دریافت ایردراپ سلر نتورک رایگان {تضمینی و ۱۰۰ درصد تست شده} | دراپینو

همین الان ثبت نام کن و هر روز بیت‎‌کوین رایگان به دست بیار!
برای دریافت بیت‌کوین رایگان همین الان ثبت نام کن!

 داستانی براساس واقعیت! جادوگری بدجنس که قدرت خرید مردم رو میگیره درحال نابودکردن جیب‌های ما هست. اسم این جادوگر تورم هست و ما برای فرار از این جادوگر باید درآمد دلاری رو شروع کنیم. ارزدیجیتال که بازار داغ و نوینی امروزه داره مارو به درآمد دلاری میرسونه.

خرید و فروش ارزدیجیتال نیاز به سرمایه و آموزش داره، خبر خوبی برای شما داریم! وبسایتی ایرانی و معتبر که ارزدیجیتال رایگان به کاربرانش اهدا میکنه. استفاده از این وبسایت هیچ هزینه ای برای شما نداره و کاملا رایگان هست. شما با دریافت رایگان رمزارز ازاین وبسایت ایرانی و مطمئن میتونید درآمد دلاری رایگان داشته باشید و از دست تورم جادوگر فرار کنید.

درادامه این مطلب از دراپینو با ارزدیجیتال سلر نتورک آشنا میشیم و مسیر دریافت رایگان این رمزارز رو باهم یاد میگیریم.

معرفی ارزدیجیتال سلر نتورک

معرفی ارزدیجیتال سلر نتورک

سلر نتورک (Celer Network) این رمزارز دارای لایه دوم است که امکان انجام تراکنش‌های سریع، آسان و ایمن رو به دارندگانش میده. در حال حاضر ۶.۵۲ میلیارد سلر در بازار رمزارزها گردش هست. CELR یک توکن ERC20 است که در بستر بلاکچین اتریوم ساخته شده هست و همین موضوع باعث امنیت و قدرتمندی ارزدیجیتال سلر شده.

تحلیل‌گران و متخصصان بازار مالی پیش‌بینی می‌کنن که رمزارز سلر روندی صعودی داشته باشه و تا سال ۲۰۳۰ به بالاترین سطح خود یعنی خود ۵.۷۱ دلار برسه. پس درنتیجه دریافت و داشتن ارزدیجیتال سلر برای افراد سودآور و آینده‌دار هست.

بیشتر بخوانیدکسب بیتکوین رایگان

دریافت رمزارز سلر نتورک Celer از طریق پاداش خرید

دریافت رمزارز سلر نتورک Celer از طریق پاداش خرید

فروشگاه‌های بزرگ و کوچک برای پیشرفت و معرفی خودشون به مشتریان خود پاداش خرید به شکل های متفاوتی اهدا میکنن. به این صورت که درصدی از مبلغی که مشتریان بابت خرید پرداخت میکنن، فروشگاه ها به مشتریان برمیگردونن.

پاداشی که ما قراره درموردش صحبت کنیم پاداش رمزارزی هست که شمارو به درآمددلاری رایگان میرسونه. پلتفرمی وجود داره که شما با ثبت نام داخل وبسایتش و بعد با خرید از فروشگاه‌های طرف قراردادش میتونید پاداش رمزارزی دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: دریافت اتریوم رایگان

بهترین وبسایت دریافت پاداش خرید در ایران

بهترین وبسایت دریافت پاداش خرید در ایران

دراپینو نام وبسایتی معتبر داخل ایران هست که باهدف آشنایی مردم با دنیای ارزدیجیتال و کسب درآمد از ارزهای دیجیتال داخل کشور به صورت رسمی فعالیت داره و دارای نماد اعتبار هست. دراپینو به کاربرانی که از فروشگاه‌های طرف قراردادش خرید کنن درصدی از مبلغی که مشتریان پرداخت کردن رو داخل حساب کاربریشون در دراپینو برمیگردونه و به رمزارز تبدیل میکنه. به این صورت افراد پاداش رمزارزی دریافت میکنن. داخل دراپینو هیچ درگاه پرداختی وجود نداره و شما در ازای هیچکدوم از فعالیت‌هاتون هیچ هزینه‌ای پرداخت نمیکنید.

داخل دراپینو تیم پشتیبانی قوی هست که به صورت آنلاین میتونید هر سوالی که داشتید داخل قسمت چت وبسایت بپرسید تا پشتیبانان در اسرع وقت پاسخگوی شما باشن. دراپینو برای افراد که علاقمند به دنیای ارزدیجیتال هستند داخل سایت مجلات و مقالات خواندنی زیادی قرارداده که شمارو با انواع ارزهای دیجیتال و نحوه دریافت رایگانشون به شکل های مختلف آشنا میکنه.

بیشتر بخوانیدایردراپ رایگان

روش دریافت سلر نتورک رایگان از دراپینو

روش دریافت سلر نتورک رایگان از دراپینو

با واردکردن شماره تماس و شماره کارت بانکیتون میتونید داخل وبسایت دراپینو ثبت نام کنید و عضو خانواده دراپینو بشید. تنوع ارزدیجیتال داخل دراپینو خیلی زیاده شما بعداز ثبت نام میتونید هر رمزارزی که دوست داشته باشید رو انتخاب کنید تا پاداشتون به اون رمزارز تبدیل بشه.

بعداز اینکه عضو خانواده دراپینو شدید به قسمت مشتریان وبسایت برید تا لیست فروشگاه‌های طرف قرارداد دراپینو رو ببینید تا با خرید ازشون پاداش رمزارزی دریافت کنید. درضمن داخل دراپینو محدودیتی برای ثبت شماره کارت وجود نداره و شما هر تعداد شماره کارت بانکی که دارید میتونید داخل دراپینو ثبت کنید.

فروشگاه‌های طرف قرارداد دراپینو

برداشت رمزارز سلر نتورک رایگان از دراپینو

10 هزار فروشگاه و بیزنس مثل لباس‌فروشی، گلفروشی، مغازه الکترونیکی، کافه و رستوران، لوازم آرایشی و بهداشتی، جیگرکی و قنادی‌ها جزو دراپینو هستن. اما علاوه‌بر این بیزنس‌ها فروشگاه‌های زنجیره‌ای مثل افق‌کوروش و هایپرفمیلی‌ها هم جزو فروشگاه‌های دراپینو هستن. این فروشگاه‌های زنجیره ای داخل هر محله‌ای وجود داره درنتیجه شما با خرید روزمره از این فروشگاه‌ها میتونید ارزدیجیتال رایگان دریافت کنید.

دراپینو درجهت گسترش و پیشرفت مردم ایران درخصوص ارزهای دیجیتال و بوجود آوردن درآمد دلاری رایگان برای همه خوشبختانه به شهرستان‌ها هم رسیده و شما با استفاده GPS که داخل وبسایت هست میتونید نزدیک ترین فروشگاه دراپینویی رو به محل زندگیتون و یا کارتون پیدا کنید. داخل وبسایت دراپینو میتونید اسامی تمام فروشگاه‌های طرف قرارداد دراپینو رو ببینید.

میزان دریافت پاداش خرید از دراپینو

دراپینو از 1% تا 20% به کاربرانش رمزارز رایگان اهدا میکنه که این مقدار برای هر فروشگاهی متفاوته و به میزان خرید شما و نوع قرارداد دراپینو با اون فروشگاه‌ها بستگی داره. درنظر داشته باشید هرچقدر میزان خرید شما از فروشگاه‌های طرف قرارداد دراپینو بیشتر باشه، میزان رمزارز دریافتی شما هم بیشتر هست.

داخل وبسایت دراپینو قسمت مشتریان که اسم تمام فروشگاه نوشته شده، کنار هر فروشگاهی میزان درصد پاداش هر فروشگاه هم نوشته شده و شما میتونید مشاهده کنید تا فروشگاه موردنظرتون رو براساس پاداششون انتخاب کنید و خریداتون رو انجام بدید.

برداشت ایردراپ سلر نتورک رایگان از دراپینو

برداشت پاداش رایگان اون هم از نوه رمزارزی رو برای همه شما آرزو میکنم! بعداز خرید و دریافت پاداش به وبسایت دراپینو برید و داخل حساب کاربریتون بشید و درخواست واریز پاداشتون رو ثبت کنید. تیم دراپینو در اسرع‌وقت و با بروزترین قیمت اون رمزارز پاداش شمارو به حساب بانکیتون واریز میکنه.

دقت داشته باشید تمام واریز و برداشت‌ها داخل دراپینو به صورت ریالی هست و امکان انتقال خود رمزارز به کیف پول دیجیتالی وجود نداره. در هرکدوم از مراحل واریز و برداشت اگه سوالی داشتید و یا مشکلی پیش امد میتونید از قسمت چت آنلاین وبسایت از پشتیبانان دراپینو بپرسید.

کلام آخر

ارزدیجیتال سلر نتورک که دارای ارزش بالایی داخل بازار ارزدیجیتال داره و وبسایت ایرانی دارپینو با اهداکردن رایگان این رمزارز به کاربرانش امکان درآمد دلاری رایگان رو داده. شما با خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد دراپینو میتونید در ازای خریدتون پاداش رمزارزی دریافت کنید.

با افزایش تورم و کاهش قدرت خرید مردم دریافت ارزدیجیتال اون هم به صورت رایگان برای ما یه فرصت طلایی هست که دراپینو درجهت بهبود زندگی مالی ما ایجاد کرده. با دریافت ارزدیجیتال رایگان از تورم فرار کنید و زندگی مالی جدیدی برای خودتون بسازید.

سوالات متداول سلر نتورک رایگان

چطور داخل دراپینو عضو بشیم؟

با واردکردن شماره تماس و شماره کارت بانکی داخل وبسایت دراپینو میتونید عضو خانواده بزرگ دراپینو بشید.

آیا دراپینو فقط ارزدیجیتال سلر نتورک به کاربرانش اهدا میکنه؟

خیر، داخل دراپینو تنوع ارزدیجیتال زیاده و شما موقع ثبت نام میتونید هر رمزارزی رو که بخوایید انتخاب کنید تا پاداش شما به اون رمزارز تبدیل بشه.

چه فروشگاه‌هایی عضو دراپینو هستن؟

فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای مثل افق‌کوروش وهابپرفمیلی عضو خانواده درایپنو هستن و شما با خرید از اینها میتونید رمزارز رایگان دریافت کنید اما علاوه‌بر اینها 10 هزار کسب و کار دیگه مثل کافه و رستوران، لباسفروشی، قنادی، گلفروشی، لوازم آرایشی و بهدشتی و… هم عضو دراپینو هستن و شما با خرید از اینها میتونید رمزارز رایگان دریافت کنید.

آیا دراپینو فقط داخل استان تهران فعال هست؟

خیر، خدمات دراپینو به شهرستان‌ها هم رسیده و شما هنگام سفر و یا اگه شهر دیگه زندگی میکنید میتونید ارزدیجیتال رایگان دریافت کنید.

دراپینو چقد رمزارز رایگان اهدا میکنه؟

از 1% تا 20% دراپینو به کاربرانش ارزدیجیتال رایگان اهدا میکنه که برای هر فروشگاهی این میزان درصد متفاوت هست و به میزان خرید شما از فروشگاه و قراردادی که دراپینو با فروشگاه‌ها داره بستگی داره.

سپیده قلی پورمشاهده نوشته ها

Avatar for سپیده قلی پور

سابقه ی تولید محتوای متنی و کپی رایتینگ ، توانایی نوشتن محتوای یونیک سابقه فعالیت مستمر داخل بازار های مالی جهانی و توانایی تحلیل تکنیکال و فاندامنتال.

هرسوالی داری ازمون بپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *