دریافت اِی پی آی 3 رایگان

همین الان ثبت نام کن و هر روز ای پی آی 3 رایگان به دست بیار!
برای دریافت ای پی آی 3 رایگان همین الان ثبت نام کن!

در چندین سال اخیر ارزهای‌دیجتال شهرت پیدا کردن البته که هیچ محبوبیتی بی‌دلیل نیست. یکی از دلایل محبوبیت رمزارزها کسب سود دلاری هست، شما با خرید و فروش رمزارزها میتونید سود کنید و منبع درآمدی برای خودتون بسازید.

برای شروع به خرید و فروش رمزارز شما باید سرمایه‌ای هر چند کوچیک داشته باشید اما اینجا میخوایم باهم یه روشی یاد بگیریم که نیاز به هیچ سرمایه‌ای نداره و شما نیازی نیست پولی برای شروع به فعالیت داخل بازار ارزدیجیتال داشته باشید.

داخل این مطلب از دراپینو شما قراره قدمی بزرگ برای سبک زندگی مالی‌تون بردارید و با رمزارز اِی پی آی3 و روش دریافت رایگان این ارزدیجیتال بیشتر آشنا بشید پس تا پایان این مطلب همراه باشید.

ارزدیجیتال ای پی آی3 

ارزدیجیتال ای پی آی3 

واژه ای پی آی3 مخففش API هست که به معنیه رابط برنامه‌نویسی نرم‌افزار هست. APIها انتقال داده بین محصولات نرم‌افزاری مانند اپلیکیشن‌ها را امکان‌پذیر می‌کنن. ای پی آی3 با همین نام داخل بازار ارزدیجیتال جای خودشونو پیدا کردن و الان رتبه 253 رو بین رمزارزها دارن.

این رمزارز به صورت غیرمتمرکز هست یعنی به هیچ شرکت و یا نهادی وابسته نیست و یکی از بزرگترین اهدافی هم که این رمزارز به‌وجود امد همین بود در نتیجه مورد اعتماد و پرقدرت هست.

دریافت ای پی آی3 رایگان و معتبر در ایران

دریافت ای پی آی3 رایگان و معتبر در ایران

قدمی که قراره برای سبک زندگی مالی‌تون بردارید الان هست. شما نیازی نیست پولی داشته باشید تا بتونید به صورت رایگان رمرزارز ای پی آی3 دریافت کنید در ادامه با مطمئن ترین روش برای دریافت رایگان انواع ارزدیجیتال آشنا میشید.

پاداش خرید رمزارزی در ایران دریافت کنید

پاداش خرید رمزارزی در ایران دریافت کنید

بعضی از فروشگاه ها و مغازه‌ها در ازای خرید مشتریان به اونها پاداش خرید به شکل‌های متفاوت اهدا می‌کنن. داخل ایران هم پلتفرمی وجود داره که با یکسری فروشگاه و مغازه ها قرارداد داره شما با خرید از اون فروشگاه ها رمزارز رایگان به صورت پاداش دریافت می‌کنید.

بیشتر بخوانید: بیت کوین رایگان

پلتفرم دراپینو، سبک زندگی مالی نوین

پلتفرم دراپینو بستری برای دریافت رایگان رمزارز است. دراپینو با فروشگاه های زنجیره‌ای قرارداد داره که شما بعد از خرید از اون فروشگاه درصدی از مبلغی که بابت خرید پرداخت کردید به شما به صورت ارزدیجیتال برگردونده میشه. برای ثبت نام داخل دراپینو به سایت دراپینو برید و با وارد کردن شماره تماس و شماره کارت بانکی عضو این پلتفرم بزرگ بشید.

فروشگاه‌های پلتفرم درایپنو

دراپینو با فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ مثل افق‌کوروش و گندم قرارداد داره شما میتونید داخل هر محله‌ای که هستید با خریدهای روزمره‌تون از این فروشگاه‌ها پاداش رمزارزی دریافت کنید. علاوه‌بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای دراپینو با 10 هزار کسب و کار دیگه قرارداد داره مثل رستوران ها، کافه‌ها حتی قنادی ها و مغازه های الکترونیکی هم عضو خانواده‌ی دراپینو هستن.

شما میتونید به سایت دراپینو برید و از قسمت مشتریان لیست تمام فروشگاه‌هایی که طرف قرارداد دراپینو هستن رو مشاهده کنید.

شما موقع سفر هم میتونید ارزدیحیتال رایگان دریافت کنید چونکه خدمات دراپینو به شهرستان ها هم رسیده و کسانی که شهرهای دیگه زندگی می‌کنن میتونن به راحتی رمزارز رایگان دریافت کنن.

حتی برای سهولت بیشتر میتونید از آپشن GPS داخل سایت دراپینو استفاده کنید و نزدیکترین فروشگاهی که به محل زندگی و یا کارتون هست رو پیدا کنید و با خرید از اون‌ها رمزارز رایگان دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: دریافت ارز دیجیتال رایگان

میزان پاداش دراپینو به کاربران

میزان خرید شما از فروشگاه های طرف قرارداد دراپینو با میزان پاداش رمزارزی شما رابطه ی مستقیمی داره یعنی به هر میزانی که شما خرید انجام بدید ارزدیجیتال رایگان دریافت می‌کنید. به صورت کلی دراپینو از 1% تا 20% به کاربرانش رمزارز رایگان اهدا می‌کنه.

برای دیدن میزان پاداش هر فروشگاه داخل دراپینو به وبسایت دراپینو برید و از قسمت مشتریان پاداش هر فروشگاه رو مشاهده کنید. داخل دراپینو تنوع ارزهای‌دیجیتال زیاده شما میتونید بعد از ثبت نامتون داخل دراپینو هر رمزارزی که دوست داشته باشید انتخاب کنید تا پاداشتون به اون رمزارز تبدیل بشه.

برداشت پاداش و لذت اولین رمزارز رایگان از دراپینو

شما بعد از خرید از فروشگاه و دریافت ارزدیجیتال رایگان میتونید وارد حساب کاربریتون داخل دراپینو بشید و فقط درخواست برداشت پاداش رو ثبت کنید تا در کوتاه‌ترین زمان و در قیمت لحظه‌ای اون رمزارز واریز براتون انجام بشه. درحال حاضر واریز داخل دراپینو به شکل ریالی هست و امکان انتقال خود رمزارز نیست.

بیشتر بخوانید: ایردراپ رایگان

سخن‌آخر

دراپینو پلتفرمی ایرانی و قابل اعتمادی هست که اتمسفری رو برای ایرانی ها ایجاد کرده تا به راحتی درآمد رایگان دلاری داشته باشن. شما داخل دراپینو بدون نیاز به هیچ سرمایه ای میتونید رمزارز رایگان دریافت کنید و سبک زندگی جدید مالی‌تون رو آغاز کنید.

سوالات‌متداول دریافت ای پی آی ۳ رایگان

آیا دراپینو قابل اعتماد است؟

بله، دراپینو به صورت رسمی داخل ایران فعالیت می‌کنه و دارای نماد اعتماد هست.

آیا دراپینو فقط رمزارز ای پی آی 3 اهدا می‌کنه؟

خیر، داخل دراپینو تنوع رمزارزها زیاد هست شما میتونید هر ارزدیجیتالی که تمایل داشته باشید انتخاب کنید تا پاداشتون به اون ارز تبدیل بشه.

آیا دراپینو پشتیبانی داره که درصورت بروز مشکل سریعا با پشتیبان ارتباط بگیریم؟

بله، داخل وبسایت دراپینو باکس چت آنلاین با پشتیبان هست و همینطور شماره تماس مجموعه ی دراپینو هم داخل وبسایت وجود داره که درصورت بروز مشکل سریعا کاربران رو راهنمایی کنن.

دراپینو با کدوم از فروشگاه های زنجیره ای قرارداد داره؟

دراپینو با فروشگاه های افق‌کوروش، گندم، سورنا و هایپر فمیلی ها قرارداد داره و شما با خرید از هرکدوم از اینها میتونید پاداش رمزارزی دریافت کنید.

چقدر طول می‌کشه تا پاداشمون به حساب بانکیمون واریز بشه؟

شما بعداز اینکه درخواستتون داخل سایت ثبت کردید همون روز با قیمت لحظه‌ای اون رمزارز پاداش شما به حسابتون واریز میشه.

 

سپیده قلی پورمشاهده نوشته ها

Avatar for سپیده قلی پور

سابقه ی تولید محتوای متنی و کپی رایتینگ ، توانایی نوشتن محتوای یونیک سابقه فعالیت مستمر داخل بازار های مالی جهانی و توانایی تحلیل تکنیکال و فاندامنتال.

هرسوالی داری ازمون بپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *