دریافت ایردراپ استورج رایگان {تضمینی و تست شده} | آپدیت 2024

همین الان ثبت نام کن و هر روز استورج رایگان به دست بیار!
برای دریافت استورج رایگان همین الان ثبت نام کن!

استفاده از ارزدیجیتال در دنیای تورمی و تکنولوژی امروزه از مهم‌ترین قسمت های زندگی شما هست. شما باید با دنیای ارزهای دیجیتال و نحوه خرید، فروش و دریافت آنها آگاهی پیدا کنید.

شما قطعا فکر می‌کنید دریافت رمزارز باید همراه با سرمایه ی اولیه‌ای باشد اما اینطور نیست ما در این مطلب از دراپینو به شما مسیر روشنی را نشان می‌دهیم که بدون ذره‌ای هزینه رمزارز رایگان دریافت کنید.

در ادامه این مطلب شما با ارزدیجیتال استورج و جایگاه و روش دریافت رایگان آن در ایران بیشتر آشنا می‌شوید پس تا پایان این مقاله همراه ما در دراپینو باشید.

 

استورج ارزدیجیتال قدرتمند

 

استورج ارزدیجیتال قدرتمند

استورج نام رمزارزی داخل بازار ارزدیجیتال هست که با نام اختصاری STORJ شناخته شده هست. استورج می‌تونه جزو اولین پلتفرم‌هایی باشه که به صورت غیر متمرکز فعالیت می‌کنه. داخل شبکه استورج از ارز مخصوص آن با نام STORJ برای روش پرداخت نیز استفاده می‌شه.

 

استورجِ رایگان در ایران دریافت کنید!

 

استورجِ رایگان در ایران دریافت کنید!

شما داخل ایران به راحتی میتونید درآمد دلاری رایگان از طریق دریافت رمزارز رایگان داشته باشید. یکی از مطمئن ترین روش‌های دریافت رمزارز استورج داخل ایران پاداش خرید هست. شما با عضو شدن در یک پلتفرم خاص و خرید از فروشگاه های طرف قرارداد آن درصدی از مبلغ خرید شما به شکل رمزارز رایگان به شما برگردونده میشه.

بیشتر بخوانید: بیتکوین رایگان

در ادامه شمارو با پلتفرم خاصی که به کاربران خود در ازای خرید کردن ارزدیجیتال رایگان اهدا می‌کنه معرفی می‌کنیم:

 

دراپینو پلتفرم جادویی دریافت رمزارز رایگان

 

دراپینو پلتفرم جادویی دریافت رمزارز رایگان

پلتفرم دراپینو به صورت رسمی فعالیت خودشو داخل ایران آغاز کرده و به کاربران ایرانی رمزارز رایگان اهدا می‌کنه. فقط کافیه داخل وبسایت دراپینو ثبت نام کنید تا عضوی از خانواده بزرگ دراپینو شوید و بعد با خرید از فروشگاه های طرف قرارداد دارپینو پاداش رایگان رمزارزی دریافت کنید.

 

ثبت‌نام در دراپینوی جادویی

وارد وبسایت دراپینو شوید با وارد کردن شماره تماس و شماره کارت بانکی که خریدهای روزمره انجام میدید عضویت خودتونو ثبت کنید. بعد از ثبت نام داخل دراپینو به فروشگاه هایی که داخل وبسایت لیست شده مراجعه کنید و با خرید از هرکدوم از این فروشگاه ها درصدی از پولی که بابت خریدتون پرداخت کردید به شما برگردونده میشه و داخل حساب کاربری دراپینوی شما به رمزارز تبدیل میشه.

 

فروشگاه‌های دراپینوی جادویی

دراپینو از این جهت جادویی هست که 10 هزار فروشگاه را به عضویت خود درآورده است و شما در هر مکانی که باشید میتوانید با خرید از فروشگاه رمزارز رایگان دریافت کنید. افق‌کوروش، سورنا، گندم و هایپرفمیلی از مشهورترین فروشگاه هایی هستند که عضو دراپینو شدند و به جادوی دراپینو پیوستند.

بیشتر بخوانید: ارزدیجیتال رایگان

 

فروشگاه‌های دراپینوی جادویی

علاوه‌بر فروشگاه های مشهور، رستوران و کافه، قنادی، جیگرکی، بوتیک لباس و حتی مغازه گل و گیاه هم عضو دراپینو شدند. شما برای پیداکردن نزدیک ترین مغازه و فروشگاه به محل زندگیتون میتونید از GPS داخل وبسایت استفاده کنید تا زودتر به رمزارز رایگان برسید.

اگه شهری غیراز شهرتهران زندگی می‌کنید نگران نباشید دراپینو سواره قالیچه جادویی شده به سمت شهرستان‌ها هم پرواز کرده و حالا رسیده، پس اگه شهرهایی به جز تهران زندگی می‌کنید همین حالا داخل دراپینو ثبت نام کنید و از فروشگاه دراپینو خرید کنید تا پاداش رمزارزی بگیرید.

راستی برای دیدن لیست کامل فروشگاه های طرف قرارداد دراپینو داخل وبسایت به قسمت مشتریان مراجعه تا لیست کامل مغازه وفروشگاه هارو ببینید.

 

دراپینوی جادویی چقدر رمزارز داخل جیب ما می‌زاره؟

 

دراپینوی جادویی چقدر رمزارز داخل جیب ما می‌زاره؟

دراپینو به هر میزانی که شما از فروشگاه های طرف قراردادش خرید انجام بدید به همون میزان پاداش رمزارزی اهدا می‌کنه. اما به طور کلی از 1% تا 20% دراپینو رمزارز رایگان اهدا میکنه. برای دیدن میزان درصد رمزارز دریافتی از هر فروشگاه به قسمت مشتریان داخل وبسایت برید؛ کنار هر فروشگاهی میزان پاداش آن درج شده.

درضمن دراپینو با رمزارزهای زیادی به استقبال کاربراش میره و شما بعد از ثبت نام هر رمزارزی که دوست داشته باشیدُ میتونید انتخاب کنید تا پاداش شما بهش تبدیل بشه.

بیشتر بخوانید: اتریوم رایگان

 

واریز پاداش رمزارزی از دراپینوی جادویی

 

واریز پاداش رمزارزی از دراپینوی جادویی

بعداز دریافت رمزارز رایگان به وبسایت دراپینو برید درخواست واریز پاداش خودتونو ثبت کنید. در کمتر از یک روز تیم دراپینو پاداش شمارو با قیمت همون لحظه ی رمزارز به حساب بانکی شما واریز می‌کنن. فقط دقت کنید واریز و برداشت داخل دراپینو به صورت ریالی هست و امکان انتقال خود رمزارز فعلا وجود نداره.

 

سخن‌آخر

دریافت رمزارز رایگان با کمک دراپینو ممکن شد و حالا ما ایرانی ها هم میتونیم بدون دردسر و با خیال راحت و فقط با خرید از فروشگاه های طرف قرارداد دراپینو رمزارز رایگان دریافت کنیم. دراپینو پلتفرمی ایرانی هست که درآمد دلاری رایگان رو برای هموطنان خودش ممکن کرده. منتظر عضویت شما داخل خانواده بزرگ دراپینو هستیم.

 

سوالات متداول

 

دراپینو فقط رمزارز استورج به ما اهدا میکنه؟

خیر، داخل دراپینو تنوع رمزارزی زیاده شما هر رمزارزی که مایل باشید میتونید انتخاب کنید.

 

برای ثبت نام داخل دراپینو چه اطلاعاتی باید وارد کنیم؟

شماره تماس و شماره کارت بانکی برای عضویت داخل دراپینو کافی هست.

 

دراپینو چقدر رمزارز به ما اهدا میکنه؟

از 1% تا 20% به کاربران خودش رمزارز اهدا میکنه که بستگی به میزان خرید شما از فروشگاه داره.

 

دراپینو با کدوم فروشگاه زنجیره ای قرارداد داره؟

افق‌کوروش، گندم، هایپرفمیلی و سورنا

 

داخل دراپینو امکان انتقال خود رمزارز هست؟

خیر، درحال حاضر تمام واریزی ها به صورت ریالی داخل دراپینو برقرار هست.

سپیده قلی پورمشاهده نوشته ها

Avatar for سپیده قلی پور

سابقه ی تولید محتوای متنی و کپی رایتینگ ، توانایی نوشتن محتوای یونیک سابقه فعالیت مستمر داخل بازار های مالی جهانی و توانایی تحلیل تکنیکال و فاندامنتال.

هرسوالی داری ازمون بپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *