کسب ایردراپ بلر رایگان در ایران | ۱۰۰ درصد تست شده | دراپینو

همین الان ثبت نام کن و هر روز بلر رایگان به دست بیار!
برای دریافت بلر رایگان همین الان ثبت نام کن!

خیابونی رو درنظر بگیرید که طولانی ترین مسیر رو داره، داخل این خیابون عریض درختانی بلندقامت و پربار که از هرشاخه اون برگ‌هایی زیبا آویزون هست وجود داره و این درختان به خیابون اعتبار بخشیدن. حالا شما اینبار به جای خیابون حساب بانکیتون رو تصور کنید و به جای درختان اعتباربخش، ارزدیجیتال رو درنظر بگیرید.

دریافت ارزدیجیتال به حساب بانکی شما اعتبار می‌بخشه به شما سبک مالی ارزشمندی هدیه میکنه. دریافت ارزدیجیتال به شکل رایگان برای شما به راحتی امکان پذیر هست و ما داخل کشورمون ایران به شکل رسمی و معتبر از طریق پلتفرمی کاربردی میتونیم رمزارز رایگان دریافت کنیم.

 ارزدیجیتال بلر BLUR 

درادامه این مطلب شما با رمزارز بلر BLUR آشنا میشید و نحوه دریافت رایگان این رمزارز رو باهم پیش میبریم.

معرفی ارزدیجیتال بلر BLUR 

ارز دیجیتال BLUR، همون رمزارز بومی پلتفرم بلر هست که بر بستر بلاک چین اتریوم توسعه یافته. همین موضوع که بر بستر اتریوم هست امنیت و ارزشمندی ارزدیجیتال بلر BLUR رو افزایش میده. کارمزد یا کمیسیون اکوسیستم معاملاتی بلر، صفر هست.

 بلر BLUR 

حالا این رمزارز به خاطر اینکه به شکل NFT (تولید آثار هنری داخل دنیای رمزارزها) هست امتیازات زیادی به دارندگانش اهدا میکنه مثلا رمزارز بلر BLUR تعهد قوی نسبت به حق امتیاز سازندگان اثر هنری داره. در واقع، سازندگان در این بستر میتونن حق امتیاز خودشونو مشخص کنن و از طریق اون، به کسب درآمد برسن.

بیشتر بخوانید: بیت کوین رایگان

دریافت ایردراپ بلر رایگان ازطریق پاداش خرید

دریافت بلر BLUR رایگان ازطریق پاداش خرید

دریافت بلر BLUR رایگان از طریق روش‌های زیادی ممکنه اما داخل ایران از طریق پاداش خرید بسیار راحت امکان‌پذیر هستو. به این صورت که شما با خرید خوراکی، لباس و حتی رفتن و خرید از کافه و رستوران، گلفروشی و… پاداش خرید دریافت میکنن.

دریافت بلر BLUR رایگان

این پاداش خرید به شکل ارزدیجیتال توسط یه وبسایت مطمئن و معتبر داخل ایران در حال انجام هست. شما با ثبت نام داخل این وبسایت و خرید از فروشگاه‌های طرف قراردادش میتونید ارزدیجیتال رایگان دریافت کنید. این وبسایت زمانی که شما از فروشگاه‌هاش خرید کردید درصدی از مبلغی که بابت خرید پرداخت کردید رو به شما به شکل رمزارز برمیگردونه و شما دارای ارزدیجیتال میشید.

بیشتر بخوانید: اتریوم رایگان

بهترین وبسایت دریافت پاداش خرید در ایران

بهترین وبسایت دریافت پاداش خرید در ایران

در ایران اولین و معتبرترین وبسایت دریافت ارزدیجیتال رایگان به شکل رمزارز به نام دراپینو به صورت رسمی و با دارابودن نماد اعتبار سایت درحال فعالیت هست. وبسایت دراپینو دارای پشتیبانی قوی و آنلاین داخل سایت هست و اگه شما سوالی داشتید و یا مشکلی برخوردید میتونید سریعا به پشتیبانان دراپینو مطرح کنید تا در اسرع‌وقت به شما رسیدگی کنن.

همینطور داخل دراپینو هیچ درگاه پرداختی وجود نداره و تمام مراحل کار شما به صورت رایگان انجام پذیر هست پس خیالتون راحت باشه. درضمن دنیای رمزارزها انقدر شیرین هست که دراپینو برای علاقمندان به ارزهای دیجیتال مجلات جذاب و کارآمد داخل وبسایت قرارداده و شما میتونید اطالاعات خوبی درمورد انواع رمرزارزها بدست بیارید.

دراپینو باهدف آشنایی مردم ایران با دنیای ارزهای دیجیتال و بوجودآوردن درآمد رایگان دلاری شروع به اهداکردن ارزهای دیجیتال با عنوان پاداش خرید کرد. همین حالا اقدام به دریافت ارزهای دیجیتال کنید، شروع درآمد دلاری رایگان رو به شما تبریک میگیم.

روش دریافت بلر BLUR رایگان از دراپینو

روش دریافت بلر BLUR رایگان از دراپینو

دریافت بلر BLUR رایگان داخل دارپینو خیلی سادست، ابتدا باید داخل وبسایت دراپینو با واردکردن شماره تماس و شماره کارت بانکی ثبت نام کنید و بعد از طریق قسمت مشتریان وبسایت لیست تمام فروشگاه هارو ببینید و اقدام به خرید از این فروشگاه ها کنید و پاداش رمزارزی دریافت کنید.

راستی! شما میتونید داخل دراپینو هر تعداد شماره کارتی که دارید برای ثبت نام داخل وبسایت ثبت کنید چونکه دراپینو محدودیت واردکردن شماره کارت برای کاربران قرارنداده. درضمن دراپینو اکثر وقتها به کاربران خودش هدیه رمزارزی میده به این صورت که اگه کاربر دراپینو باشید و فردی جدید رو معرفی کنید دراپینو درقبال معرفی شما برای عضو شدن افراد هدیه ارزدیجیتال اهدا میکنه.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال رایگان

فروشگاه‌های طرف قرارداد با دراپینو

فروشگاه‌های طرف قرارداد با دراپینو

دراپینو با فروشگاه‌های زنجیره‌ای مثل افق‌کوروش، هایپرفمیلی و … قرارداد داره، یعنی شما با خرید روزمره از هرکدوم ازاین فروشگاه‌ها صاحب رمزارز رایگان میشید. دراپینو با 10 هزار فروشگاه و کسب و کاره دیگه هم قرارداد داره، فروشگاه‌هایی مثل لباس فروشی، قنادی، کافه و رستوران، گلفروشی، الکترونیکی‌ها و… که هرکدوم ازاین ها داخل هرمحله‌ای که باشید میتونید ازشون خرید کنید و رمزارز رایگان دریافت کنید.

دراپینو داخل وبسایت GPS قرارداده و شما با نشون دادن لوکیشن مدنظرتون میتونید نزدیک ترین فروشگاه های طرف قرارداد دراپینو رو پیدا کنید، همینطور دراپینو داخل شهرستان‌ها هم شروع به فعالیت کرده و شمایی که داخل سفر هستید و یا شهری به جز تهران زندگی میکنید همین الان میتونید درآمد دلاری رایگان رو شروع کنید.

داخل وبسایت دراپینو از قسمت مشتریان میتونید لیست کاملی از فروشگاه های دراپینو رو ببینید و بر اساس خریدتون فروشگاه موردنظر رو پیدا کنید.

میزان دریافت پاداش خرید دراپینو

دراپینو از 1% تا 20% به شما پاداش رمزارزی اهدا میکنه که به دو عامل بستگی داره. اولی میزان خرید شما از فروشگاه های طرف قرارداد دراپینو، دومی هم به نوع قرارداد دراپینو با فروشگاه ها هست. شما داخل وبسایت، قسمت مشتریان که اسامی تمام فروشگاه هست میتونید برید و ببینید که کنار تمام فروشگاه ها درصد پاداش رمزارزی نوشته شده. بعد از دیدن این مقدارها شما میتونید تصمیم به خریدتون بگیرید.

بیشتر بخوانید: ایردراپ رایگان

برداشت رمزارز دریافتی از دراپینو

برداشت رمزارز دریافتی از دراپینو

بعداز خرید و دریافت پاداش رمزارزی میتونید اقدام به دریافت پاداشتون کنید. داخل حساب کاربریتون در دراپینو بشید و با زدن دکمه درخواست واریز پاداش کار شما تموم میشه و بقیه مراحل رو خود تیم دراپینو انجام میدن و در سریع ترین زمان ممکن و با بروزترین ترین قیمت اون رمزارز پاداش شمارو به حساب بانکیتون واریز میکنن.

دراپینو تنوع ارزدیجیتال زیادی داره و هنگام ثبت نام شما میتونید رمزارزی رو که دوست دارید انتخاب کنید تا پاداشتون به اون رمزارز تبدیل بشه. همچنین داخل دراپینو تمام واریز و برداشت ها به شکل ریالی هست و درحال حاضر امکان انتقال خود رمزارز به کیف پول شخصی شما وجود نداره.

کلام آخر

پلتفرم دراپینو درجهت تسهیل امور مالی زندگی ما ایرانی ها اقدام به اهدای رمزارز رایگان کرده. ما میتونیم با خرید از فروشگاه های طرف قرارداد دراپینو پاداش رمزارزی دریافت کنیم. خریدهای روزمره از فروشگاه های زنجیره ای که داخل هر محله‌ای وجود داره درآمد رایگان دلاری رو برای ما فراهم کرده.

دراین مطلب به معرفی رمزارز بلر BLUR و مسیر دریافت رایگانش از دراپینو پرداختیم. دراپینو از ابتدای ثبت نام کاربرانش تا همیشه با پشتیبانی قوی برای شما فراهم میکنید و همراه همیشگی جیب های شما هست.

سوالات متداول ایردراپ بلر رایگان

آیا دراپینو فقط رمزارز بلر BLUR به کاربرانش اهدا میکنه؟

خیر، دراپینو ارزهای دیجیتال مختلفی داره و شما داخل دراپینو میتونید انواع رمزارزهارو موقع ثبت نام انتخاب کنید تا پاداشتون به اون رمزارزها تبدیل بشه.

آیا داخل دراپینو برای ثبت نام نیاز به احراز هویت داره؟

خیر، داخل دراپینو نیازی به هچ احراز هویتی نیست و شما با وارد شماره تماس و شماره کارت بانکیتون که معمولا خریدهای روزمره تون رو ازاون کارت انجام میدید میتونید پاداش رمزارزی به صورت رایگان دریافت کنید.

دراپینو به کابران چقدر رمزارز رایگان اهدا میکنه؟

دراپینو از 1% تا 20% به کاربرانش رمزارز رایگان اهدا میکنه که البته این میزان برای هر فروشگاهی متفاوته و بستگی به میزان خرید شما هم از اون فروشگاه داره.

داخل دراپینو فقط میتونیم یه شماره کارت رو ثبت کنیم؟

خیر، دراپینو هیچ محدودیتی برای ثبت شماره کارت نزاشته و شما به هر تعداد که دوست داشتید میتونید شماره کارت بانکی رو داخل دراپینو ثبت کنید.

آیا درایپنو معتبر هست؟

بله، دراپینو دارای نماد اعتبار داخل وبسایت خودش هست و به شکل رسمی و معتبر و با دارابودن شرکتی مطمئن داخل ایران فعالیت داره.

سپیده قلی پورمشاهده نوشته ها

Avatar for سپیده قلی پور

سابقه ی تولید محتوای متنی و کپی رایتینگ ، توانایی نوشتن محتوای یونیک سابقه فعالیت مستمر داخل بازار های مالی جهانی و توانایی تحلیل تکنیکال و فاندامنتال.

هرسوالی داری ازمون بپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *