کسب ایردراپ ترشولد رایگان به صورت تضمینی و آنی | دراپینو

همین الان ثبت نام کن و هر روز بیت‎‌کوین رایگان به دست بیار!
برای دریافت بیت‌کوین رایگان همین الان ثبت نام کن!

 .

با روی کار امدن ارزدیجیتال و زیادشدن رمزارزها افراد بیشتری برای خرید و فروش و دریافت رمزارزها ترغیب شدن. ارزدیجیتال شیرینه و برای ما درآمد دلاری داخل تورم امروزی رو داره. شاید فکرکنید دریافت رمزارزها داخل ایران سخت و تا حدودی غیر ممکن است اما خبر خوبی برای شما داریم، ما ایرانی‌ها هم میتونیم به راحتی ارزدیجیتال بدون سختی دریافت کنیم.

پلتفرمی مطمئن و معتبر داخل ایران فعالیت رسمی داره و به ایرانی‌ها بدون دردسر احراز هویت ارزدیجیتال میده. قسمت جذاب ماجرا اینه که این ارزهای دیجیتالی که این پلتفرم به کاربرانش اهدا کنه کاملا رایگان هست و شما بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای میتونید رمزارز داشته باشید.

درادامه این مطلب از دراپینو با ارزدیجیتال ترشولد T آشنا میشیم و نحوه دریافت رایگان این رمزارز رو باهم یاد میگیریم.

معرفی ارزدیجیتال ترشولد T 

معرفی ارزدیجیتال ترشولد T 

ترشولد برای رفع یک سری مشکلات نسل سوم اینترنت به وجود امده. رمزارز ترشولد با نام اختصاری T شناخته میشه. ارزدیجیتال ترشولد T دارای امنیت قوی شبکه هست و روی بلاک چین اتریوم طراحی شده. هدف این رمزارز اینه که از داده‌ها و اطلاعات کاربران به خوبی محافظت کنه تا مشکلاتی برای آن‌ها به وجود نیاد.

رمزارز ترشولد بااینکه تازه به این بازار ورود پیدا کرده اما ارزی با نوسانات قیمتی مختلف بوده. این ارزدیجیتال پتانسیل رشد در دراز مدت و یا حتی کوتاه مدت را به خوبی داره و هر ایرانی باید یه رمزارز ترشولد داشته باشه تا بتونه در آینده از سودش استفاده کنه.

بیشتر بخوانیددریافت ارز دیجیتال رایگان

دریافت ایردراپ ترشولد رایگان از طریق پاداش خرید

دریافت رمزارز ترشولد رایگان از طریق پاداش خرید

پاداش خرید یا کش‌بک رو فروشگاه‌های بزرگ و کوچک برای رشد کسب و کارشون در نظر میگیرن. به این صورت که مشتریان با خرید از یکسری فروشگاه میتونن پاداش خرید به شکل‌های مختلف دریافت کنن. فروشگاه‌ها درصدی از مبلغی که بابت خرید پرداخت کردن رو به مشتریان خود برمیگردونن.

این پاداش خرید همینطور که گفتیم شکل‌های متفاوتی داره که ما قراره درمود پاداش خرید رمزارزی باهم صحبت کنیم. پلتفرمی ایرانی و معتبر داخل ایران فعالیت رسمی داره که شما با ثبت نام داخل این پلتفرم و خرید از فروشگاه های طرف قراردادش میتونید ارزدیجیتال رایگان به صورت پاداش خرید دریافت کنید.

بهترین وبسایت دریافت پاداش خرید در ایران

بهترین وبسایت دریافت پاداش خرید در ایران

دراپینو پلتفرمی که داخل ایران به صورت رسمی فعالیت داره. وبسایت دراپینو دارای نماد اعتبار هست و هیچ درگاه بانکی داخل این وبسایت وجود نداره. درنتیجه شما هیچ هزینه‌ای در قبال هیچ فعالیتی داخل دراپینو پرداخت نمی‌کنید پس خیالتون راحت باشه.

دراپینو یکسری فروشگاه داره که با خرید از اون فروشگاه ها دراپینو درصدی از مبلغی که بابت خرید پرداخت کردید داخل حساب‌کاربری شما تبدیل به ارزدیجیتال میکنه و به شما برمیگردونه. دراپینو برای سهولت زندگی ریالی ما شروع به فعالیت کرده.

با شروع درآمددلاری از دراپینو ورق زندگی برمیگرده و درکنار درآمد ریالی، درآمد دلاری هم به جریان می‌افته. دراپینو برای افرادی که در جست و جوی آشنایی با جهان ارزدیجیتال هستن علاوه‌بر اهدای پاداش خرید رمزارزی رایگان، یه فرصت طلایی قرارداده که مجلات و مقالات مختلفی درخصوص معرفی انواع ارزهای دیجیتال و نحوه دریافت رایگانشون به شکل‌های مختلف صحبت کرده.

راستی! داخل وبسایت درایپنو چت آنلاین پشتیبانی وجود داره و شما اگه مشکلی براتون در هرمرحله از دراپینو پیش بیاد یا اینکه سوالی داشتید میتونید از پشتیبانی دراپینو استفاده کنید. پشتیبانان دراپینو در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما هستن.

بیشتر بخوانیددریافت بیت کوین رایگان

روش دریافت ترشولد T رایگان از دراپینو

روش دریافت ترشولد T رایگان از دراپینو

برای دریافت رمزارز ترشولد از دراپینو ابتدا به وبسایت دراپینو برید و با واردکردن شماره تماس و شماره کارت بانکی که خریدهای روزمره رو انجام میدید عضو دراپینو بشید. حالا به قسمت مشتریان وبسایت دراپینو برید تا لیست فروشگاه‌های دراپینو رو ببینید. با خرید از هرکدوم از اون فروشگاه‌ها شما پاداش خرید به شکل ارزدیجیتال دریافت میکنید.

دراپینو تنوع ارزدیجیتالی زیادی داره و شما هنگام ثبت نام میتونید هر رمزارزی که دوست داشته باشید انتخاب کنید تا پاداشتون به اون رمزارز تبدیل بشه. راستی! داخل دراپینو هیچ محدودیتی برای ثبت هرتعداد شماره کارت بانکی وجود نداره و شما هر تعداد کارتی که دارید میتونید داخل دراپینو ثبت کنید تا همیشه پاداش رمزارزی دریافت کنید.

فروشگاه‌های طرف قرارداد دارپینو

فروشگاه‌های طرف قرارداد دارپینو

دراپینو با افق‌کوروش و هایپرفمیلی‌ها قرارداد داره و شما میتونید با خرید از این فروشگاه‌ها که داخل هر محله‌ای هستن پاداش رمزارزی دریافت کنید. دراپینو با 10هزار فروشگاه دیگه هم قرارداد داره فروشگاه و یا مغازه‌هایی مثل لباسفروشی‌ها، قنادی‌ها، کافه و رستوران، جیگرکی، لوازم آرایشی و بهداشتی، گلفروشی و… که جزو خانواده بزرگ دراپینو هستن.

با مراجعه به وبسایت دراپینو و رفتن به قسمت مشتریان وبسایت میتونید لیست تمامی فروشگاه‌های طرف قرارداد دراپینو رو مشاهده کنید.

داخل وبسایت درایپنو GPS هست و شما بااستفاده ازش میتونید نزدیک ترین فروشگاه دراپینویی که محله شما نزدیک هست رو پیدا کنید و با خرید ازش پاداش رمزارزی دریافت کنید. درضمن دراپینو به شهرستان‌ها هم رسیده و با خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد درایپنو حتی داخل شهرهای دیگه هم به جز تهران میتونید رمزارز رایگان دریافت کنید.

بیشتر بخوانیددریافت اتریوم رایگان

میزان دریافت پاداش خرید از درایپنو

میزان دریافت پاداش خرید از درایپنو

درایپنو از 1% تا 20% به کاربرانش رمزارز رایگان اهدا میکنه که این درصدها برای هر فروشگاهی مختلفه و به دو عامل بستگی داره اولی میزان خرید شما، یعنی شما هرچقدر بیشتر از فروشگاه‌های دراپینویی خرید کنید بیشتر میتونید پاداش خرید دریافت کنید. دومی هم به نوع قراردادی هست دراپینو با اون فروشگاه‌ها داره. کنار هر فروشگاه میزان درصدی که پاداش رمزارزی به کاربرانش اهدا میکنه نوشته شده و شما میتونید راحت برای خریداتون تصمیم بگیرید.

بیشتر بخوانید: ایردراپ رایگان

برداشت رمزارز دریافتی از دراپینو

برداشت رمزارز دریافتی از دراپینو

شما بعداز خرید و دریافت رمزارز به وبسایت دراپینو برید و وارد حساب کاربریتون بشید تا درخواست واریز پاداش رو ثبت کنید. بعداز ثبت درخواست تیم دراپینو در اسرع‌وقت و با بروزترین قیمت اون رمزارز، پاداشتون رو به حساب بانکی شما واریز میکنن.

داخل دراپینو تمام واریز و برداشت ها به صورت ریالی هست و امکان انتقال خود ارزدیجیتال به کیف پول دیجیتالی وجود نداره.

کلام آخر

ارزدیجیتال ترشولد رمزارزی قدرتمند و با امنیت بالا هست. شما با داشتن این رمزارز میتونید آینده مالی نوینی برای خودتون و خانوادتون رقم بزنید. دراپینو وبسایتی ایرانی هست که با هدف ایجاد درآمد دلاری رایگان و آشنایی افراد با ارزهای دیجیتال به کاربرانش رمزارز رایگان اهدا میکنه. شما با خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد دراپینو میتونید رمزارز رایگان دریافت کنید و از درآمد رایگان دلاری لذت ببرید.

سوالات متداول ایردراپ ترشولد رایگان

آیا دراپینو فقط ارزدیجیتال ترشولد به کاربرانش اهدا میکنه؟

خیر، تنوع ارزدیجیتال داخل دراپینو خیلی زیاده و شما هر رمزارزی که دوست داشته باشید میتونید انتخاب کنید تا رمزارزتون بهش تبدیل بشه.

دراپینو از ما پولی هم بابت فعالیتمون و یا دریافت پاداش میگیره؟

خیر، داخل دراپینو هیچ درگاه پرداختی وجود نداره و شما داخل دراپینو تمام فعالیتتون به صورت رایگان انجام میشه.

نحوه عضویت داخل دراپینو به چه صورت هست؟

شما با واردکردن شماره تماس وشماره کارت بانکیتون داخل وبسایت دراپینو میتونید عضو خانواده بزرگ دراپینو بشید.

دراپینو فقط با فروشگاه‌های زنجیره‌ای قرارداد داره؟

خیر، دراپینو علاوه‌بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ مانند افق‌کوروش و هایپرفمیلی با کسب و کارهای دیگه‌ای مانند بوتیک لباسفروشی، گلفروشی، چیگرکی و کافه و رستوران، لوازم آرایشی و بهداشتی و حتی مغازه الکترونیکی هم عضو خانواده دراپینو هستن.

آیا دراپینو فقط داخل تهران فعالیت داره؟

خیر، دراپینو باهدف آشنایی تمام مردم ایران با دنیای رمزارزها و کسب درآمد دلاری رایگان خدماتش به شهرستان‌ها هم رسیده و حالا افرادی که داخل شهرهای دیگه زندگی میکنن میتونن از فروشگاه های دراپینو خرید انجام بدن تا پاداش رمزارزی دریافت کنن.

سپیده قلی پورمشاهده نوشته ها

Avatar for سپیده قلی پور

سابقه ی تولید محتوای متنی و کپی رایتینگ ، توانایی نوشتن محتوای یونیک سابقه فعالیت مستمر داخل بازار های مالی جهانی و توانایی تحلیل تکنیکال و فاندامنتال.

هرسوالی داری ازمون بپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *