کسب ایردراپ MANA دیسنترا لند رایگان | آپدیت ۲۰۲۴

همین الان ثبت نام کن و هر روز مانای رایگان به دست بیار!
برای دریافت مانایِ رایگان همین الان ثبت نام کن!

دیسنترا لند یک دنیای مجازی غیر متمرکزه که ارز دیجیتال بومی اون، مانا (MANA) نام داره. توی این دنیای مجازی می‌تونین توکن‌های غیر قابل تعویض NFT رو خرید و فروش کنین، املاک دیجیتال بسازین، بازی کنین و در فعالیت‌های مختلفی سهیم بشین. امکانات بی حد و اندازه دیسنترا لند و قابلیت‌های اون باعث شده که در مدت زمان کوتاهی مردم بیشتر از ۵۰۰ درصد از خرید و فروش زمین دیجیتال سود به دست بیارن. به همین خاطر کسب MANA دیسنترا لند رایگان به یکی از دغدغه‌های افراد تبدیل شده.مانای رایگان

این ارز دیجیتال در صرافی‌های اصلی مثل بایننس و Okex پشتیبانی میشه. برای فعالیت و بازی در دیسنترا لند باید حتما مانا داشته باشین چون توی این دنیای مجازی، MANA نقش پول در زندگی واقعی رو ایفا می‌کنه. با گسترش روز به روز جهان دیجیتال، تقاضا برای فعالیت در دیسنترا لند افزایش بی سابقه‌ای پیدا کرده. به همین خاطر قصد داریم تا به شما رو با روش‌ ایمن و تضمین شده‌ای برای دریافت MANA دیسنترا لند رایگان آشنا کنیم. پس با ما همراه بشین تا به کمک این راهکارها به دنیای شگفتی‌ها پا بذاریم.

دریافت MANA  دیسنترا لند رایگان با دراپینو

دریافت MANA  دیسنترا لند رایگان با دراپینو

کسب MANA دیسنترالند رایگان از طریق سرویس بازپرداخت پلتفرم دراپینو، یکی از بهترین و جذاب‌ترین راهکارهاییه که امکان به دست آوردن این ارز دیجیتال محبوب رو برای کاربران فراهم می‌کنه. کاربرها به کمک این روش، فقط با خرید محصولات یا خدمات از فروشگاه‌هایی که با پلتفرم دراپینو مشارکت می‌کنن، می‌تونن بخشی از مبلغ پرداختی رو به شکل مانا به حسابشون برگردونن.

این قابلیت در ایران توسط دراپینو امکان‌پذیر شده و باعث میشه که کاربران به سادگی MANA دیسنترالند رایگان رو فقط از طریق انجام خریدهای روزمره‌شون کسب کنن. این پلتفرم نه تنها برای خریداران بلکه برای فروشگاه‌ها و مغازه‌های مشارکت کننده هم جذابیت بسیار زیادی داره چون می‌تونه توجه تعداد زیادی از مشتریان رو که به دنیای دیجیتال و معاملات با رمز ارزها علاقه دارن، به خودش جلب کنه. از طرفی این تعامل باعث جا افتادن هرچه بیشتر ترویج استفاده از ارزهای دیجیتالی مثل مانا در جامعه می‌شه و به افراد فرصت این رو میده که با استفاده از مانا در دیسنترالند شرکت کنن.

آموزش ثبت نام در دراپینو برای کسب MANA رایگان

برای ثبت نام در پلتفرم دراپینو و کسب MANA دیسنترالند رایگان کافیه که وارد وب سایت این مجموعه بشین. در فرایند ثبت نام اطلاعاتی مثل شماره موبایل و شماره کارت بانکی که خریدهاتون رو با استفاده از اون انجام می‌دین از شما دریافت می‌شه. تمام این مراحل به سادگی قابل انجامه و شما با هیچ محدودیتی در زمینه تعداد کارت‌های بانکی ذخیره شده مواجه نیستین. بعد از ورود اطلاعات، ثبت نام شما با موفقیت به پایان می‌رسه و بعد از اون می‌تونین از خدمات دراپینو بهره‌مند بشین.

شماره کارت بانکی شما که از اون برای خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد با دراپینو استفاده می‌کنین برای اطمینان از اعتبار و امنیت معاملات دریافت می‌شه. در واقع این اطلاعات برای عملیات محاسبه پاداش به صورت دقیق ضروری هستن تا محاسبه پاداش کاربرها از فروشگاه‌های معتبر امکان‌پذیر باشه. از اونجایی که کارت‌ها به اسم کاربر ثبت میشن، تمام دریافتی‌ها و پرداختی‌ها به صورت کاملاً شفاف و معتبر در دسترس هستن.

تمام خدمات دراپینو از جمله کسب MANA دیسنترالند رایگان، نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای نداره. یعنی هیچگونه هزینه‌های پنهان یا درگاه پرداخت نقدی از شما دریافت نمیشه. کاربرها می‌تونن به صورت کاملاً رایگان از خدمات دراپینو بهره‌مند بشن و پاداش خریدهاشون رو به صورت رمز ارز دلخواه دریافت کنن.

یکی از ویژگی‌های مهم دراپینو اینه که با فروشگاه‌های مختلف مشارکت داره و با اون‌ها وارد قرارداد شده. شما می‌تونین خریدهای روزمره خودتون رو از این فروشگاه‌ها انجام بدین و در نهایت بخشی از مبلغ خرید رو به صورت ارز رمزنگاری شده مثل MANA دیسنترالند رایگان پس بگیرین. این مبلغ به شکل رمز ارز به کیف پول دراپینوی شما اضافه میشه و مالکیتش در اختیارتون قرار می‌گیره.

فروشگاه‌های طرف قرارداد با دراپینو

فروشگاه‌های طرف قرارداد با دراپینو

برای دریافت MANA دیسنترالند رایگان باید بعد از ثبت نام در دراپینو بدونین که کدوم فروشگاه‌ها طرف قرارداد هستن. برای این کار لازمه که به وب سایت رسمی دراپینو مراجعه کنین و در بخش مربوط به فروشگاه‌ها فهرست کاملی از مجموعه‌های همکار با دراپینو رو مشاهده کنین. حالا با توجه به محصول یا خدماتی که نیاز دارین، می‌تونین از خدمات بازپرداخت بهره‌مند بشین.

به جرات میشه گفت که یکی از کلیدی‌ترین ویژگی‌های دراپینو اینه که با مجموعه‌های بسیار زیادی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش و گندم گرفته تا مراکز خدماتی قرارداد داره. به همین خاطر شما حتی با انجام خریدهای روزمره خودتون از این مجموعه‌ها می‌تونین MANA دیسنترالند رایگان به دست بیارین. در حال حاضر بیشتر از ۱۵ هزار فروشگاه فعال در سراسر کشور وجود دارن که از تنوع بالایی در دسته‌بندی‌ها برخورد دارن. گستردگی تنوع این مغازه‌ها باعث میشه که شما حتی با مراجعه به سوپرمارکت، میوه فروشی، رستوران، قنادی، عطاری، فروشگاه لوازم یکبار مصرف و حتی آموزشگاه‌ها و خدمات اتومبیل بتونین به ارز دیجیتال رایگان دست پیدا کنین.

این فروشگاه‌ها به سی بخش مختلف دسته‌بندی میشن و پراکندگی اون‌ها در سراسر کشور باعث شده که حتی در سفر هم بتونین از خدمات دراپینو بهره‌مند بشین. روز به روز به تعداد فروشگاه‌های طرف قرارداد با دراپینو افزوده میشه و در آینده‌ای نزدیک شامل گسترش مجموعه‌ها و فروشگاه‌های آنلاینی هستیم که به مشتریان خدمات ارائه می‌کنن.

نکته قابل توجه برای انتخاب فروشگاه اینه که حتماً به درصد بازپرداختی که در قرارداد مابین دراپینو و مرکز ارائه دهنده خدمات درج شده، توجه داشته باشین. این درصد بازپرداخت هر چقدر بیشتر باشه، مبلغ بالاتری هم بعد از خرید به صورت ارز دیجیتال به شما تعلق می‌گیره.

جمع بندی

دنیای مجازی غیرمتمرکز دیسنترالند و فعالیت در اون جذابیت بسیار زیادی داره. در این دنیا می‌تونین املاک دیجیتال بسازین، بازی کنین، به فعالیت‌های مختلفی مشغول بشین و همینطور با سایر اعضای جامعه تعامل کنین. واحد پولی دیسنترالند، مانا (MANA) نام داره و به دلیل جذابیت این فضای مجازی، کسب مانای رایگان طرفدارهای بسیاری پیدا کرده.

یکی از روش‌های رایج برای به دست آوردن MANA دیسنترالند رایگان، استفاده از پلتفرم‌هایی مثل دراپینو محسوب میشه. این پلتفرم به کاربرها فرصت اون رو میده تا با خرید خدمات یا محصولات از مغازه‌ها و فروشگاه‌های مشارکت کننده، ارز دیجیتال مانا دریافت کنن. به این صورت که درصد توافق شده‌ای از مبلغ پرداختی در ازای خرید به کیف پول دراپینوی کاربر به صورت ارز دیجیتال دلخواه بازپرداخت میشه.

خوشبختانه دراپینو از طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال مثل مانا پشتیبانی می‌کنه و شما می‌تونین هر ارزی که بخواین رو به صورت رایگان از این طریق دریافت کنین. ماینینگ مانا هم به عنوان روش دوم کسب رایگان این ارز دیجیتاله که طریق مشارکت در شبکه‌های بلاک چین دیسنترالند به دست میاد. شما در این روش باید وظایف متعددی از قبیل تایید تراکنش‌ها رو انجام بدین و به عنوان پاداش، MANA دیسنترالند رایگان دریافت کنین. با انجام کارهای مختلف در پلتفرم‌ها و سایت‌های معتبر هم میشه به صورت رایگان مانا کسب کنین. البته باید در مورد اعتبار و ایمن بودن این سایت‌ها کلی تحقیق و بررسی کنین.

سوالات متداول

چطور میشه از طریق پلتفرم دراپینو، MANA دیسنترالند رایگان دریافت کرد؟

با خرید محصولات یا خدمات از فروشگاه‌های طرف قرارداد با پلتفرم دراپینو می‌تونین بخشی از مبلغ پرداختی رو در قالب ارز دیجیتال مانا به عنوان بازپرداخت دریافت کنین.

ثبت نام در پلتفرم دراپینو به چه صورت انجام میشه؟

برای ثبت نام در دراپینو باید به وب سایت رسمی اون مراجعه و اطلاعاتی از قبیل شماره موبایل و شماره کارت بانکی خودتون رو برای بهره‌برداری از خدمات این پلتفرم وارد کنین.

چرا دراپینو نیاز به اطلاعات شماره کارت بانکی کاربرها داره؟

اطلاعات شماره بانکی کاربرها به این دلیل گرفته میشه تا عملیات محاسبه پاداش تراکنش‌های کاربران از فروشگاه‌های مشارکت کننده امکان‌پذیر باشه.

نیلوفر شیرازیمشاهده نوشته ها

Avatar for نیلوفر شیرازی

سلام! من نیلوفر شیرازی هستم و مدت زیادی هست که در حوزه تولید محتوا فعالیت دارم. همکاری من با تیم دراپینو یک نقطه عطف در تجربه حرفه‌ایم محسوب میشه و همیشه تلاش میکنم بهترین مطالب رو به اشتراک بذارم.

هرسوالی داری ازمون بپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *