کسب ایردراپ مولتی‌ ورس‌ ایکس رایگان {تست شده و آنی} | دراپینو

همین الان ثبت نام کن و هر روز مولتی‌ورس‌ایکس رایگان به دست بیار!
برای دریافت مولتی‌ورس‌ایکس رایگان همین الان ثبت نام کن!

امروزه هر فردی رو که میبینیم صحبت از دنیای ارزدیجیتال می‌کنه و همه میخوان به هرنحوی این رمزارزهارو بدست بیارن. بعضی افراد سرمایه‌گذاری میکنن روی رمزارزها و به خرید و فروش می‌پردازن و یا سود یا ضرر میکنن. اما میخوام از روشی صحبت کنم که برای افرادی که قصد سرمایه‌گذاری روی ارزدیجیتال رو به هر دلیلی ندارن اما دوست دارن که رمزارزهایی برای خودشون داشته باشن و طعم درآمددلاری رو بچشن.

شما داخل ایران و از طریق یه پلتفرم معتبر و بدون نیاز به هیچ صرافی خارجی و دردسرای اون میتونید به صورت رایگان ارزدیجیتال دریافت کنید. این فرصت برای ما ایرانی‌ها یک فرصت ناب هست که بدون هیچ پولی و به شکل رایگان ارزدیجیتال دریافت می‌کنیم و درآمد رایگان دلاری درایم.

درادامه این مطلب از دراپینو در مورد ارزدیجیتال مولتی‌ورس‌ایکس و نحوه دریافت رایگانش بیشتر صحبت می‌کنیم. همراه دراپینو باشید.

معرفی ارزدیجیتال مولتی‌ ورس‌ ایکس

مولتی ورس اکس (MultiversX) یه نوع رمزارز داخل جهان ارزدیجیتال هست که با نام اختصاری EGLD شناخته میشه. مولتی ‌ورس‌ایکس  EGLD یه شبکه بلاکچین عمومی، توزیع‌شده و غیرمتمرکز هست. از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به پشتیبانی از قراردادهای هوشمند به‌منظور راه‌اندازی برنامه‌های غیرمتمرکز (Dapps) اشاره کرد و دارا بودن برنامه غیرمتمرکز یعنی امنیت بالای اون رمزارز چونکه هیچ نهادی نیمتونه داخل اون رمزارز دخالت و یا تغییراتی ایجاد کنه.

بیشتر بخوانید: بیت کوین رایگان

معرفی ارزدیجیتال مولتی‌ورس‌ایکس

داشتن این رمزارز به علت چشم‌انداز خوبی که به آینده داره برای هر فردی میتونه سودآور و جذاب باشه پس حتما مولتی‌ورس‌ایکس EGLD رو داخل کیف پولاتون داشته باشید.

دریافت ایردراپ مولتی‌ ورس‌ ایکس EGLD رایگان ازطریق پاداش خرید

دریافت مولتی‌ورس‌ایکس EGLD رایگان ازطریق پاداش خرید

زمانی که فروشگاهی یا کسب و کار بزرگ و کوچیکی در ازای خرید مشتریان خود به اونها درصدی از مبلغی که بابت خرید پرداخت کردن برمیگردونن بهش پاداش خرید به مشتریان میگن. این پاداش خرید شکل‌های مختلفی داره و ما میخواییم شمارو با پاداش خرید به شکل ارزدیجیتال آشنا کنیم تا شما با خرید یه بستنی ارزدیجیتال دریافت کنید.

شما با ثبت نام داخل پلتفرمی که رمزارز رایگان اهدا میکنه و بعد با خرید از فروشگاه‌های طرف قراردادش میتونید از اون پلتفرم ارزدیجیتال رایگان EGLD یا هر رمزارز دیگه‌ای رو به عنوان پاداش خرید دریافت کنید و درآمد دلاری رایگان بدون هیچگونه سرمایه‌ای رو آغاز کنید.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال رایگان

بهترین وبسایت دریافت پاداش خرید در ایران

بهترین وبسایت دریافت پاداش خرید در ایران

همینطور که گفتیم داخل ایران هم پلتفرمی مطمئن و جذاب راه‌اندازی شده تا شما با خرید از فروشگاه‌های طرف قراردادش رمزارز رایگان دریافت کنید. دراپینو وبسایتی کارآمد و بااعتبار که به شکل رسمی و جدی فعالیت خودش رو آغاز کرده و باهدف آشنایی ما ایرانی‌ها با دنیای ارزدیجیتال و فراهم کردن بستری برای درآمددلاری رایگان به کاربرانش خدمات جذاب رمزارزی عرضه میکنه.

دراپینو هیچ درگاه پرداختی داخل وبسایتش نداره و شما هر فعالیتی که داخل دراپینو داشته باشید کاملا به صورت رایگان هست و تنها با خرید شما از فروشگاه های طرف قرارداد دراپینو پاداش رمزارزی دریافت می‌کنید.

خیالتون راحت باشه دراپینو برای هر مرحله از آغاز ثبت نام تا دریافت پاداشتون همراه شماست و داخل وبساتش چت آنلاین با پشتیبانان هم داره تا شما درهرجایی که به مشکل برخوردید و یا سوالی داشتید به شما پاسخ بده و کمکتون کنه.

روش دریافت مولتی‌ورس‌ایکس EGLD رایگان از دراپینو

شما برای دریافت رمزارز EGLD ابتدا باید داخل وبسایت دراپینو با وارد کردن شماره تماس و شماره کارت بانکی خودتون ثبت نام کنید و بعد به قسمت فروشگاه داخل سایت دراپینو برید تا لیست تمام فروشگاه‌های طرف قرارداد دراپینو رو مشاهده کنید و فروشگاه مدنظرتون انتخاب کنید و با خرید ازش ارزدیجیتال رایگان دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: اتریوم رایگان

روش دریافت مولتی‌ورس‌ایکس EGLD رایگان از دراپینو

داخل وبسایت دراپینو انواع ارزهای دیجیتال وجود داره شما موقع ثبت نام هر رمزارزی که دوست داشته باشید میتونید انتخاب کنید تا پاداشتون تبدیل به اون رمزارز بشه. درضمن داخل دراپینو هر تعداد شماره کارتی که دارید میتونید وارد کنید و دراپینو هیچ محدودیتی برای واردکردن شماره کارت نذاشته.

داخل دراپینو انواع مجلات خواندنی و مفید برای کاربران قرار داده تا شما هم با دنیای رمزارزها آشنا بشید و ارزهای‌دیجیتال و نحوه دریافت رایگانشونو بهتر بشناسید.

فروشگاه‌های طرف قرارداد با دراپینو

فروشگاه‌های طرف قرارداد با دراپینو

دراپینو که با فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای مثل افق‌کوروش و هایپرفمیلی قرارداد داره و شما به راحتی با انجام خریدهای کوچیک روزمره ارزدیجیتال رایگان دریافت می‌کنید. درایپنو با 10 هزار فروشگاه دیگه هم قرارداد داره و یعنی شما با خرید لباس، گل و گیاه، وسایل الکترونیکی، رفتن به کافه و رستوران و قنادی، لوازم آرایشی و… میتونید رمزارز رایگان از دراپینو دریافت کنید.

برای دیدن لیست جامع فروشگاه‌ها به قسمت مشتریان درایپنو داخل وبسایت برید تا کاملا مشاهده کنید و با استفاده از GPS که داخل وبسایت دراپینو هست نزدیک‌ترین فروشگاه به محل زندگیتون رو پیدا کنید تا راحت‌تر خرید کنید رمزارز رایگان بگیرید.

راستی! دراپینو وارد شهرهای دیگه هم شده و خدماتش درحال گسترشه، اگه شهردیگه‌ای جز تهران زندگی می‌کنید و یا مسافرت هستید حتما به نزدیکترین فروشگاهی که با دراپینو قرارداد داره برید تا پاداش رمزارزی دریافت کنید.

میزان دریافت پاداش خرید دراپینو

مقدار دریافت رمزارز از دراپینو بستگی به عواملی مثل میزان خرید شما از فروشگاه‌های طرف قرارداد دراپینو و نوع قرارداد اونها با فروشگاه‌ها داره اما دراپینو از 1% تا 20% به کاربرانش رمزارز رایگان اهدا میکنه. برای دیدن مقدار پاداش رمزارز هر فروشگاه به قسمت مشتریان سایت برید، درکنار همه فروشگاه‌ها مقدار رمزارزشون نوشته شده و شما میتونید ببینید.

برداشت مولتی‌ورس‌ایکس EGLD دریافتی از دراپینو

لذت برداشت پاداش دلاری رایگان و استفاده ازش رو بهتون پیشنهاد میدیم تا شما بعداز چند خرید سریع پاداشتون رو برداشت کنید و طعم خوب درآمد دلاری رو حس کنید. تیم دراپینو برای شما تمام مراحل واریز رو انجام میدن و شما نیاز به هیچ کاری ندارید و فقط درخواست واریز رو داخل حساب کاربریتون در دراپینو ثبت کنید.

بیشتر بخوانید: ایردراپ رایگان

برداشت مولتی‌ورس‌ایکس EGLD دریافتی از دراپینو

تیم دراپینو در سریع‌ترین زمان و با بروزترین قیمت اون رمزارز پاداش شمارو به حساب کاربریتون واریز میکنن. درحال حاضر تمام واریز و برداشت‌ها به صورت ریالی هست و فعلا امکان انتقال خود رمزارز به کیف پول دیجیتالی نیست.

کلام آخر

رمزارز مولتی‌ورس‌ایکس EGLD یکی از رمزارزهای ارزشمند و قدرتمند داخل بازار رمزارزها هست و داشتن این رمزارز و یا هر رمزارز دیگه‌ای برای شما سودآور هست. دراپینو به شما این فرصت رو داده تا داخل ایران با خرید کردن از فروشگاه‌های طرف قرارداد دراپینو به رمزارز رایگان دست پیدا کنید.

درآمددلاری رایگان برای زندگی‌های ریالی که همیشه باید درحال مسابقه دو برای رسیدن به قدرت خرید باشیم این فرصت دریافت رایگان رمزارز رو نباید از دست داد و همین حالا به طور جدی باید اقدام کنیم. دراپینو منتظر شما هست.

سوالات متداول ایردراپ مولتی‌ ورس‌ ایکس رایگان

دراپینو چه فروشگاه‌هایی رو عضو خودش کرده؟

داخل دراپینو 10 هزار فروشگاه عضو هستن که از معروف ترین اونها  افق‌کوروش و هایپرفمیلی و … هستن. علاوه‌بر اینها بوتیک لباس، لوازم آرایشی، رستوران و کافه، قنادی، الکترونیکی‌ها و حتی جیگرکی‌ها هم عضو خانواده بزرگ دراپینو هستن و شما با خرید از هرکدوم ازاین فروشگاه‌ها میتونید رمزارز رایگان دریافت کنید.

برای ثبت‌نام داخل دراپینو نیاز به چه اطلاعاتی هست؟

شماره تماس و شماره کارت بانکی برای ثبت نام داخل دراپینو نیاز هست. البته که هر تعداد کارت بانکی دارید میتونید داخل دراپینو ثبت کنید و هیچ محدودیتی وجود نداره.

دراپینو چقد رمزارز رایگان اهدا میکنه؟

دراپینو از 1% تا 20% رمزارز رایگان به کاربرانش اهدا میکنه که به عواملی مثل مقدار خرید شما از دراپینو و  قراردادی که دراپینو با این فروشگاه‌ها داره بستگی داره.

دراپینو داخل ایران فعالیت رسمی داره؟

بله، دراپینو به صورت رسمی داخل ایران شرکت داره و وبسایتش هم دارای نماد اعتماد هست.

دراپینو فقط رمزارز مولتی‌ورس‌ایکس به کاربران اهدا میکنه؟

خیر، داخل دراپینو شما میتونید انواع رمزارزها رو دریافت کنید تا پاداشتون به اونها تبدیل بشه.

سپیده قلی پورمشاهده نوشته ها

Avatar for سپیده قلی پور

سابقه ی تولید محتوای متنی و کپی رایتینگ ، توانایی نوشتن محتوای یونیک سابقه فعالیت مستمر داخل بازار های مالی جهانی و توانایی تحلیل تکنیکال و فاندامنتال.

هرسوالی داری ازمون بپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *