دریافت ایررداپ سیویک رایگان (آپدیت ۲۰۲۴) | دراپینو

همین الان ثبت نام کن و هر روز سیویک رایگان به دست بیار!
برای دریافت سیویک رایگان همین الان ثبت نام کن!

بعد از ورود به قلمرو ارزهای دیجیتال شما هم جزء شهروندان آن قلمرو می‌شوید و راه خروجی ندارید. به این علت که دنیای رمزارزها شیرین و پر پول است پس شما باید تلاش کنید از شهروندان پر سود این قلمرو بشید.

ما در اینجا قراره شما را وارد قلمرو ارزدیجیتال کنیم و یک شهروند پرسود این سرزمین باشید. در این مطلب از دراپینو ما شما را با رمزارز سیویک آشنا می‌کنیم و نحوه دریافت رایگان این رمزارز را به شما شرح می‌دیم.

داشتن درآمد دلاری رایگان داخل این گرونی و تورم یه فرصت طلایی هست که درب خانه شمارو زده پس لطفا درب روباز کنید و تا آخر این مقاله همراه ما در دراپینو باشید.

 

معرفی رمزارز سیویک

 

معرفی رمزارز سیویک

ارزدیجیتال سیویک با نام اختصاری cvc شناخته میشه و یه رمزارز پرقدرت داخل سرزمین ارزهای دیجیتال هست چونکه رمزارز سیویک به افراد و کسب‌وکارهایی که این رمزارز رو دارن ابزارهای مورد نیاز برای کنترل و محافظت از اطلاعات هویتی را می‌دهد. کاربران با استفاده از پلتفرم سیویک می‌توانند به خدمات متنوعی دسترسی داشته باشند؛ بدون آنکه نیاز باشد اطلاعات زیادی را در اختیار این بستر قرار دهند.

درادامه مطلب با روش دریافت این رمزارز قدرتمند آشنا میشیم.

 

روش دریافت رمزارز سیویک رایگان در ایران

 

روش دریافت رمزارز سیویک رایگان در ایران

دریافت رایگان رمزارز سیویک بخاطر قدرتمند بودنش که امتیاز ویژه هست یک شانس بزرگ است. معرفی یک پلتفرم کاردرست که داخل ایران فعالیت داره و رمزارز رایگان میده رو به دراپینو بسپارید:

 

دراپینو پاداش‌خرید رمزارزی می‌دهد!

 

دراپینو پاداش‌خرید رمزارزی می‌دهد!

دراپینو پلتفرمی ایرانی و مطمئنی هست که به کاربران خودش در ازای خرید آنها از فروشگاه های طرف قرارداد دراپینو پاداش رمزارزی اهدا می‌کنه.

 

نحوه ثبت‌نام داخل پلتفرم دراپینو چگونه است؟

شما ابتدا به سایت دراپینو برید بعد از وارد کردن شماره تماس و شماره کارت بانکی عضو خانواده دراپینو خواهید شد. بعد از ثبت نام داخل وبسایت به قسمت مشتریان برید لیست تمام فروشگاه های طرف قرارداد دراپینو رو مشاهده کنید. بعد با خرید از اون فروشگاه ها درصدی از مبلغ خرید شما به حساب کاربری شما داخل دراپینو برگردونده میشه که به رمزارز دلخواه شما هست.

بیشتر بخوانید: بیتکوین رایگان

 

کدام فروشگاه‌ها عضو دراپینو هستند؟

 

کدام فروشگاه‌ها عضو دراپینو هستند؟

10 هزار فروشگاه به طور رسمی کار خود را در دراپینو آغاز کردند و از معروف ترین اونها به افق‌کوروش، گندم، هایپرفمیلی و سورنا میتونیم اشاره کنیم. علاوه‌بر فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای مغازه هایی مثل لباس فروشی و گل و گیاه وحتی الکترونیکی هم جزء دراپینو هستند.

برای شکموها هم خبر خوبی که داریم اینکه میتونن برن کافه و رستوران مورد علاقشون با خیال راحت سفارش بدن تا بعداز پرداخت هرینه دراپینو داخل حساب کاربری شون به اونها رمزارز رایگان اهدا کنه یعنی شما از غذا خوردن هم میتونید ارزدیجیتال دریافت کنید!

برای پیدا کردن نزدیک ترین فروشگاه به محل زندگیتون از GPS که داخل وبسایت هست استفاده کنید تا راحت تر بتونید رمزارز رایگان دریافت کنید.

درضمن کسانی که شهرستان هم هستند میتونن رمزارز رایگان دریافت کنن چونکه دراپینو فعالیت خودش رو داخل شهرهای دیگه هم آغاز کرده.

 

واریز پاداش رمزارزی توسط دراپینو!

 

واریز پاداش رمزارزی توسط دراپینو!

برای واریز و لذت از درآمد دلاری رایگانی که آغاز کردید به دراپینو برید و فقط درخواست برداشت پاداشتون رو ثبت کنید، تیم دراپینو در کمترین زمان و بروزترین قیمت رمزارز پاداش شمارو به حساب بانکیتون واریز می‌کنند.

خیالتون راحت باشه تمام واریز و برداشت ها داخل دراپینو الکترونیکی و سیستمی هست هیچ فردی دخالتی نداره. فقط نکته مهم اینکه درحال حاضر تمام واریزها ریالی هست امکان انتقال خود رمزارز وجود نداره.

بیشتر بخوانید: ایردراپ رایگان

 

میزان پاداش رمزارزی دراپینو چقد است؟

 

میزان پاداش رمزارزی دراپینو چقد است؟

میزان پاداش رمزارزی که شما از دراپینو دریافت میکنید کاملا بستگی به خرید شما از دراپینو داره یعنی به هر میزانی که خریدی از فروشگاه های دراپینو انجام بدید به همون میزان رمزارز رایگان دریافت میکنید. اما دراپینو به کاربران خود از 1% تا 20% رمزارز رایگان اهدا میکنه که این میزان درصد بستگی به قرارداد دراپینو با فروشگاه های مختلف داره.

برای دیدن میزان پاداش هر فروشگاه به سایت دراپینو برید؛ در قسمت مشتریان کنار هر فروشگاهی میزان پاداش اون نوشته شده و میتونید با مشاهده پاداش ها فروشگاه را انتخاب کنید و بعد خرید کنید.

در ضمن داخل دراپینو بعد از ثبت نام لیست متنوعی از مرزارز در اختیار شما قرار میگیره و شما میتونید هر رمزارزی که دوست داشته باشید انتخاب کنید تا پاداش شما به اون رمزارز تبدیل بشه.

بیشتر بخوانید: اتریوم رایگان

 

رمز ارز های دراپینو

 

سخن‌آخر

در این دنیای گران داشتن و دریافت درآمد دلاری یک مسیر میانبر است که سنگینی تورم زندگی را کمی از شما می‌گیره. پلتفرم دراپینو با توجه با همین موضوع پاداش رمزارزی به کابرانش اهدا می‌کنه. شما بدون هیچ سرمایه میتونید داخل دراپینو ثبت نام کنید و با خرید از فروشگاه های طرف قرارداد دراپینو صاحب رمزارز رایگان بشید.

دقت کنید شانس های بزرگ فقط یکبار به مسیر شما گره می‌خورن پس به دراپینو اعتماد کنید و درآمد دلاری رایگان خودتون آغاز کنید.

سوالات متداول سیویک رایگان

 

آیا دراپینو فقط رمزارز سیویک اهدا میکنه؟

خیر، داخل دراپینو تنوع رمزارزها زیاده و شما بعداز ثبت نام میتونید هررمزارزی که دوست داشته باشید انتخاب کنید تا پاداش شما به اون تبدیل بشه.

 

آیا دراپینو برای ثبت نام از ما مبلغی دریافت میکنه؟

خیر، شما بدون نیاز به ذره ای پرداخت پول عضو دراپینو میشید و با خریدی که از فروشگاه های دراپینو انجام میدید پاداش رمزارزی دریافت میکنید.

 

در دراپینو چگونه ثبت نام کنیم؟

داخل وبسایت دراپینو برید و با وارد کردن شماره تماس و شماره کارت بانکی خودتون و بعد با انتخاب رمزارز مورد علاقتون به راحتی عضو خانواده دراپینو شوید.

 

دراپینو با چه فروشگاه هایی همکاری داره؟

دراپینو با فروشگاه های زنجیره ای مثل افق‌کوروش، گندم، هایپرفمیلی و سورنا که از معروف ترین ها هستند همکاری داره اما علاوه بر اینها با 10 هزار فروشگاه و بیزنس دیگه مثل کافه و رستوران ها، قنادی ها ، لباس‌فروشی ها و حتی مغازه های گل و گیاه و الکترونیکی ها هم همکاری داره.

 

میزان رمزارزی دریافتی از دراپینو چقدر هست؟

داخل دراپینو میتونید از 1% تا 20% پاداش رمزارزی دریافت کنید که البته به دو عامل بستگی داره یک اینکه به هر میزان خریدی که از فروشگاه دراپینو انجام بدید پاداش رمزارزی دریافت میکنید دو اینکه این مقدارها بستگی به قراردادی داره که دراپینو با فروشگاه داره.

 

 

سپیده قلی پورمشاهده نوشته ها

Avatar for سپیده قلی پور

سابقه ی تولید محتوای متنی و کپی رایتینگ ، توانایی نوشتن محتوای یونیک سابقه فعالیت مستمر داخل بازار های مالی جهانی و توانایی تحلیل تکنیکال و فاندامنتال.

هرسوالی داری ازمون بپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *