هدیه نوروزی همراه اول


با اولین خرید شارژ و اینترنت از دراپینو، علاوه بر بیت‌کوین رایگان بلافاصله بعد از خرید، یک شارژ هدیه‌ی ۳ تا ۵ هزار تومنی هم دریافت میکنی! (مخصوص کاربران جدید)

هدیه نوروزی همراه اول


با اولین خرید شارژ و اینترنت از دراپینو، علاوه بر بیت‌کوین رایگان بلافاصله بعد از خرید، یک شارژ هدیه‌ی ۳ تا ۵ هزار تومنی هم دریافت میکنی! (مخصوص کاربران جدید)

کسب بیت کوین رایگان تو سه مرحله!

ثبت شماره تماس و شماره کات

خرید شارژ مورد نظر

تبریک! الان بیت کوین دار شدی

هدیه نوروزی همراه اول با پاداش بیت کوین رایگان

کاربران خط اعتباری همراه اول همیشه برای برقراری ارتباط تلفنی با دیگران نیاز به شارژ سیم کارت اعتباریشون دارن. به همین خاطر با برقراری مکالمه و ارسال پیامک ناچار هستن که دائم برای سیم کارتشون شارژ بخرن. همینطور اینترنت امروزه به بخش جدایی‌ناپذیری از زندگی همه تبدیل شده و برای اتصال به اون باید بسته اینترنت همراه بخرین. پس خیلی خوب میشه که بتونین بعد از پرداخت هزینه قابل توجهی که ماهیانه بابت خرید شارژ و بسته اینترنت پرداخت می‌کنین، پاداش خرید بگیرین. اگر این پاداش به صورت بیت کوین باشه که دیگه چه بهتر! خوشبختانه دراپینو پلتفرم دریافت پاداش بیت کوینی از خرید شارژ و اینترنت و خرید های روز مره، هدیه نوروزی همراه اول هم برای کاربران این اپراتور در نظر گرفته، که در ادامه روش دریافت هر کدوم از این سه موردی که گفتیم رو به شما آموزش میدیم.

هدیه نوروزی همراه اول

هدیه نوروزی همراه اول
هدیه نوروزی همراه اول

دراپینو امکانی رو فراهم کرده که با اولین خرید شارژ و اینترنت همراه اول یک هدیه نوروزی معادل 3 تا 5 هزار تومان شارژ رایگان هم به دست آورید، همچنین علاوه بر این هدیه نوروزی همراه اول که دراپینو می ده، از این بعد در ازای هر خرید شارژ و اینترنت و هر خرید روزمره از فروشگاه های لیست شده در دراپینو پاداش بیت کوینی دریافت خواهید کرد. هیچ محدودیت خاصی در این زمینه وجود نداره و همه کاربران می‌تونن به سادگی از این هدیه جذاب نوروزی که از طرف اپراتور همراه اول به اون‌ها تعلق می‌گیره، بهره‌مند بشن.

تنها لازمه که به وب سایت دراپینو مراجعه کنین و از قسمت مربوط به خرید شارژ تلفن همراه، سیم کارت اعتباریتون رو شارژ کنین و یا یک بسته اینترنتی خریداری کنین. البته به جز هدیه نوروزی همراه اول، دلایل دیگه‌ای هم داره که به خاطرش توصیه می‌کنیم همیشه برای شارژ سیم کارتتون به وب سایت دراپینو مراجعه کنین و نه روش‌های متفرقه.

شارژ سیم کارت همراه اول

هدیه نوروزی همراه اول ۱۴۰۳
هدیه نوروزی همراه اول ۱۴۰۳

حتماً می‌دونین که برای خرید شارژ سیم کارت همراه اول، روش‌های بسیار متنوعی وجود داره که فقط با داشتن رمز دوم کارت اعتباریتون می‌تونین به سادگی با اتصال به اینترنت و حتی آفلاین، شارژ بخرین. این روش‌ها شامل اپلیکیشن‌های مختلف درگاه‌های بانکی دستگاه‌های خودپرداز و کدهای دستوری آفلاین میشن اما نمی‌تونن شما رو وارد دنیای ارزشمند ارزهای دیجیتال کنن.

با توجه به ارزش بالای بیت کوین و سایر رمز ارزها که امروزه ارزشی بالغ بر ده‌ها هزار دلاره، در ادامه سعی داریم تا روشی رو به شما پیشنهاد بدیم که به سادگی می‌تونین بدون هیچ محدودیتی فقط با شارژ سیم کارت همراه اول بیت کوین رایگان هدیه بگیرین.

خرید شارژ همراه اول با هدیه بیت کوین رایگان

تا اینجای کار متوجه شدین که برای خرید شارژ سیم کارت و هدیه نوروزی همراه اول می‌تونین از همه روش‌هایی که تا به حال شارژ می‌خریدین، استفاده کنین. یکی از مکانیزم‌های نوین که تا پیش از این در سراسر دنیا انجام می‌شد و امروزه آوازه اون به ایران هم رسیده، رویکرد پاداش خرید به کمک پلتفرم‌های ارائه دهنده این خدمت انجام میشه.

تا قبل از این هم کاربران می‌تونستن خدمات دریافت رمزارز رایگان رو با خرید از یک سری فروشگاه‌های خاص دریافت کنن. حالا دامنه این فروشگاه‌ها به اپراتورهای تلفن همراه هم رسیده. برخورداری از این پاداش از طریق خرید شارژ و دریافت هدیه نوروزی همراه اول امکان پذیره که در ادامه روش دریافت اون رو به صورت کامل در اختیارتون قرار میدیم.

با دراپینو روی هر خرید شارژ همراه اولت بیت کوین رایگان بگیر

نوروز همراه اول
خرید شارژ همراه اول با هدیه بیت کوین رایگان

وب سایت دراپینو اولین و معتبرترین پلتفرم ارائه دهنده خدمات پاداش خرید در ایرانه. به کمک این وب سایت می‌تونین در ازای هر خرید شارژ سیم کارت همراه اول، ارز دیجیتال ارزشمندی مثل بیت کوین به دست بیارین. برای دریافت این پاداش احتیاجی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست. فقط کافیه که به وب سایت دراپینو و بخش خرید شارژ سیم کارت مراجعه کنین تا شماره تلفن و شماره کارت بانکیتون رو ارائه بدین. در صفحه دوم از شما اطلاعاتی مثل دائمی یا اعتباری بودن سیم کارت، مقدار شارژ و همینطور موافقت با قوانین دراپینو خواسته می‌شه.

پس از ورود اطلاعات به درگاه امن بانکی متصل می‌شین تا هزینه شارژتون رو پرداخت کنین. بلافاصله پس از پرداخت، شارژ هدیه نوروزی همراه اول و همچنین پاداش خریدتون به حساب کاربری دراپینو که برای شما ساخته شده، واریز میشه. مقدار پاداش به صورت یک درصد از هزینه مبلغی که شما پرداخت کردینه. از طرفی سیم کارتتون هم در همون لحظه افزایش اعتبار داده می‌شه.

یکی دیگه از خدمات جالب توجه دراپینو اینه که شما به غیر از سیم کارت خودتون می‌تونین با خرید شارژ برای دیگران هم بیت کوین رایگان به دست بیارین. برای این کار باید در سومین مرحله ورود اطلاعات، شماره تلفن همراه کسی رو که قصد دارین برای اون شارژ بخرین رو وارد کنین. به این ترتیب حتی اگر چند تا سیم کارت داشته باشین هم می‌تونین با خرید شارژ برای همه اون‌ها ارز دیجیتال رایگان کسب کنین. دقت کنین که تمام این مراحل به صورت کاملاً رایگان و بدون هیچگونه هزینه جانبی انجام می‌شه.

اینترنت سیم کارت همراه اول

دامنه استفاده از اینترنت به حدی گسترده شده که کاربران نیاز دارن در هر کجا و هر زمان بتونن به سادگی به اینترنت متصل بشن به همین خاطره که خرید بسته اینترنتی برای سیم کارت همراه اول به سبد خرید کاربران این اپراتور اضافه شده و جزء جدایی ناپذیری از اون به حساب میاد. خرید بسته اینترنت هم مثل شارژ اعتباری به روش‌های بسیار مختلفی امکان‌پذیره اما آیا همه این روش‌ها پای شما رو به دنیای ارزهای دیجیتال باز می‌کنن؟ قطعاً خیر؛ اما ما قصد داریم یک روش بسیار کارآمد و ساده رو به شما آموزش بدیم تا در شرایط تورم کنونی از این امکان هم برخوردار بشین.

خرید اینترنت همراه اول با هدیه بیت کوین رایگان

اینترنت رایگان همراه اول عید نوروز
اینترنت رایگان همراه اول عید نوروز

شاید اگر کسی به شما بگوید که با خرید اینترنت همراه اول میتوانید بیت کوین رایگان به دست آورین کمی باورش برایتان سخت باشه اما این قابلیت مدت‌هاست که توسط وب سایت دراپینو با نماد اعتماد در ایران ارائه می‌شه، به این ترتیب افراد می‌تونن به سادگی با خرید بسته اینترنت و شارژ سیم کارت از هدیه نوروزی همراه اول و پاداش خرید با طعم بیت کوین بهره‌مند بشن. مثل خرید شارژ، این فرایند هم روال بسیار ساده‌ای داره که در ادامه قصد داریم تا مراحلش رو به شما آموزش بدیم.

با هر خرید اینترنت همراه اول از دراپینو بیت کوین رایگان بگیر

هدیه نوروزی همراه اول
هدیه نوروزی همراه اول

اگر قصد خرید بسته اینترنتی همراه اول رو دارین، بهتره که غیر از تمام روش‌های پیش روتون به وب سایت دراپینو مراجعه کنین. در صفحه‌ای که به این منظور برای شما باز می‌شه دو تا گزینه مختلف دارین که یک موردش مربوط به خرید بسته اینترنته. بعد از انتخاب این گزینه، شماره موبایلتون رو ارائه می‌دین. در صفحه بعد اطلاعات بیشتری از شما خواسته میشه؛ نظیر شماره تلفن همراه، اپراتور، نوع اعتباری یا دائمی بودن سیم کارت و بسته‌ای که قصد دارین انتخاب کنین.

بعد از انتخاب مدت زمان و حجم بسته انتخابیتون و موافقت با قوانین و مقررات تراپینو به صفحه درگاه پرداخت هدایت می‌شین. پس از موفقیت در پرداخت هزینه هم دو گزینه برای بازگشت و ورود به حساب کاربری برای مشاهده بیت کوین رایگان در قبال پاداش خرید دریافتی پیش روی شماست. توجه داشته باشین که دقیقاً مثل خرید شارژ می‌تونین حتی بسته اینترنتی رو برای شماره تلفنی غیر از خودتون تهیه کنین و در عین حال پاداش بیت کوینیش به شما تعلق بگیره.

سوالات متداول

هدیه نوروزی همراه اول به کاربران این اپراتور چیه؟

دراپینو برای کاربران اپراتور همراه اول یک هدیه نوروزی در نظر گرفته که به صورت یک شارژ سه تا پنج هزار تومنی به اون‌ها تعلق می‌گیره. برای دریافت هدیه نوروزی همراه اول کافیه که به صفحه خرید شارژ و اینترنت دراپینو مراجعه کنین و شارژ سیم کارت اعتباری و یا یک بسته اینترنتی بخرین.

آیا دریافت بیت کوین رایگان با خرید شارژ همراه اول امکان داره؟

بله؛ برای دریافت بیت کوین رایگان از این طریق فقط کافیه که شارژ اعتباری و بسته اینترنتی سیم کارت همراه اولتون رو از وب‌سایت دراپینو خریداری کنین. بعد از خرید، بیت کوین رایگان پاداش خرید به حساب کاربری شما واریز میشه.

چرا بهتره که از دراپینو شارژ سیم کارت بخریم؟

با خرید شارژ سیم کارت از وب سایت دراپینو، علاوه بر دریافت بیت کوین رایگان می‌تونین از هدیه نوروزی همراه اول هم بهره‌مند بشین  و راه شما رو به بازار داغ ارزهای دیجیتال باز می‌کنه.

از دراپینو چقدر می‌تونیم پاداش خرید شارژ سیم کارت و بسته اینترنت بگیریم؟

بعد از خرید شارژ اعتباری سیم کارت همراه اول و بسته اینترنتی از وب سایت دراپینو، 1 درصد از هزینه‌ای که بابت دریافت این دو پرداخت کرده باشین به صورت آنی به کیف پولتون واریز میشه. دراپینو با دریافت شماره تلفن همراه و شماره کارت بانکیتون در واقع برای شما یک حساب کاربری باز می‌کنه و پاداش خریدتون رو به کیف پول واریز میشه.

با خرید شارژ برای دیگران هم میشه بیت کوین رایگان گرفت؟

خوشبختانه بله؛ برای دریافت بیت کوین رایگان در ازای خرید بسته اینترنتی و شارژ برای سایر افراد کافیه در مراحل خریدتون از دراپینو، اطلاعات مربوط به شماره تلفن همراه اون‌ها رو در مرحله دوم وارد کنین و بعد از انجام مراحل، بیت کوین به حساب کاربری شما واریز میشه.

هدیه نوروزی همراه اول


با اولین خرید شارژ از دراپینو، علاوه بر بیت‌کوین رایگان بلافاصله بعد از خرید، یک شارژ هدیه‌ی ۳ تا ۵ هزار تومنی دریافت میکنی! (مخصوص کاربران جدید)