دریافت ایردراپ ایموتبل‌ ایکس رایگان {اپدیت ۲۰۲۴ + تضمینی} | دراپینو

همین الان ثبت نام کن و هر روز ایموتبل ایکس رایگان به دست بیار!
برای دریافت ایموتبل ایکس رایگان همین الان ثبت نام کن!

آیا نوبت این نرسیده که خریدهای ریالی‌تونو با درآمد دلاری انجام بدید؟ داشتن درآمددلاری برای اینکه قدرت خرید شمارو تقویت کنه از واجبات هست. اما ما چطوری میتونیم درآمددلاری داشته باشیم؟ آیا مادرپدرهای ما و یا مادربزرگ یا پدربزرگ‌های ماهم میتونن یه درآمددلاری دست پیداکنن؟

معرفی ارزدیجیتال ایموتبل‌ایکس IMX

بله، قراره به شما روشی از درآمددلاری رو توضیح بدیم که تمام اعضای خانواده از بزرگترین تا کوچکترین که فقط یه کارت بانکی به نام خودشون داشته باشن میتونن درآمد رایگان دلاری رو آغاز کنن. دریافت ارزدیجتال رایگان که داخل ایران توسط یه پلتفرم مطمئن درحال گشترشه شما رو دعوت به خوندن این مطلب و آغاز درآمد رایگان دلاری و دریافت رمزارزهای رایگان می‌کنه.

دراین مطلب از دراپینو به شرح رمزارز ایموتبل ایکس IMX و نحوه دریافتش به شکل رایگان میپردازیم پس تا پایان مطلب بمانید.

معرفی ارزدیجیتال ایموتبل‌ایکس IMX

ارز دیجیتال Immutable X یکی از جدیدترین رمزارزهایی است که در 8 سپتامبر از طریق پلتفرم CoinList عرضه شد. نام اختصاری این رمزارز IMX هست. در حال حاضر، اتریوم بهترین بستر برای بهره‌مندی از مزایای قراردادهای هوشمند هست و ارز دیجیتال Immutable X امنیت خود را مستقیماً از بلاکچین اتریوم به دریافت میکنه. 

بیشتر بخوانید: بیت کوین رایگان

 ارزدیجیتال ایموتبل‌ایکس IMX

یکی دیگر از مزایای اتریوم، وضعیت پایدار و البته رو به رشد اون هست. اتریوم دارای یه اکوسیستم توسعه‌دهنده فعال هست که برنامه‌های کاربردی و یکپارچه‌سازی‌های مفیدی رو در سراسر اکوسیستم ایجاد می‌کنه و در نهایت جامعه‌ای متشکل از کاربران نهایی و یک بازار بزرگ رو ایمن می‌کنه. این امر پذیرش ارز دیجیتال Immutable X را آسان‌تر می‌کنه و ارزشمندی و قدرتمندی رمزارز IMX رو تضمین میکنه.

ایردراپ ایموتبل ایکس رایگان از طریق پاداش خرید

پاداش خرید به برگشت درصدی از مبلغی که مشتریان یه فروشگاه و یا بیزنس خریدی انجام دادن گفته میشه. برکشت پول نقدی به عنوان پاداش توسط بیزنس‌ها به مشتریان خود علاوه‌بر جذب کاربرهای زیاد به سود مشتریان هم هست. این پاداش خرید اشکال متفاوتی داره. یعنی شما با رفتن به رستوران و کافه، بوتیک لباس، قنادی، گلفروشی و همه اینها میتونید پاداش خرید دریافت کنید.

دریافت ایموتبل ایکس IMX رایگان از طریق پاداش خرید

پاداش خرید رمزارزی به صورت رسمی توسط وبسایتی در ایران درحال انجام هست و شما با ثبت نام داخل وبسایت این شرکت و خرید از فروشگاه های طرف قراردادش میتونید رمزارز رایگان دریافت کنید و لذت درآمددلاری حس کنید.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال رایگان

بهترین وبسایت دریافت پاداش خرید در ایران

بهترین وبسایت دریافت پاداش خرید در ایران

دراپینو وبسایتی معتبر و دارای نماد اعتماد که شما با اطمینان خاطر میتونید از فروشگاه‌های طرف قراردادش خرید کنید تا پاداش خرید رمزارزی دریافت کنید. دراپینو هیچ درگاه پرداخت بانکی نداره شما هیچ هزینه‌ای درقبال هیچ کاری قرارنیست پرداخت کنید. داخل دراپینو تنوع ارزدیجیتال زیاده و شما هر رمزارزی که دوست داشته باشید میتونید برای پاداشتون موقع ثبت نام داخل دراپینو انتخاب کنید.

قسمت مقالات جذاب دراپینو هم دنیای جذاب خودشو داره و شما فقط کافیه یکی از مطالب سایت دراپینو رو مطالعه کنید تا وارد جهان شگفت‌انگیز دنیای رمزارزها بشید فراموش نکنید که دراپینو برای تسهیل زندگی ریالی ما و آگاهی‌سازی ایرانی‌ها نسبت به سیستم مالی نوین آغاز به کار کرده.

روش دریافت ایموتبل‌ایکس IMX رایگان از دراپینو 

روش دریافت ایموتبل‌ایکس IMX رایگان از دراپینو 

برای دریافت ارزدیجیتال اموتبل ایکس IMX رایگان از دراپینو وارد وبسایت دراپینو بشید روی ایجاد حساب کاربری کلیک کنید و با واردکردن شماره تماس و شماره کارت بانکی عضو خانواده بزرگ دراپینو بشید. بعداز ثبت نام شما باید به قسمت مشتریان وبسایت دراپینو برید تا لیست تمام فروشگاه‌های طرف قرارداد دراپینورو ببینید و بعد اقدام به خرید و دریافت پاداش رمزارزی کنید.

داخل دراپینو هرتعداد شماره کارت بانکی که دارید میتونید ثبت کنید چون دراپینو هیچ محدودیتی درمورد ثبت شماره کارت نداره. داخل دراپینو تنوع ارزدیجیتال زیاده و شما هر رمزارزی که دوست داشته باشید میتونید انتخاب کنید تا پاداش شما به اون رمزارز تبدیل بشه.

اگه داخل هرکدوم از مراحل وبسایت دراپینو به مشکل برخوردید میتونید با چت آنلاینی که داخل وبسایت دراپینو هست و پشتیبان آن در خدمت شما هست ارتباط بگیرید تا زود مشکل شما حل شود.

بیشتر بخوانید: اتریوم رایگان

فروشگاه‌های طرف قرارداد دراپینو

فروشگاه‌های طرف قرارداد دراپینو

دراپینو با فروشگاه‌هایی مثل افق‌کوروش، هایپرفمیلی و … قرارداد داره و شما با انجام خرید روزمره برای خانه میتونید پاداش رمزارزی دریافت کنید. 10 هزار کسب وکار دیگه هم جزو خانواده دراپینو هستند کسب وکارهایی مثل بوتیک لباس، لوازم آرایشی، قنادی، کافه و رستوران، گلفروشی‌ها و حتی الکترونیکی‌ها جزو دراپینو هستن و شما با خرید از هریک از اینها ارزدیجیتال رایگان دریافت می‌کنید.

داخل دراپینو GPS وجود داره برای اینکه شما نزدیکترین فروشگاه رو به محل زندگیتون پیدا کنید تا سریع‌تر اقدام به خرید و دریافت ارزدجیتال رایگان کنید. درضمن اگه مسافرت بودید و یا شهری به‌جز تهران زندگی میکردید میتونید به راحتی به فروشگاه‌های اون شهر مراجعه کنید تا رمزارز دریافت کنید، دراپینو خدماتش به شهرستان‌ها هم رسیده.

قسمت مشتریان وبسایت دراپینو میتونید لیست جامعی از فروشگاه‌هایی که عضو خانواده دراپینو هستن رو ببنید تا تصمیم بهتری برای خریداتون بگیرید.

بیشتر بخوانید: ایردراپ رایگان

میزان دریافت پاداش خرید دراپینو

میزان دریافت پاداش خرید دراپینو

داخل دراپینو از 1% تا 20% میتونید پاداش رایگان رمزارزی دریافت کنید اما بستگی به میزان خرید شما و نوع قرارداد دراپینو با فروشگاه‌ها داره. برای دیدن مقدار پاداش رمزارز هر فروشگاه به قسمت مشتریان سایت برید و میزان پاداش هر فروشگاه رو مشاهده کنید.

برداشت ایموتبل ایکس IMX دریافتی از دراپینو

نوبت به استفاده از پاداش رایگان رمزارزی فرارسیده. شما وارد حساب کاربری خودتون در دراپینو بشید و درخواست واریز رو ثبت کنید. تا خود اعضای تیم دراپینو برای شما در اسرع‌وقت و با قیمت همان روز رمزارز موردنظر به حساب بانکی شما واریز کنن.

برداشت ایموتبل ایکس IMX دریافتی از دراپینو

دراپینو به شما پیشنهاد میده بعداز چند خرید حتما پاداشتونو برداشت کنید تا حس خوب داشتن درآمدرایگان دلاری رو تجربه کنید و با این سیستم جدید پاداش‌دهی آشنا بشید. درضمن درحاضر تمام واریز و برداشت‌ها داخل دراپینو ریالی هست و امکان انتقال خود رمزارز به کیف پول دیجیتال وجود نداره.

کلام آخر

دراپینو با ایجاد فرصت طلایی برای دریافت رایگان رمزارز ایموتبل ایکس IMX یا هررمزارز دیگه‌ای به شما پیشنهاد آغاز درآمدرایگان دلاری رو میده و شما میتونید با خریدکردن از فروشگاه‌های طرف قرارداد دراپینو به راحتی رمزارز رایگان دریافت کنید.

جهان با سرعت به سمت پول‌های الکترونیکی و ارزهای دیجیتال میره و نباید کار امروز رو بع فردا سپرد شما با عضویت داخل خانواده دراپینو علاوه‌بر آگاهی خودتون درمورد جهان رمزارزها، درآمد رمزارزی رایگانی هم برای خودتون ایجاد می‌کنید. دراپینو از ابتدا تا انتهای دریافت پاداشتون همراه شما هست.

سوالات متداول ایردراپ ایموتبل ایکس IMX رایگان

دراپینو چیه؟

دراپینو وبسایتی ایرانی و دارای نماد اعتماد که به صورت رسمی داخل کشورمون فعالیت داره. دراپینو به کاربرانی که داخل وبسایتش ثبت نام کنن و از فروشگاه های طرف قراردادش خریدی انجام بدن در ازای خرید مشتریان بهشون ارزدیجیتال رایگان اهدا میکنه.

نحوه عضویت داخل دراپینو چگونه هست؟

به سایت دراپینو برید و با کلیک روی ایجاد حساب کاربری شماره تماس وشماره کارت بانکی که معمولا خریدهای روزمره‌تون رو انجام میدید عضو خانواده دراپینو بشید.

آیا پاداش رمزارزی بعداز خرید بلافاصله وارد حساب بانکی ما میشه؟

خیر، شما بعداز خریدکردن از فروشگاه های طرف قرارداد دراپینو، درصدی از مبلغی که پرداخت کردید به حساب کاربری شما داخل دراپینو به ارزدیجیتال تبدیل میشه که بعداز این پروسه شما میتونید از داخل وبسایت درخواست واریز پاداشتونو ثبت کنید.

میزان پاداش دراپینو چقدر هست؟

از 1% تا 20% برای هر فروشگاهی متغیر هست و بستگی به میزان خرید شما از این فروشگاه ها هم داره.

اگه برای برداشت پاداش به مشکل برخوردم کسی هست کمکم کنه؟

بله، تیم پشتیبانی آنلاین دراپینو که داخل وبسایت به صورت چت آنلاین با شما کاربران در ارتباط هستن در سریع‌ترین زمان پاسخگوی شما هستن.

سپیده قلی پورمشاهده نوشته ها

Avatar for سپیده قلی پور

سابقه ی تولید محتوای متنی و کپی رایتینگ ، توانایی نوشتن محتوای یونیک سابقه فعالیت مستمر داخل بازار های مالی جهانی و توانایی تحلیل تکنیکال و فاندامنتال.

هرسوالی داری ازمون بپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *