3 روش دریافت اکسی‌اینفینیتی رایگان و معتبر در ایران

همین الان ثبت نام کن و هر روز اکسی رایگان به دست بیار!
برای دریافت اکسی رایگان همین الان ثبت نام کن!

نمیشه از شیرینی داشتن درآمد دلاری داخل بحران تورمِ الان حرفی نزد ! خرید و فروش و دریافت رمزارزها هم نوعی دیگه از درآمد دلاری که قطعا با پیشرفت تکنولوژی حاضر و قدم گذاشتن انسان داخل یه سیستم جدید مالی میتونه شمارو به سمت این اتفاق شیرین سوق بده .

 

 

 

دریافت اکسی‌اینفینیتی رایگان

این اتفاق شیرین که قراره به شما معرفیش کنیم دریافت ارزدیجیتال رایگان هست ، دریافت رمزارز رایگان بدون پرداخت ذره ای هزینه برای شما درآمد دلاری رایگان ُ به همراه داره ؛ داخل این مقاله قراره به شما نحوه ی دریافت رمزارز رایگان اکسی‌اینفینیتی یا هر رمزارز دیگه ای به شما آموزش بدیم .

ارزدیجیتال اکسی‌اینفینیتی مخفف AXS که با نام کامل (Axie Infinity shard) ، این رمزارز یه مدل بازی هست که کاربران با بازی کردن و رای دهی داخل پلتفرم اختصاصی AXS این رمزارز دریافت می کنن.

 

کسب اکسی‌اینفینیتی رایگان

این بازی برپایه اتریوم هست و همین موضوع ارزشمند بودن این رمزارز تایید میکنه چونکه اتریوم شبکه ی قدرتمندی هست ، این رمزارز بخاظر اینکه برپایه بازی هست خواهان زیادی داره و جدیدا رکورد بیشترین فعایت کاربران رو بین این مدل رمزارز ها داشته .

 

 

روش های دریافت اکسی‌اینفینیتی رایگان

بخاطر محبوبیت ارزهای دیجیتال روش های مختلفی وجود داره که میشه به صورت رایگان این رمزارزهارو داشته باشیم ، این روش ها انواع مختلفی داره که درادامه باهاشون آشنا میشیم :

 

دریافت اکسی‌اینفینیتی رایگان با خرید های روزمره

 

اکسی‌اینفینیتی رایگان با دراپینو

یکی از جالب ترین روش ها برای دریافت رمزارز رایگان ، دریافت ارزدیجیتال رایگان با خرید های سوپرماکتی هست؛ طریقه‌ی استفاده از این پاداش های خرید هم به این شکل هست که شما از فروشگاه هایی که طرف قرارداد اون شرکت مدنظر هست خرید می کنید و بعد درصدی از مبلغی که بابت خرید پرداخت کردید به شما به عنوان پاداش برگردونده میشه.

حتما برای استفاده از دریافت پاداش پس از خرید باید داخل سایتی که این خدمات رو میده ثبت نام انجام بدیم. این مدل پاداش خرید داخل ایران هم وجود داره ؛ پلتفرمی که شما به راحتی فقط با خرید از فروشگاه هایی مشخص اکسی‌اینفینیتی رایگان یا هر رمزارز دیگه ای دریافت می کنید در ادامه به شما معرفی می کنیم :

 

معرفی بهترین پلتفرم ایرانی کسب اکسی‌اینفینیتی رایگان

تا به الان با اداش پس از خرید و نحوه ی استفادش آشنا شدیم، الان قراره مطمئن ترین و بهترین پلتفرم دریافت پاداش داخل ایران رو به شما معرفی کنیم؛ دراپینو پلتفرمی هست که به کاربران ایرانی رمزارز رایگان اهدا می‌کنه و شما بدون انجام کار خاصی و پرداخت هزینه ای میتونید رمزارز اکسی‌اینفینیتی یا هر رمزارز رایگان دیگه ای بدست بیارید .

 

کسب اکسی‌اینفینیتی رایگان با دراپینو

 

روش دریافت اکسی‌اینفینیتی رایگان از دراپینو

حالا که با روش بدست آوردن رمزارز رایگان و بهترین پلتفرم دریافتش آشنا شدیم ؛ نوبت به روش دریافتش میرسه شما اول از همه باید وارد سایت دراپینو بشید و شماره ی تماستون و بعد شماره کارت بانکی که خرید های روزمره رو انجام میدید ثبت کنید و حالا جز اعضای دراپینو هستید؛ قدم گذاشتن برای شروع درآمد رایگان دلاریُ به شما تبریک میگیم .

 

دریافت اکسی‌اینفینیتی رایگان با دراپینو

بعد از ثبت نامتون باید از فروشگاه های طرف قرارداد دراپینو خرید انجام بدید و بعد از خرید درصدی از مبلغ خریدتون به شما برگردونه میشه داخل حساب کاربری دراپینوی شما به رمزارز اکسی‌اینفینیتی یا هر رمزارز دیگه ای تبدیل میشه .

 

معرفی فروشگاه های طرف قرارداد دراپینو

بیش از 10 هزار فروشگاه و مغازه عضو باشگاه مشتریان دراپینو هستن؛ فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای مثل افق کوروش ، گندم ، سورنا و … حتی مغازه ها و فروشگاه های کوچکتر مثل مغازه های گل و گیاه ، قنادی ها ، رستوران ها ؛ کافه ها ، لوازم الکترونیکی ، شما با خرید از هرکدوم از این فروشگاه ها و مغازه ها میتونید به راحتی رمزارز رایگان دریافت کنید .

برای دیدن لیست فروشگاه های طرف قرارداد دراپینو باید به سایت دراپینو برید و از قسمت مشتریان لیست تمام فروشگاه ها و انواع اونها رو میتونید ببینید .

برای پیدا کردن نزدیک ترین فروشگاه به محل زندگیتون میتونید از GPS داخل وب سایت استفاده کنید و نزدیک ترین فروشگاه ها به خودتون رو پیدا کنید .

دراپینو تونسته خدمات خودش رو به فروشگاه ها و مغازه های شهرستان ها هم برسونه و همین موضوع باعث شده کسایی شهر های دیگه ای جز تهران زندگی می کنن از داشتن درآمد دلاری رایگان بی بهره نمونن .

 

دریافت اکسی‌اینفینیتی رایگان در ایران با دراپینو

با خرید روزمره از فروشگاه های محل زندگیتون که قطعا فروشگاه های بزرگی مثل افق کوروش و گندم داخل هر محله ای هست میتونید رمزارز رایگان به راحتی دریافت کنید .

حتما بخوانید : دریافت ایردراپ رایگان

 

میزان رمزارز دریافتی از دراپینو

میزان دریافت پاداش خرید از دراپینو کاملا بستگی به میزان خرید شما از فروشگاه ها داره و برای هر فروشگاه ای یه چیز ثابتی نیست ، شما به میزانی که خرید کنید به شما کش بک تعلق میگیره ؛ مورد بعدی اینکه میزان کش بک دریافتی شما به قرارداد دراپینو با اون فروشگاه ها هم بستگی داره .

اما یک مورد کلی که هست اینه که شما با خرید از فروشگاه ها و مغازه هایی که عضو دراپینو هستن از 1% تا 20% درصد پاداش خرید دریافت می کنید .

 

کش بک اکسی‌اینفینیتی رایگان

برای اینکه نسبت به میزان پاداش دریافتی از هر فروشگاه آگاهی پیدا کنید، میتونید به سایت دراپینو برید و از قسمت فروشگاه ها؛ میزان درصد پاداش دریافتی هر فروشگاه که کنارش نوشته شده رو ببینید .

 

برداشت کش بک دریافتی از دراپینو

شما بعد از خریدتون و دریافت رمزارز رایگانتون باید اقدام به نقد کردن این پاداش و لذت برد ازش بپردازید ؛ برای برداشت پاداش خریدتون از دراپینو نیاز به کار سختی نیست فقط کافیه درخواستتون رو ثبت کنید تا خود وب سایت پاداشتون رو به حساب بانکیتون واریز کنه .

 

کسب کش بک اکسی‌اینفینیتی رایگان

شما هر زمانی که درخواست برداشت پاداشتون رو داخل دراپینو ثبت کنید همون لحظه با قیمت روزِ اون رمزارز برای شما واریز میشه .

داخل دراپینو برداشت به صورت ریالی هست و فعلا امکان انتقال خود رمزارز نیست ، شما بعد از ثبت نام داخل دراپینو میتونید هر رمزارزی رو که دوست داشته باشید انتخای کنید ؛ تنوع رمزارز ها داخل دراپینو خیلی زیاد هست و شما هر رمزارزی که دوست داشته باشید میتونید انتخاب کنید .

 

بازی برای کسب درآمد راهی برای کسب اکسی‌اینفینیتی رایگان 

 

اکسی‌اینفینیتی رایگان با بازی

خود رمزارز اکسی‌اینفینیتی بر پایه ی بازی هست ؛ شما میتوانید با انجام این بازی داخل خود پلتفرم اکسی‌اینفینیتی رمزارز AXS دریافت کنید ، بازی اکسی‌اینفینیتی به این شکل هست که شما با هیولاهای کارتونی میجنگید و بعد از پیروزی داخل نبردها میتونید کسب درآمد کنید .

 

سایت های فاست 

سایت های فاست ، سایت هایی هستن که به کاربرانی که داخل سایت براساس قوانینشون فعالیت کنن یکسری جوایز رمزارزی اهدا می کنن ، فعالیت هایی مثل تماشای ویدئو ، شرکت در نظرسنجی ، کلیک روی تبلیغات ، نصب و استفاده از اپلیکیشن و یا ارسال لینک تبلیغ به تعداد مشخص از جمله کارایی هست که افرادی که داخل این سایت ها وارد میشن باید برای دریافت رمزارز رایگان انجام بدن .

 

فاست اکسی‌اینفینیتی رایگان

یکی از این سایت های معتبر ، سایت فاست کریپتو هست که هر چهل دقیقه یکبار به کاربرانش رمزارز رایگان (بیت کوین رایگان و …) اهدا می کنه ، کاربران هم کارهایی مثل تماشای ویدئو و یا کلیک روی تبلیغات میتونن این رمزارزها رو برای خودشون به شکل رایگان دریافت کنن .

موضوع مهم درمورد این سایت ها این هست که میزان رمزارز دریافتی از این سایت ها خیلی ناچیز هست شما بهتره وقت زیادی داخل این سایت صرف نکنید که تمام زندگیِ شمارو تحت تاثیر قرار بده .

 

ویژگی های ارزشمندِ رمزارز اکسی‌اینفینیتی

سرعت داخل این بازی زیاد هست شما دچار کندی سرعت داخل این بازی برای دریافت رمزارز نمیشید ، همینطور این رمزارز بخاطر اینکه محبوبیت خیلی خاصی پیدا کرد و کاربران همه به سمت این بازی رفتن دارای ارزش زیادی هست همین موضوع باعث شده افراد بخاطر ارزشمند بودن این رمزارز به فکر سرمایه گذاری روی این ارزدیجیتال بیوفتن ؛ از سوی دیگه این بازی بر پایه اتریوم هست همین مورد امنیت این رمز ارز رو تایید می کنه .

 

ویژگی های اکسی‌اینفینیتی رایگان

 

سخن آخر

دریافت رمزارز های رایگان توسط شما از طریق روش های مطمئن میتونه تغییر بزرگی روی سیستم مالی شما اینجاد کنه ، شما هم برای رشد آگاهی خودتون نسبت به پیشرفت پول های دیجیتال و دنیای رمزارز قدمی برداشتید و هم برای خودتون درآمد کوچیک دلاری اما مطمئن و ارزشمند فراهم کردید .

 

دریافت اکسی‌اینفینیتی رایگان در ایران

داخل این مقاله پلتفرم دراپینو و خدماتش به شما معرفی شد و و اینکه نحوه ی دریافت رمزارز رایگان از این وب سایت ایرانی برای شما شرح داده شد که با خرید از فروشگاه های طرف قرار داد دراپینو میتونید رمزارز رایگان به راحتی بدست بیارید .

شما هرجور که دوست داشته باشید میتونید دست به کسب رمزارز رایگان بزنید و مطمئن ترین روش رو انتخاب کنید اما باید با آگاهی به درآمد دلاری بپردازید .

 

 

سوالات متداول

 

آیا دراپینو فقط رمزارز اکسی‌اینفینیتی رو به کاربرانش اهدا می کنه ؟

خیر ؛ داخل دراپینو تنوع رمزارزها زیاد هست و شما هر ارزدیجیتالی که دوست داشته باشید میتونید انتخاب کنید .

آیا دراپینو فقط با فروشگاه های زنجیره ای قرارداد داره ؟

خیر ؛ داخل دراپینو بیش از 10 هزار فروشگاه وجود داره شما براساس نیازتون میتونید هر خریدی که دارید میتونید انجام بدید ؛ مغازه هایی مثل لباس فروشی ، قنادی ها ، کافه ها و رستوران حتی مغازه های گل و گیاه هم جز مشتریان دراپینو هستن .

برای ثبت نام داخل دراپینو به چه اطلاعاتی احتیاج هست ؟

برای ثبت نام فقط نیاز به شماره تماس و شماره ی کارت بانکی شما نیاز هست .

دراپینو برای چی از ما شماره ی کارت بانکی میخواد ؟

طبیعتا باید شماره کارت بانکی شما ثبت باشه تا دراپینو اولا پاداشتون رو به حساب بانکی شما واریز کنه چون شیوه پاداش‌دهی دراپینو کاملا سیستمی هست و هیچ فردی دخالتی تو واریز پاداش ها نداره ؛ همینطور شماره ی کارت شما برای خرید کردن باید ثبت باشه که مشخص بشه شما از چه فروشگاه هایی خرید کردید .

دراپینو چقدر به ما پاداش اهدا می کنه؟

در یک چیز کلی شما میتونید با خرید از فروشگاه های طرف قرارداد دراپینو از 1% تا 20% پاداش دریافت کنید که البته برای هر فروشگاه این درصد متفاوت هست .

منبع : Gamewith

 

هرسوالی داری ازمون بپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *