دریافت ایردراپ پیمان (PAYMON) رایگان | ۱۰۰٪ تست شده!

همین الان ثبت نام کن و هر روز رمز ارز رایگان به دست بیار!
برای دریافت رمز ارز رایگان همین الان ثبت نام کن!

در تورم امروزی همه‌ی افراد به دنبال داشتن منبع درآمدی جدید هستن. منابع درآمد دلاری در حال حاضر میتونه راهگشا باشه و حساب‌های ریالی رو تقویت کنه. چی بهتر از اینکه درآم ددلاری رایگان داشته باشیم و به راحتی رمزارز رایگان دریافت کنیم.

 

پیمان رایگان 

داخل ایران ارزهای دیجیتال ایرانی شروع به رشد کردن و دریافت رایگان رمزارزها بدون ذره‌ای سرمایه برای ایرانی‌ها هم آغاز شده.

این فرصت طلایی میتونه شروع تحولی نوین برای علاقمندان به دریافت ارزدیجیتال رایگان باشه؛ داخل این مطلب از دراپینو قراره با رمزارز پیمان و نحوه دریافت رایگان این رمزارز بیشتر صحبت کنیم.

 

رمزارز پیمان با پشتوانه طلا

 

رمزارز پیمان با پشتوانه طلا

رمزارز پیمان با نام اختصاری PMN یه ارزدیجیتال ایرانی هست که با همکاری 4 بانک ملت، پاسارگاد، ملی و پارسیان به بازار ارزدیجیتال عرضه شد. پشتوانه این رمزارز طلا است به این معنی که ارزدیجیتال پیمان بر اساس طلا استخراج میشه و همین موضوع دلیل محکمی برای قوی بودن این رمزارز هست.

بیشتر بخوانید: ایردراپ رایگان

 

دریافت ایردراپ پیمان رایگان و معتبر در ایران

 

دریافت رمزارز پیمان رایگان و معتبر در ایران

دریافت رمزارزها به صورت رایگان برای افراد مشتاق به درآمددلاری وجود داره در ادامه با نحوه دریافت رایگان رمزارز پیمان آشنا می‌شیم:

 

دریافت کش‌بک راهی برای دریافت رمزارز پیمان

کش‌بک ها پاداشی هستند که بیزینس های کوچک و بزرگ در ازای خرید از یکسری فروشگاه به مشتریان خود اهدا می‌کنن.

برای مثال شما برای خرید به یکی از فروشگاه های زنجیره ای مراجعه می‌کنید و آنجا بعد از اتمام خرید درصدی از مبلغی که بابت خریدتون پرداخت کردید به عنوان پاداش به شکل های مختلف به شما اهدا می‌شه.

در ادامه قراره با یکی از بهترین و مطمئن ترین پلتفرم های اهدای کش‌بک به شکل رمزارز آشنا بشیم.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال رایگان

 

دراپینو پلتفرم دریافت رمزارز رایگان

 

دراپینو پلتفرم دریافت رمزارز رایگان

دراپینو پلتفرمی ایرانی است که به عنوان کش‌بک به کاربران خودش رمزارز رایگان اهدا می‌کنه. نحوه دریافت ارزدیجیتال داخل دراپینو به این شکل هست که ابتدا وارد سایت دراپینو میشید و با وارد کردن شماره‌تماس و شماره کارت بانکی خود عضو خانواده بزرگ دراپینو میشید.

بعداز ثبت نام نوبت به خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد دراپینو رسیده و با خرید از اون فروشگاه ها میتونید رمزارز رایگان دریافت کنید.

 

فروشگاه‌های خانواده بزرگ دراپینو

در هرمحله‌ای که باشید قطعا فروشگاه های زنجیره ای راه خودشون به محله رو پیدا کردن یکی از شعبه هاشون داخل محله شما هست. فروشگاه های افق‌کوروش، سورنا، گندم و هایپرفمیلی ها جزء خانواده بزرگ دراپینو هستن و شما با خریدهای روزمره ای که انجام میدید میتونید ارزدیجیتال رایگان دریافت کنید.

 

فروشگاه‌های خانواده بزرگ دراپینو

علاوه‌بر فروشگاه زنجیره‌ای 10 هزار بیزنس دیگه هم جزء خانواده دراپینو هستن مثل کافه و رستوران‌ها، قنادی‌ها، مغازه های گل و گیاه و حتی الکترونیکی‌ها؛ شما با خرید از هرکدوم از این مغازه ها و هایپرها به راحتی پاداش خرید رمزارزی دریافت کنید.

برای دیدن لیست کامل فروشگاه های عضو دراپینو به وبسایت دراپینو، قسمت مشتریان مراجعه کنید.

یه خبر خوب اینکه نیازی نیست حتما تهران باشید تا پاداش خرید رمزارزی دریافت کنید چونکه خدمات دراپینو به شهرستان‌ها هم رسیده حتی داخل شهرهای دیگه هم میتونید به راحتی رمزارز رایگان دریافت کنید.

برای پیدا کردن نزدیک‌ترین فروشگاهی که عضو دراپینو باشه و شما با خرید ازش پاداش رمزارزی دریافت کنید میتونید به وبسایت دراپینو برید و از GPS که داخل سایت هست استفاده کنید تا فروشگاه نزدیک به محل زندگیتون رو پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: بیت کوین رایگان

 

مقدار پاداش دراپینو به کاربران

 

مقدار پاداش دراپینو به کاربران

میزان پاداش شما بستگی به خرید شما از فروشگاه های طرف قرارداد دراپینو داره یعنی به هر میزانی که شما خرید کنید پاداش رمزارزی دریافت می‌کنید. دراپینو از 1% تا 20% به مشتریان خود رمزارز رایگان اهدا می‌کنه. میزان پاداش هر فروشگاه‌ داخل وبسایت دراپینو قسمت مشتریان کنار هر فروشگاه نوشته شده.

راستی تنوع رمزارزی داخل دراپینو خیلی زیاد هست و شما بعد از ثبت‌نام میتونید هر رمزارزی که دوست داشته باشید انتخاب کنید تا پاداش شما به اون رمزارز تبدیل بشه.

 

برداشت پاداش رمزارزی

 

برداشت پاداش رمزارزی

زمان برداشت پاداش دلاری رایگان شما بعد از خرید از فروشگاه های دراپینو رسید. برای برداشت پاداش خود به دراپینو مراجعه کنید و فقط درخواست برداشت خودتون ثبت کنید؛ پاداش شما با قیمت همون لحظه‌ی رمزارز به حساب بانکی شما در کوتاه‌ترین زمان واریز میشه. سیستم واریز پاداش رمزارزی در دراپینو الکترونیکی هست و. درحال حاضر واریز داخل دراپینو ریالی هست و امکان انتقال خود رمزارز وجود نداره.

سخن‌آخر

ارزدیجیتال جایگاه خودش رو بین افراد پیدا کرده و همه به دنبال کسب سود و دریافت رمزارزها هستن داخل این مقاله یکی از مطمئن ترین پلتفرم های ایرانی برای دریافت ارزدیحیتال رایگان معرفی شد؛ دراپینو بستری برای دریافت پاداش رمزارزی هست و شما با خرید از فروشگاه های طرف قرارداد دراپینو میتونید ارزدیجیتال رایگان دریافت کنید.

سوالات متداول دریافت رایگان رمز ارز پیمان

آیا دراپینو فقط رمزارز پیمان به کاربران اهدا می‌کنه؟

خیر؛ تنوع رمزارز داخل دراپینو زیاده و شما هر رمزارزی که دوست داشته باشید به شما اهدا میشه.

میزان کش‌بک دراپینو چقدر هست؟

بستگی به فروشگاهی داره که شما ازش خرید میکنید و این مقدار متغیره اما چیزی بین 1% تا 20% متغیر هست.

دراپینو به چه شکلی رمزارز رایگان به ما میده؟

در دراپینو ثبت نام کنید و بعد با خرید از فروشگاه های طرف قرارداد دراپینو مثل افق کوروش به راحتی استلار رایگان دریافت کنید.

آیا بعد از واریز کش بک به دراپینو میتونیم بلافاصله برداشت کنیم؟

بله بعد از هر خرید و واریز رمزارز مورد نظرتون به دراپینو بلافاصله با قیمت لحظه ای رمزارز ؛ میتونید به صورت ریالی برداشت کنید.

آیا دریافت رمزارز در دراپینو سخت هست؟

خیر؛ فقط کافیه ثبت نام کنید و از فروشگاه های طرف قرارداد دراپینو خرید روزمره انجام بدید و پاداش دلاری دریافت کنید.

 

 

نیلوفر شیرازیمشاهده نوشته ها

Avatar for نیلوفر شیرازی

سلام! من نیلوفر شیرازی هستم و مدت زیادی هست که در حوزه تولید محتوا فعالیت دارم. همکاری من با تیم دراپینو یک نقطه عطف در تجربه حرفه‌ایم محسوب میشه و همیشه تلاش میکنم بهترین مطالب رو به اشتراک بذارم.

هرسوالی داری ازمون بپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *