دریافت ایردراپ CHZ چیلیز رایگان | کسب تضمینی و آنی زیر ۵ دقیقه!

همین الان ثبت نام کن و هر روز چیلیز رایگان به دست بیار!
برای دریافت چیلیز رایگان همین الان ثبت نام کن!

امروزه داشتن درآمد دلاری از طریق دریافت CHZ چیلیز رایگان مثل یک سپر در برابر تورم و مشکلات اقتصادی از شما دفاع می‌کنه. ارزهای دیجیتال در گذر زمان ثابت کردن که روند رو به رشد دارن و روز به روز استفاده از اون‌ها در حال گسترشه. شاید دیگه هر کسی نتونه برای داشتن این دارایی‌های دیجیتالی هزینه کنه اما ما قصد داریم در این مطلب به شما روش دریافت CHZ چیلیز رایگان رو آموزش بدیم. به این ترتیب حتی دیگه هیچ احتیاجی نیست که برای ورود به جهان کریپتو هیچ هزینه‌ای بپردازین. پس در ادامه با ما همراه باشین تا زیر و بم دریافت CHZچیلیز رایگان در ایران رو بررسی کنیم.

دریافت CHZ چیلیز رایگان

معرفی ارزدیجیتال CHZ چیلیز

چیلیز (CHZ) یک رمزارز اختصاصیه که برای ارتباط و مشارکت طرفداران و هواداران ورزش در سراسر جهان طراحی شده. این رمزارز به صورت اصلی بر روی بلاکچین اتریوم اجرا میشه و به هواداران و مخاطبان ورزشی اجازه میده تا در فعالیت‌های ورزشی مختلف شرکت کننن و به به‌عنوان طرفداران فعال در رویدادها، باشگاه‌ها یا تیم‌های مختلف مشارکت داشته باشن.

بیشتر بخوانیددریافت ارز دیجیتال رایگان

ارزدیجیتال CHZ چیلیز

چیلیز از طریق پلتفرم خودش به نام “سوسیوس”، به هواداران و تیم‌ها این امکان رو میده که با همدیگه ارتباط برقرار کنن و مزایایی مثل بلیط‌های رایگان، محتوای اختصاصی، و یا دسترسی به تخفیف‌ها و محصولات ورزشی رو به اشتراک بذارن. این رمزارز با توجه به رویکردهای نوآورانه و ارتباطی خود، به یک ابزار برجسته در صنعت ورزشی تبدیل شده و به ترویج مشارکت فعال هواداران و تقویت ارتباطات بین تیم‌ها و اندیشمندان ورزشی کمک می‌کنه. به همین خاطر ارزش اون رو به رشده و دریافت CHZ چیلیز رایگان سوددهی بالایی داره.

دریافت CHZ چیلیز رایگان از طریق پاداش خرید

دریافت CHZ چیلیز رایگان از طریق پاداش خرید

پاداش خرید یکی از رویکردهای بازاریابیه که مشتریان رو ترغیب به خرید از یک سری فروشگاه‌های خاص می‌کنه. از گذشته تا به حال حتماً نمونه‌های بسیار زیادی از این رویکرد مثل یکی بخر دوتا ببر رو دیدین. حالا تصور کنید که این پاداش در قالب ارزهای دیجیتال صورت بگیره. این موضوع باورش یکم سخته چون این دارایی‌ها ارزش بسیار زیادی دارن و حتماً حتی شنیدن اسمشون هم مشتریان رو به وجد میاره.

بیشتر بخوانیدکسب بیتکوین رایگان

مکانیزم پاداش خرید به این صورته که اگر کاربران در یک سری فروشگاه‌هایی که این خدمات رو ارائه میدن خریدی داشته باشن، می‌تونن درصدی از مبلغ هزینه شده رو به شکل ارز دیجیتال کسب کنن. البته ارز دیجیتال مثل پول خرد نیست که همون لحظه به شما داده بشه و برای این کار نیاز به یک بستر دیجیتال داریم. در ادامه به معرفی این بستر دیجیتال در ایران که دریافت CHZ چیلیز رایگان رو امکان‌پذیر می‌کنه، می‌پردازیم.

بهترین وب سایت دریافت پاداش خرید در ایران

بهترین وب سایت دریافت پاداش خرید در ایران

اولین و معتبرترین وب سایت ارائه دهنده خدمات پاداش خرید یا بازپرداخت در ایران، وب سایت دراپینو با نماد اعتماده. این مجموعه تونسته با خدمات شفاف ارزشمند توجه بسیاری از کاربران و حتی فروشگاه‌ها رو به خودش جلب کنه؛ به طوری که شاهد هستیم بیش از ده‌ها هزار فروشگاه با این مجموعه وارد قرارداد شدن.

کاربران می‌تونن با خرید از هر کدوم از این مراکز، شامل حال دریافت CHZ چیلیز رایگان بشن. برای این کار نیاز به انجام کار خاصی نیست و حتی شما به عنوان کاربر قرار نیست هیچ هزینه اضافی پرداخت کنین. بلکه فقط با انجام خریدهای روتین روزمر‌تون ارز دیجیتال رایگان به دست میارین.

بیشتر بخوانیددریافت اتریوم رایگان

روش دریافت ایردراپ CHZ چیلیز رایگان از دراپینو

روش دریافت CHZ چیلیز رایگان از دراپینو

برای دریافت CHZ چیلیز رایگان از طریق وب سایت دراپینو باید قبل از هر چیز در این پلتفرم ثبت نام کنین. این فرایند به راحتی آب خوردنه و فقط باید شماره تلفن همراه و شماره کارت‌های بانکی که به کمک اون‌ها هزینه خریدهاتون رو پرداخت می‌کنین، ارائه بدین. خوشبختانه شما با هیچ گونه محدودیتی در زمینه وارد کردن چند شماره کارت مواجه نیستین. پس توصیه می‌کنیم که شماره تمام اون‌ها رو وارد کنین تا دریافت  CHZچیلیز رایگان با استفاده از هر کدوم برای شما امکان پذیر باشه.

دراپینو شماره بانک کارت بانکیتون رو از شما می‌گیره تا بتونه بر تراکنش‌هایی که در فروشگاه‌های طرف قراردادش انجام میشن، نظارت داشته باشه. به این صورت مبلغ هزینه‌ای که پرداخت کردین رو مشاهده و طبق درصد بازپرداخت معین شده، ارز دیجیتال رایگان به شما اهدا می‌کنه. اطلاعات حساب کاربری شما مثل نام شماره همراه و شماره کارت بانکی کاملاً در این بستر امن و محفوظ می‌مونه. پس هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشین.

فروشگاه‌های طرف قرارداد با دراپینو

فروشگاه‌های طرف قرارداد با دراپینو

همونطور که گفتیم فقط با خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد با دراپینو هست که می‌تونین شامل حال دریافت CHZ چیلیز رایگان بشین. پس بدیهیه که باید بدونین به کدوم فروشگاه‌ها مراجعه و از اون‌ها خرید کنین. لیست تمام فروشگاه‌های عضو باشگاه مشتریان دراپینو در وب سایت این مجموعه درج شده. شما این امکان رو دارین که حتی موقعیت دقیق این مراکز رو روی نقشه مشاهده کنین و از تعداد زیاد اون‌ها در اطرافتون شگفت زده بشین!

حتماً این موضوع شما رو متعجب می‌کنه که فروشگاه‌های افق کوروش یا هایپر فمیلی که بارها از اون‌ها خرید داشتین، می‌تونستن شما رو مشمول دریافت CHZ چیز رایگان کنن. جای هیچگونه نگرانی نیست چون از این به بعد می‌تونین حتی با خرید یک لیوان قهوه هم وارد دنیای کریپتو بشین.

میزان دریافت پاداش خرید دراپینو

میزان دریافت پاداش خرید دراپینو

بعد از اینکه به فهرست فروشگاه‌های طرف قرارداد با دراپینو مراجعه کردین، حتماً با درصدی کنار اسم هر فروشگاه مواجه می‌شین. این درصد می‌تونه در بازه ۱ تا ۲۰ باشه و تعیین می‌کنه که شما چه مقدار از هزینه پرداختتون رو بعد از خرید در قالب ارزهای دیجیتال پس می‌گیرین. از طرفی شما به عنوان کاربر مختار هستین که در پنل کاربری ارز دیجیتال دلخواهتون رو انتخاب کنین. به این صورت حتی از نوسان ارزش کریپتو هم سود به دست میارین.

البته توجه داشته باشید که مهمترین عامل تعیین کننده در میزان دریافت CHZ چیلیز رایگان و سایر ارزهای دیجیتال دیگه به کمک دراپینو در واقع به میزان هزینه پرداختی شما بستگی داره. سعی کنین از این به بعد همیشه نیم نگاهی به فهرست فروشگاه‌ها داشته باشین تا کالاها یا خدماتی که به اون‌ها نیاز دارین رو از این مراکز دریافت کنین.

برداشت رمزارز دریافتی از دراپینو

برداشت رمزارز دریافتی از دراپینو

جالبه که بدونین برای برداشت و استفاده از رمز ارز دریافتی که از طریق پاداش خرید دراپینو کسب کردین احتیاج به مراجعه به صرافی ندارین. دراپینو به سادگی هرچه تمام‌تر فرایند واریز ارزهای دیجیتال با قیمت لحظه‌ای رو به شما ارائه میده. برای این کار فقط لازمه که به پنل کاربری خودتون مراجعه و درخواست برداشت ثبت کنین. با توجه به این موضوع، هر زمان که نیاز داشتین به ارزش دارایی‌های دیجیتالتون دسترسی دارین. پس زمان انتخاب دریافت CHZچیلیز رایگان و سایر ارزهای دیجیتال دیگه به نوع رمز ارز دقت کنین تا از ارزش بالای اون بهره‌مند بشین.

کلام آخر

رسیدن به درآمد دلاری با ورود به دنیای ارزهای دیجیتال بدون صرف هیچگونه هزینه‌ای امکان‌پذیر شده. به کمک رویکرد پاداش خرید، تمام کاربران بدون هیچگونه ممنوعیتی می‌تونن به دریافت رایگان و دیگر ارزهای دلخواهشون برسن. برای این کار فقط کافیه که به وب سایت دراپینو مراجعه کنین و بعد از ثبت نام با هر خرید از فروشگاه‌های عضو باشگاه مشتریان دراپینو، رمز ارز رایگان به دست میارین. پس بهتره که قبل از انجام هر خرید دیگه‌ای در زندگی روزمره‌تون به وب سایت دراپینو سر بزنین و حساب کاربری خودتون رو ایجاد کنین.

سوالات متداول ایردراپ CHZ چیلیز رایگان

چقدر میشه از سایت دراپینو رمزارز رایگان به دست آورد؟

مقدار دریافت رمزارز به دو پارامتر از جمله درصد بازپرداخت توافق شده بین دراپینو و فروشگاه‌های عضو باشگاه مشتریان و همچنین مقدار هزینه‌ای که شما پرداخت کردین، بستگی داره.

چطور می‌تونم در دراپینو ثبت نام کنم؟

برای ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در دراپینو باید به وب سایت این پلتفرم مراجعه و روی گزینه ثبت نام کلیک کنین. با درج اطلاعات به درستی در هر مرحله، حساب شما در همون لحظه ساخته میشه.

نیلوفر شیرازیمشاهده نوشته ها

Avatar for نیلوفر شیرازی

سلام! من نیلوفر شیرازی هستم و مدت زیادی هست که در حوزه تولید محتوا فعالیت دارم. همکاری من با تیم دراپینو یک نقطه عطف در تجربه حرفه‌ایم محسوب میشه و همیشه تلاش میکنم بهترین مطالب رو به اشتراک بذارم.

هرسوالی داری ازمون بپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *