستین، میتونین با انجام بازی‌های مبتنی بر بلاک چین که به بازیکنان با ارز دیجیتال پاداش میده بایننس کوین رایگان کسب بگیرید. بازی برای کسب درآمد به کاربران این امکان رو می‌ده که با درگیر شدن در فعالیت‌های مختلف درون بازی و انجام وظایف، بایننس کوین جمع‌آوری کنن.

 

تماشای ویدیوهای مخصوص به رمزارزها

 

کسب بایننس کوین رایگان

راه دیگر برای کسب بایننس کوین رایگان، تماشای ویدیوها در پلتفرم‌هایی مانند Coinbase Earn و CoinMarketCap.com است. این پلتفرم‌ها به کاربران برای یادگیری در مورد ارزهای دیجیتال مختلف از طریق محتوای ویدیویی خود، بایننس کوین رایگان جایزه میدن. کاربران در این سایت‌ها برای اثبات آموزش خود گاها آزمون‌ها و تست‌هایی رو باید انجام بدن.

 

گوش دادن به موسیقی

 

دریافت بایننس کوین رایگان با موسیقی

همچنین می‌توانید با گوش دادن به موسیقی در پلتفرم‌های خاص، BNB رایگان کسب کنید. برخی از برنامه‌ها به کاربران برای پخش و گوش دادن به موسیقی از طریق سرویس‌هایشان، ارز دیجیتال را پاداش می‌دهند.

 

سخن پایانی

 

دریافت BNB رایگان

بایننس کوین ارز دیجیتالی هست که توسط صرافی بایننس منتشر شد و با نماد BNB معامله میشه. BNB ابتدا بر روی بلاک چین اتریوم با استاندارد ERC 20 اجرا می‌شد اما پس از مدتی به ارز اصلی زنجیره بایننس تبدیل شد. با توجه به قیمت و رشدی که این ارز از زمان راه اندازی تا به الان داشته، جای تعجب نداره که خیلی از افراد علاقه به ذخیره بایننس کوین داشته باشن. برای دریافت BNB رایگان و نگهداری این ارز سایت ایرانی دراپینو، گزینه مورد اطمینانی برای شما خواهد بود.

 

 سوالات متداول

 

فروشگاه‌های باشگاه مشتریان دراپینو رو از کجا پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن فروشگاه‌های باشگاه مشتریان دراپینو ابتدا داخل سایت ثبت نام کنین، بعد از سمت نام با انتخاب نام استان، لیست فروشگاه‌ها با آدرس دقیق در اختیار شما قرار میگیره.

با استفاده از درایپنو و دریافت تخفیف، معادل ارز دریافت میشه؟

خیر. با هر خرید، بایننس کوین رایگان به حساب دراپینو شما انتقال داده شده و هر زمان که درخواست بدین، معادل ارز برای شما واریز میشه.

چجوری میتونم بایننس کوین رو ذخیره کنم

بایننس کوین رو میتونین در کیف پول‌های ارز دیجیتال ذخیره کنین. کیف پول های ارز دیجیتال نرم افزاری یا سخت افزاری هستن که میتونین با توجه به نیازتون انتخاب کنین.

آینده بایننس کوین چگونه هست؟

بایننس کوین یک ارز دیجیتال با پتانسیل رشد بالا هست. این ارز توسط صرافی بزرگی مانند بایننس پشتیبانی میشه و دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هست و با توجه به پشتیبانی این صرافی بزرگ امکان رشد بالایی داره و میتونه سود قابل توجهی در بلند مدت به شما بده.

منبع : Idle-empire

 

هرسوالی داری ازمون بپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *