دریافت ایردراپ هارمونی رایگان | معتبر و تضمینی | ۲۰۲۴

همین الان ثبت نام کن و هر روز هارمونی رایگان به دست بیار!
برای دریافت هارمونی رایگان همین الان ثبت نام کن!

ارزدیجیتال در جهان فعلی در ورودی برای رسیدن به درآمد بیشتر هست. شما برای داشتن درآمد دلاری رایگان دیگه نیازی نیست پولی داشته باشید حتی نیازی نیست آموزش‌های تخصصی بازارهای مالی رو دنبال کنید. داخل این مطلب از دراپینو قراره باهم یه روش جدیدی یاد بگیریم که رمزارز رایگان دریافت کنیم.

رمزارز هارمونی یکی از هزاران رمزارزی هست که داخل قطار ارزهای‌دیجیتال قرار گرفته و شما میتونید بلیط این قطار را رایگان دریافت کنید و سفری داشته باشید با درآمددلاری رایگان، از این سفر دراین مطلب لذت ببرید.

 

رتبه رمزارز هارمونی در قطار ارزهای‌دیجیتال

 

رتبه رمزارز هارمونی در قطار ارزهای‌دیجیتال

رمزارز هارمونی که به اختصار one گفته میشه روی یه پلتفرم غیرمتمرکز هست که روی شبکه اتریوم خدمات ارائه میده؛ غیرمتمرکز بودن این رمزارز به معنی عدم وابستگی به هیچ پلتفرمی هست که نشانه قدرتمند بودن رمزارز هارمونی هست.

هدف رمزارز هارمونی ابزارها و امکاناتی را برای ساخت، میزبانی، مدیریت و استفاده از برنامه‌های غیرمتمرکز در اختیار کاربران می‌زاره.

ویژگی رمزارز هارمونی نسبت به دیگر رقبای خود، سرعت بالاتری داره. هارمونی با شرکای بسیار خوبی همکاری داره که به پیشرفت این رمزارز کمک می‌کنه.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال رایگان

 

 دریافت ایردراپ هارمونی رایگان در ایران

 

 دریافت رمزارز هارمونی رایگان در ایران

دریافت رمزارز هارمونی به شکل رایگان داخل ایران آغاز شده و شما به راحتی و بدون هیچ مشکلی می‌تونید این رمزارز رو رایگان دریافت کنید تا پایان این مطلب همراه باشید.

 

پاداش خرید بلیط دریافت رمزارز رایگان

 

پاداش خرید بلیط دریافت رمزارز رایگان

پاداش خرید نوعی طرح تشویقی هست که فروشگاه‌های بزرگ و کوچک به مشتریان خود به شکل های مختلف اهدا می‌کنن. خوشبختانه پلتفرمی داخل ایران راه‌اندازی شده که به مشتریان خود در ازای خرید از فروشگاه هایی که طرف قراردادش هستن پاداش رمزارزی اهدا می‌کنه.

 

دراپینو پلتفرم دریافت ارزدیجیتال هارمونی

 

دراپینو پلتفرم دریافت ارزدیجیتال هارمونی

دراپینو پلتفرم مطمئنی هست که به کاربران ایرانی رمزارز رایگان اهدا می‌کنه به این شکل که شما با خرید از فروشگاه های طرف قرارداد دراپینو میتونید درآمد دلاری رایگان داشته باشید. بعد از خرید از فروشگاه های معین درصدی از مبلغی که بابت خرید پرداخت کردید به شما به شکل رمزارز برگردونده میشه.

برای ثبت‌نام داخل پلتفرم دراپینو باید اول وارد سایت دراپینو بشید، شماره تماس و شماره کارت بانکی خودتونُ وارد کنید بعد از ثبت نام با هرخریدی که از بیزینس های طرف قرارداد دراپینو کنید به شما ارزدیجیتال رایگان اهدا می‌کنه.

 

 فروشگاه‌های فعال دراپینو

دراپینو با 10 هزار بیزینس کوچیک و بزرگ فعالیت میکنه که چند فروشگاه زنجیره ای مثل افق‌کوروش، سورنا و گندم هم جزء فروشگاه های طرف قراردادش هستن. این فروشگاه های زنجیره ای داخل هر محله‌ای هست و شما میتونید با انجام خریدهای روزمره‌تون به راحتی رمزارز رایگان دریافت کنید.

بیشتربخوانید: بیتکوین رایگان

 

 فروشگاه‌های فعال دراپینو

علاوه‌بر فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای دراپینو با کافه ها، رستوران ها، قنادی ها، بوتیک های لباس‌فروشی و حتی با مغازه های گل و گیاه هم قرارداد داره شما باخرید ازشون ارزدیجیتال رایگان دریافت می‌کنید.

برای دیدن لیست کامل فروشگاه های طرف قرارداد دراپینو به وبسایتش برید و از قسمت مشتریان میتونید لیست تمام فروشگاه هارو مشاهده کنید همچنین می‌تونید از طریق GPS  که داخل وبسایت هست نزدیک‌ترین فروشگاه رو که طرف قرارداد دراپینو هست پیدا کنید.

خوشبختانه خدمات دراپینو به شهرستان‌ها هم رسیده و شمایی که تهران نیستی هم میتونی ارزدیجیتال رایگان دریافت کنی.

 

میزان ارزدیجیتال دریافتی از دراپینو

 

میزان ارزدیجیتال دریافتی از دراپینو

دراپینو از 1%تا20% به شما رمزارز رایگان اهدا می‌کنه اما این موضوع کاملا به میزان خرید شما از فروشگاه های طرف قرارداد دراپینو داره. برای دیدن میزان رمزارز دریافتی از هر فروشگاه داخل وبسایت قسمت مشتریان کنار هر فروشگاهی درصد ارزدیجیتال دریافتی نوشته شده.

دراپینو تنوع رمزارزی رو خیلی زیاد گشترش داده و شما بعد از ثبت نام میتونید هر ارزدیجیتالی که دوست داشتید رو انتخاب کنید تا پاداشتون به اون رمزارز تبدیل بشه.

بیشتربخوانید: اتریوم رایگان

 

برداشت پاداش، رسیدن به مقصد نهایی با قطار درایپنو

 

برداشت پاداش، رسیدن به مقصد نهایی با قطار درایپنو

بعد از خرید و دریافت پاداشتون نوبت به اولین برداشت درآمد دلاری رایگان می‌رسه. وارد حساب کاربری خود در دراپینو بشید و درخواست واریز رو ثبت کنید و منتظر بمونید تا در سریع ترین زمان پاداش شما به کارت بانکیتون واریز بشه.

پاداش شما به قیمت لحظه ای اون رمزارز محاسبه میشه. برداشت ها داخل دراپینو به صورت ریالی هست و فعلا امکان انتقال خود رمزارز وجود نداره.

 

سخن آخر

پلتفرم دراپینو به صورت رسمی داخل ایران فعالیت خودش رو آغاز کرده و ایرانی ها بدون هیچ دردسری میتونن ارزدیجیتال رایگان دریافت کنن و درآمد دلاری داشته باشن. فقط با خرید از فروشگاه های طرف قرارداد دارپینو به راحتی پاداش رمزارزی دریافت کنید و از خریداتون ارزدیجیتال بسازید.

 

سوالات‌متداول هارمونی رایگان

 

آیا بعد از دریافت پاداش از دراپینو میتونیم پاداش رو همون لحظه برداشت کنیم ؟

بله، شما هرزمانی که بخوایید میتونید پاداشتونو با قیمت همون لحظه رمزارز برداشت کنید.

 

چه فروشگاه هایی عضو مشتریان دراپینو هستن ؟ 

فروشگاه های زنجیره ای بزرگ مثل افق‌کوروش، گندم، سورنا و هایپرفمیلی ها جزء فروشگاه های معروف دراپینو هستن اما علاوه بر این‌ها مغازه های لباس فروشی ، گل فروشی ، قنادی ها و رستوران ها هم جز مشتریان دراپینو هستن.

 

چطور به دراپینو اعتماد کنیم ؟

دراپینو پلتفرمی ایرانی و دارای شرکتی ثبت شده هست که با فروشگاه های معتبر و معروفی مثل افق کوروش و گندم قرارداد داره این پلتفرم معتبر به صورت رسمی داخل ایران فعالیت های هدفمندی انجام میده.

 

برای ثبت نام داخل دراپینو به چه چیزهایی نیاز هست ؟

شما برای ثبت نام داخل دراپینو با وارد کردن شماره ی تماستون و شماره کارت بانکی که خرید های روزمره تون انجام میدید میتونید عضو پلتفرم دراپینو بشید.

 

آیا فقط از فروشگاه هایی که داخل شهر تهران هست میتونیم خرید کنیم تا رمزارز دریافت کنیم ؟

خیر ، خوشبختانه دراپینو داخل شهرستان ها هم فعالیت داره و کسانی که شهرهای دیگه هستن با خرید از فروشگاه هایی که طرف قرارداد دراپینو هستن میتونن رمزارز رایگان دریافت کنن.

 

سپیده قلی پورمشاهده نوشته ها

Avatar for سپیده قلی پور

سابقه ی تولید محتوای متنی و کپی رایتینگ ، توانایی نوشتن محتوای یونیک سابقه فعالیت مستمر داخل بازار های مالی جهانی و توانایی تحلیل تکنیکال و فاندامنتال.

هرسوالی داری ازمون بپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *