دریافت ایردراپ استاتوس (Status) رایگان

همین الان ثبت نام کن و هر روز استاتوس رایگان به دست بیار!
برای دریافت استاتوس رایگان همین الان ثبت نام کن!

از اولین ارزدیجیتالی که عرضه شد 733285 روز میگذره. خواندن این تعداد عدد روز حتی از حوصله افراد خارج هست اما به این فکرکنید اگر در یکی از این روزا شما شروع به خرید، دریافت و یا جمع‌آوری رمزارزها کرده‌بودید الان از تورم و درآمد ثابت خود سبقت گرفته بودید و به درآمددلاری برای بقای خودتون و خانوادتون رسیده‌بودید.

خوشبختانه درحال‌حاضر هم فرصت‌های طلایی زیادی داخل ایران هست که اگه آگاه‌سازی انجام بشه به راحتی آب خوردن افراد میتونن درآمددلاری از طریق ارزدیجیتال داشته باشن. در این مطلب از دراپینو به معرفی ارزدیجیتال استاتوس و نحوه دریافت رایگان آن داخل ایران صحبت می‌کنیم و به شما نحوه سبقت از تورم را توضیح میدیم. پس تا پایان همراه ما باشید.

معرفی ارزدیجیتال استاتوس(Status)

ارزدیجیتال استاتوس با نام اختصاری stn شناخته میشه و توکن اصلی شبکه Status است که روی  بلاک چین اتریوم ساخته شده. ارز دیجیتال استاتوس snt سال 2017 با هدف ایجاد احساس راحتی بیشتر کاربران اتریوم و امکان تعامل با برنامه‌های غیرمتمرکز ایجاد شد، استاتوس به عنوان درب ورودی جهان برنامه‌های غیرمتمرکز شناخته میشه. کارکرد شبکه استاتوس مثل اپل استور هست به این شکل که شبکه استاتوس با فراهم کردن یک سری برنامه‌ها به افراد امکان جست‌وجو داخل شبکه اتریوم رو میده.

معرفی ارزدیجیتال استاتوس(Status)

استاتوس سودمندی حیاتی برای شبکه اتریوم داره و یه رمزارز بسیار معروف و قدرتمند محسوب میشه. اهداف استاتوس status هم شامل مواردی مثل سرعت‌بخشیدن به خدمات‌رسانی برنامه‌ها داخل شبکه و همینطور پیشرفت کردن در تبدیل شدن به وسیله‌ای برای تبادل ارزش و سودمندی برای کاربران این پلتفرم باشه.

بیشتر بخوانید: اتریوم رایگان

دریافت ایردراپ استاتوس (status) رایگان از طریق پاداش خرید 

پاداش خرید، کش‌بک یا بازگشت نقدی پول تمام این اسم‌ها یه چیزو میخواد به ما بگه و اونم اینه که فروشگاه‌ها، کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک در ازای خرید ما، پاداشی میدن که این پاداش شکل‌های مختلفی داره. شکل پاداش خریدی که ما قراره درموردش صحبت کنیم پاداش خرید رمزارزی هست. یعنی شما با خریدکردن از یکسری فروشگاه، مغازه، بوتیک، رستوران و… درصدی از مبلغی که بابت خرید پرداخت کردید به شکل ارزدیجیتال به شما برگردونده میشه.

دریافت استاتوس (status) رایگان از طریق پاداش خرید 

نکته مهم اینه که شما حتما باید داخل اون پلتفرمی که این پاداش خرید رمزارزی رو اهدا می‌کنه ثبت نام کنید و از فروشگاه‌های طرف قراردادش خرید کنید تا بتونید کش‌بک یا همون پاداش خرید دریافت کنید.

بهترین وبسایت دریافت پاداش خرید در ایران

بهترین وبسایت دریافت پاداش خرید در ایران

خبرخوبی برای شما داریم! در ایران اولین و معتبرترین پلتفرمی که پاداش خرید رمزارزی به مشتریان خود اهدا می‌کنه تاسیس شد. سایتی که قراره به شما معرفی کنید از بروزترین سیستم مالی نوین بهره‌مند هست و علاوه‌بر اینکه به فکر درآمددلاری مشتریان خودش هست به فکر آشنایی و آگاهی از جهان جذاب ارزهای‌دیجیتال هم هست و داخل وبسایتش پر از مقالاتی هست که انواع رمزارزها معرفی شده و نحوه دریافت رایگان اونها شرح داده شده. 

این بستر مفید که رمزارز رایگان اهدا می‌کنه سرعت سبقت شمارو از تورم بیشتر می‌کنه و باعث ایجاد مسیر کوچیک اما تاثیرگذاری داخل زندگی مالی شما میشه. بااستفاده از این پلتفرم شما از هر خریدتون سود میکنید و درجهت درآمددلاری و دریافت رمزارز خریداتون رو انجام میدید همین موضوع سبک زندگی بهینه شده‌ای به شما تقدیم می‌کنه. دراپینو بستری برای ما ایرانی‌ها هست که بدون هیچ دردسر و نگرانی از مسیر پر پیچ و خم ارزهای‌دیجیتال به ما به عنوان پاداش خرید اهدا می‌کنه. وبسایت دراپینو که نماد اعتماد داره به شکل رسمی داخل کشورمون فعالیت داره و با چندین فروشگاه زنجیره‌ای و بزرگ قرارداد رسمی داره.

درادامه به روش دریافت استاتوس رایگان از دراپینو می‌پردازیم.

روش دریافت استاتوس  (Status)رایگان از دراپینو

برای اینکه استاتوس رایگان از دراپینو دریافت کنید اول باید داخل وبسایت دراپینو ثبت نام کنید. پس به بعد از مراجعه به وبسایت روی ایجاد حساب کاربری کلیک کنید و با واردکردن شماره تماس و شماره کارت بانکی که خریدهای روزمره‌تون رو انجام میدید عضو خانواده بزرگ دراپینو بشید.

بیشتر بخوانید: بیت کوین رایگان

روش دریافت استاتوس  (Status)رایگان از دراپینو

بعد از ثبت نام و عضویت داخل دراپینو نوبت به خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد می‌رسه. شما با هر خریدی که از فروشگاه‌های دراپینو انجام بدید، پلتفرم دراپینو درصدی از مبلغی که برای خرید پرداخت کردید به حساب کاربری شما داخل وبسایت دراپینو به ارزدیجیتال تبدیل میکنه. 

به همین راحتی با خرید وسایل مورد نیاز روزمره از فروشگاه‌های طرف قرارداد دراپینو داخل جیب‌های شما رمزارز میره و درآمددلاری خودتونو شروع می‌کنید.

فروشگاه‌های طرف قرارداد دراپینو

بیش‌از 10 هزار فروشگاه عضو خانواده بزرگ دراپینو هستن. برای انجام خرید روزمره به فروشگاه‌های افق‌کوروش، هایپرفمیلی، سورنا و گندم برید و پاداش رمزارزی بگیرید چونکه این فروشگاه‌های زنجیره‌ای عضو دراپینو هستن. برای شماهایی که به رستوران و کافه‌گردی علاقه دارید هم دراپینو فکری کرده حتی با رفتن به یه کافه خورد اسپرسو تلخ میتونید رمزارز رایگان دریافت کنید کامتون رو شیرین کنید.

فروشگاه‌های طرف قرارداد دراپینو

اگه هم میخواستید برید مهمونی و باید گل و شیرینی میگرفتید با خیال راحت برید خرید کنید و بدونید که درصدی از مبلغ پرداختی شما به رمزارز تبدیل میشه جون دراپینو با قنادی و گلفروشی‌ها هم قرارداد داره. حتی اگه لامپ خونتون هم خراب شد سریع برید یه لامپ جدید بخرید، دراپینو حتی با الکترونیکی‌ها قرارداد داره شما با خرید یه لامپ هم رمزارز دریافت می‌کنید.

برای دیدن لیست جامع فروشگاه‌های طرف قرارداد دراپینو همین الان به وبسایت دراپینو برید و از قسمت مشتریان تمام فروشگاه‌ها رو ببنید، تازه وبسایت دراپینو GPS هم داره شما میتونید با استفاده ازش نزدیک ترین فروشگاه‌ها رو به محل کار یا زندگیتون پیدا کنید و خریدتون رو انجام بدید.

دارپینو داخل شهرستان‌ها هم فعالیتش رو شروع کرده و یعنی اگه سفر هم بودید درآمددلاری خودتونو رو دارید و اگه هم شهرستان زندگی می‌کنید از رمزارز دریافتی خودتون لذت ببرید. 

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال رایگان

میزان دریافت پاداش خرید دراپینو

میزان دریافت پاداش خرید دراپینو

مقدار رمزارزی که شما از دراپینو دریافت می‌کنید به عواملی مثل میزان خرید شما از فروشگاه‌ها و قراردادی که دراپینو با اون فروشگاه‌ها بسته بستگی داره. اما به طور کلی شما داخل دراپینو از 1% تا 20% میتونید رمزارز رایگان دریافت کنید. برای دیدن میزان رمزارز دریافتی از جانب هر فروشگاه، قسمت مشتریان وبسایت دراپینو برید در کنار هر فروشگاهی میزان رمزارزی که اهدا میشه نوشته شده.

برداشت استاتوس(status)  رایگان دریافتی از دراپینو

بعداز انجام خرید و دریافت رمزارز رایگان نوبت به برداشت این رمزارزها استفاده ازشون می‌رسه. به وبسایت دراپینو برید و وارد حساب کاربری خودتون بشید و فقط درخواست برداشت رو ثبت کنید. تیم دراپینو در اولین فرصت و بدون معطلی شما واز همه مهمتر با بروزترین قیمت اون رمزارز، پاداش شمارو واریز می‌کنه.

برداشت استاتوس(status)  رایگان دریافتی از دراپینو

داخل دراپینو واریز و برداشت درحال حاضر به صورت ریالی هست و امکان انتقال خود ارزدیجیتال وجود نداره. درضمن داخل دراپینو تنوع ارزهای‌دیجیتال زیاده و شما باتوجه به سلیقه و خواسته خودتون میتونید رمزارزی که به عنوان پاداش دریافت می‌کنید رو انتخاب کنید.

وبسایت دراپینو از پشتیبانی آنلاین بهره‌مند هست و خیلی سریع ابهامات و مشکلات مشتریان رو حل می‌کنه پس داخل هر مرحله‌ای که بودید بدون‌اینکه نگران باشید با پشتیبانان دراپینو ارتباط بگیرید، تیم دراپینو در اسرع وقت پاسخگوی شما هست.

کلام آخر

در دنیایی که زور پول داخل جیب‌هامون به خریدهامون نمیرسه باید به فکر داشتن درآمددلاری باشیم تا کمی قدرت خریدمون رو افزایش بدیم و آسودگی رو داخل خانواده به جریان بندازیم. درآمددلاری روش‌های متنوعی داره و ما دراین مطلب از پلتفرم ایرانی به اسم دراپینو صحبت کردیم به شکل رایگان و فقط با خرید ما از فروشگاه‌های طرف قراردادش رمزارز دلخواه شمارو اهدا می‌کنه.

شما با عضویت داخل دراپینو به راحتی رمزارز رایگان دریافت می‌کنید و از خریدهایی که درآمد رایگان دلاری به همراه داره لذت می‌برید.

سوالات متداول دریافت استاتوس رایگان

دراپینو فقط رمزارز استاتوس اهدا می‌کنه؟

خیر، داخل دراپینو شما هر رمزارزی که دوست داشته باشید رو میتونید انتخاب کنید تا پاداش شما به اون رمزارز تبدیل بشه.

آیا دراپینو فقط با فروشگاه‌های زنجیره‌ای قرارداد داره؟

خیر، علاوه‌بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای با 10 هزار بیزنس دیگه هم قرارداد داره و شما با خرید از هرکدوم ازاین فروشگاه‌ها پاداش رمزارزی دریافت می‌کنید.

آیا برای ثبت نام داخل دراپینو احراز هویت هم باید انجام بشه؟

خیر فقط با واردکردن شماره تماس و شماره کارت بانکی عضو دراپینو بشید.

دراپینو چقدر رمزارز رایگان اهدا میکنه؟

این موضوع بستگی به میزان خرید شما از دراپینو داره و اما به طور کلی از 1% تا 20% این میزان رمزارز دریافتی متغیر هست.

داخل درایپنو میشه خود رمزارز موردنظر رو به کیف پول ارزدیجیتال منتقل کرد؟

خیر، درحال حاضر تمام واریز و برداشت داخل دراپینو به شکل ریالی هست.

سپیده قلی پورمشاهده نوشته ها

Avatar for سپیده قلی پور

سابقه ی تولید محتوای متنی و کپی رایتینگ ، توانایی نوشتن محتوای یونیک سابقه فعالیت مستمر داخل بازار های مالی جهانی و توانایی تحلیل تکنیکال و فاندامنتال.

هرسوالی داری ازمون بپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *