کسب ایردراپ زیرواکس رایگان | معتبر و تست شده!

همین الان ثبت نام کن و هر روز زیروایکس رایگان به دست بیار!
برای دریافت زیروایکس رایگان همین الان ثبت نام کن!

لطفا دراین موقعیت خودتون رو تصور کنید! دشمن بزرگی به نام تورم دارید، اسلحه این تورم گرانی هست با هر شلیک یکی از کیسه‌های خرید شما از دستتون میوفته، حالا باید با این دشمن نبردی کنید تا پیروز میدون باشید. ابزار مبارزه بااین دشمن برای شما چیه؟ 

درآمد دلاری از نوع رایگان میتونه به تورم از سوی شما شلیک‌های خوبی کنه تا شکست بده و شما کیسه‌های خریدتون تا همیشه در دستتون باقی بمونه. دریافت رمزارز رایگان مسیری برای شروع درآمد دلاری هست. داخل ایران ارزهای‌دیجیتال رایگان دریافت کنید و قلعه‌ای بادوام برای خود و خانوادتون دربرابر تورم بسازید.

معرفی ارزدیجیتال زیروایکس  ZRX 

دراین مطب از دراپینو به شما رمزارز زیرواکس رو معرفی می‌کنیم و نحوه دریافت رایگان اون رو به شما میگیم. دراپینو همراه شما تا پایان شکست تورم هست.

معرفی ارزدیجیتال زیروایکس  ZRX 

زیروایکس با نام اختصاری ZRX سال ۲۰۱۶ داخل بستر بلاکچین اتریوم ساخته شد. این رمزارز با حذف واسطه‌ها، انتقال سریع و همتابه‌همتای توکن‌های مبتنی بر رو در چندین صرافی پیشرو تسهیل می‌کنه. در کل، به عنوان یک تجمیع‌کننده نقدینگی، زیرو ایکس بهترین قیمت و پایین‌ترین کارمزد معاملاتی را در بسیاری از صرافی‌های پیشرو جست‌وجو می‌کند و به کاربر پیشنهاد می‌دهد. به علت اینکه رمزارزی غیرمتمرکز هست دارای امنیت بالایی هم هست.

بیشتر بخوانید: بیتکوین رایگان

معرفی ارزدیجیتال زیروایکس  ZRX 

چیزی این رمزارز رو منحصربه‌فرد میکنه اینه که از سریع‌ترین و بروزترین فناوری بهره‌مند هست و دارندگان این رمزارز خیالشون راحته چون ZRX به صورت نور درحال پبشرفت و ارزشمندی هرچه بیشتر هست و برد با کسایی هست که همین حالا اقدام به دریافت این رمزارز کنن.

دریافت ایردراپ زیرایکس ZRX رایگان از طریق پاداش خرید

پاداش خرید یا اصطلاحا کش‌بک، به برگشت پول نقدی به شکل‌های مختلف توسط فروشگاه‌های بزرگ و کوچک به مشتریان خود گفته میشه. به این صورت که شما با خرید از فروشگاه هایی که پاداش خرید اهدا می‌کنن درصدی از مبلغی که بابت خرید پرداخت کردید به شما به شکل پاداش برگردونده میشه.

دریافت زیرایکس ZRX رایگان از طریق پاداش خرید

پاداش خرید رمزارزی هم توسط یه پلتفرم مطمئن داخل ایران آغاز شده و شما فقط با ثبت نام داخل اون پلتفرم و باخرید از فروشگاه‌های طرف قراردادش به راحتی پاداش خرید رمزارزی زیرایکس یا هر رمزارزی که دوست داشته باشید میتونید دریافت کنید. 

بهترین وبسایت دریافت پاداش خرید در ایران

دراپینو اولین و معتبرترین وبسایت ایرانی که درازای خرید کاربرانش از فروشگاه‌های باشگاه مشتریانش پاداش رمزارزی به اونها اهدا می‌کنه. دراپینو باهدف آشنایی مردم با سیستم مالی نوین در جهان و شروع چرخه‌ی استفاده از ارزدیجیتال داخل ایران بدون هیچ دردسری آغاز به کار کرد.

شما با خرید روزمره از فروشگاه‌های دراپینو به راحتی رمزارز رایگان دریافت می‌کنید. این همون اسلحه‌ای هست که شما باید دربرابر تورم به دست بگیرید. دراپینو آمده تا تمام معادلات تورم رو بهم بزنه و سبک جدیدی از زندگی مالی که دلاری هم هست به کاربرانش اهدا کنه.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال رایگان

بهترین وبسایت دریافت پاداش خرید در ایران

درضمن اگه علاقمند به رمزارزها هستید میتونید داخل وبسایت دراپینو از مجلات جذاب و مفید این سایت استفاده کنید تا هم بیشتر با دنیای رمزارزها آشنا بشید و هم نحوه بدست آوردن رایگان انواع رمزارزها رو بدونید. دراپینو که به صورت رسمی و معتبر داخل ایران فعالیت خودش رو آغاز کرده داخل سایت هم دارای نماد اعتبار است. 

درادامه به روش دریافت رایگان زیروایکس ZRX داخل دراپینو می‌پردازیم.

روش دریافت زیروایکس ZRX رایگان از دراپینو

برای ینکه بتونید پاداش رمزارزی دریافت کنید ابتدا باید داخل وبسایت دراپینو ثبت‌نام کنید. برای ثبت‌نام داخل این پلتفرم جذاب باید شماره تماس و شماره کارت بانکیتون رو وارد کنید تا عضو دراپینو بشید. راستی یکی از آپشن‌های جذاب دراپینو اینه که هر تعداد کارت بانکی دارید میتونید داخل وبسایت دراپینو ثبت کنید و محدودیت ثبت شماره کارت از سوی دراپینو برای کاربران وجود نداره.

روش دریافت زیروایکس ZRX رایگان از دراپینو

بعداز ثبت نام نوبت به دیدن لیست فروشگاه‌های طرف قرارداد دراپینو می‌رسه. شما باید از فروشگاه‌های دراپینو خریدی انجام بدید تا بتونید پاداش رمزارزی دریافت کنید. راستی تنوع ارزدیجیتال داخل دراپینو خیلی زیاده و شما موقع ثبت نام میتونید هر رمزارزی که دوست داشته باشید انتخاب کنید تا پاداشتون به اون رمزارز تبدیل بشه حتی بعداز ثبت نام درصورتی که بخوایید میتونید رمزارزتون رو تغییر بدید.

دراپینو هیچ درگاه پرداختی داخل وبسایتش نداره تمام فعالیت‌های شما داخل سایت به شکل رایگان هست و شما فقط با خرید روزمره به فروشگاه‌ها پولی پرداخت می‌کنید که دراپینو در ازای اینکار به شما پاداش رمزارزی اهدا می‌کنه.

فروشگاه‌های طرف قرارداد دراپینو

دراپینو با بیش‌از 10 هزار فروشگاه بزرگ و کوچک قرارداد داره که از معروف‌ترین اونها افق‌کوروش، گندم، هایپرفمیلی‌ها و سورنا هست البته اگه هوس قهوه و یا پیتزا کردید یا حتی دلتون کباب کوبیده خواست باید بگیم که میتونید با خوردن اینها هم پاداش رمزارزی دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: ایردراپ رایگان

فروشگاه‌های طرف قرارداد دراپینو

برای خودتون گل بخرید و به ی تیر دو نشون بزنید هم هدیه گل به خودتون بدید و هم پاداش رمزارزی به حساب بانکیتون از سوی دراپینو اهدا کنید. شما حتی با خرید لباس هم میتونید سود کنید رمزارز رایگان از دراپینو دریافت کنید. خانم‌های عزیز مخاطبم شما هستید به لوازم آرایشی که دراپینو با اون قرارداد داره برید و از خرید لوازم آرایشی که به شما سود رمزارزی میده لذت ببرید.

برای دیدن لیست کاملی از فروشگاه‌های طرف قرارداد دراپینو همین الان وارد وبسایت دراپینو بشید و از قسمت مشتریان لبست کامل فروشگاه‌ها رو مشاهده کنید.

داخل دراپینو GPS هست شما میتونید محل دقیق زندگیتون رو داخل نقشه سرچ کنید تا به نزدیک‌ترین فروشگاهی که دراپینو بااون قرارداد داره دسترسی پیدا کنید. راستی دراپینو فقط در پایتخت فعال نیست و داخل شهرهای متنوع دیگه هم شروع به فعالیت کرده. پس اگه مسافرت رفتید و یا محل زندگیتون شهری به جز تهرانه خیالتون راحت باشه شما هم میتونید پاداش رایگان رمزارزی دریافت کنید.

میزان دریافت پاداش خرید از دراپینو

میزان دریافت پاداش خرید از دراپینو

دراپینو از 1% تا 20% به کاربرانش رمزارز رایگان اهدا می‌کنه، البته این درصدها اولا بستگی به میزان خرید شما از فروشگاه‌های طرف قرارداد دراپینو داره و دوما به قراردادی که دراپینو با اون فروشگاه‌ها بسته هم بستگی داره. برای دیدن میزان درصد پاداش‌دهی هر فروشگاه به سایت دراپینو برید در قسمت مشتریان کنار هر فروشگاهی میزان درصد دریافتی پاداش از انواع فروشگاه ها نوشته شده. بادیدن میزان پاداش هر فروشگاه شما بهتر میتونید تصمیم بگیرید که از کجا خرید کنید.

برداشت رمزارز دریافتی از دراپینو

برداشت رمزارز دریافتی از دراپینو

تیم دراپینو بعداز دریافت پاداش شما منتظرتون هستن که وارد وبسایت دراپینو بشید و فقط با زدن دکمه ثبت درخواست واریز پاداش به حساب بانکیتون در کوتاه‌ترین زمان و با بروزترین قیمت اون رمزارز برای شما انجام بدن. اگه در طول انجام امور داخل دراپینو به مشکلی برخوردید نگران نباشید دراپینو داخل وبسایت پشتیبانی آنلاین داره و میتونید به راحتی مشکلتون رو حل کنید.

درضمن فعلا تمام واریز و برداشت داخل دراپینو به صورت ریالی هست و امکان انتقال خود رمزارز درحال حاضر وجود نداره. 

کلام آخر

رمزارز زیروایکس ZRX که دارای ارزشمندی زیاد داخل جهان رمزارزها هست امنیت بالایی داره و داشتن این رمزارز آینده خوبی برای دریافت‌کنندگانش پیش‌بینی میشه. دراین مطلب به نحوه دریافت رمزارز رایگان از وبسایت مطمئن و ایرانی دراپینو پرداختیم.

دراپینو  وبسایتی که با خریدکردن از فروشگاه‌های طرف قراردادش میتونید ارزدیجیتال رایگان دریافت کنید و از تورم امروزی کمی قدم‌های جلوتری بزارید. فراموش نکنید که تمام مراحل دراپینو رایگان هست و شما در ازای هیچ فعالیتی جز خریدکردن روزمره برای خودتون مبلغی به دراپینو نمیدید. دراپینو برای تغییر سبک مالی زندگی شما آمده.

سوالات متداول زیرواکس رایگان

آیا دراپینو فقط رمزارز زیروایکس ZRX اهدا میکنه؟

خیر، دراپینو تنوع زیاد رمزارزی داخل وبسایتش داره و شما هررمزارزی که دوست داشته باشید میتونید انتخاب کنید.

آیا داخل دراپینو فقط امکان ثبت یک کارت بانکی هست؟

خیر، شما هر تعداد کارت بانکی که دارید میتونید داخل دراپینو ثبت کنید.

آیا دراپینو فقط با فروشگاه افق‌کوروش قرارداد داره؟

خیر، دراپینو علاوه‌بر افق‌کوروش با بیش از  10هزار فروشگاه دیگه قرارداد داره.

داخل دراپینو برای ثبت نام نیاز به چه اطلاعاتی هست؟

برای ثبت نام باید شماره تماس و شماره کارت بانکی خودتون وارد کنید تا عضو دراپینو شوید.

دراپینو چقد رمزارز رایگان اهدا می‌کنه؟

داخل دراپینو از 1% تا 20% شما میتونید رمزارز رایگان دریافت کنید و بستگی به میزان خرید شما از فروشگاه‌های دراپینو داره.

سپیده قلی پورمشاهده نوشته ها

Avatar for سپیده قلی پور

سابقه ی تولید محتوای متنی و کپی رایتینگ ، توانایی نوشتن محتوای یونیک سابقه فعالیت مستمر داخل بازار های مالی جهانی و توانایی تحلیل تکنیکال و فاندامنتال.

1 دیدگاه

  • سلام وقتتون بخیر
    از همراهی شما بینهایت ممنونیم

    حتما با دوست عزیزتون در ارتباط خواهیم بود

    درخصوص انتقال دارایی به کیف پول هم جز برنامه هست و به امید خدا اضافه خواهد شد

    موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *