هدیه نوروزی ایرانسل


با اولین خرید شارژ و اینترنت از دراپینو، علاوه بر بیت‌کوین رایگان بلافاصله بعد از خرید، یک شارژ هدیه‌ی ۳ تا ۵ هزار تومنی هم دریافت میکنی! (مخصوص کاربران جدید)

هدیه نوروزی ایرانسل


با اولین خرید شارژ از دراپینو، علاوه بر بیت‌کوین رایگان بلافاصله بعد از خرید، یک شارژ هدیه‌ی ۳ تا ۵ هزار تومنی دریافت میکنی! (مخصوص کاربران جدید)
شارژ هدیه ایرانسل

کسب بیت کوین رایگان تو سه مرحله!

ثبت شماره تماس و شماره کارت بانکی

خرید شارژ مورد نظر

تبریک! الان بیت کوین دار شدی

هدیه نوروزی ایرانسل با پاداش بیت کوین رایگان (1403)

عیدی گرفتن که یکی از شیرین‌ترین لحظات سال جدید هست و برای همه ما لذت‌بخش هست و همیشه سعی می‌کنیم از پلتفرم‌ها و یا اپراتورهای مختلف شارژ یا اینترنت رایگان به مناسبت سال نو هدیه بگیریم. امسال سال پر پولی برای ما ایرانی‌ها هست به این خاطر که نوروز امسال قراره هدیه‌ی بیت‌کوینی بگیریم و عیدی امسال ما دلاری هست.

سال 1403 رو با هدیه نوروزی ایرانسل باهم آغاز می‌کنیم و این هدیه نوروزی قراره تا پایان سال همراه ما باشه. یعنی قراره همه ما داخل ایران بدون هیچ دردسری و به شکل معتبر بیت‌کوین رایگان دریافت کنیم. دراین مطلب از دراپینو قراره با نحوه دریافت بیت‌کوین رایگان و هدیه نوروزی ایرانسل آشنا بشیم.شارژ رایگان ایرانسل

هدیه نوروزی ایرانسل

خرید شارژ برای سیمکارت‌های اعتباریمون همیشه در هفته چندین مرتبه انجام میشه. امسال این خرید شارژ ایرانسل برای مشترکینی که دارای سیمکارت ایرانسل هستن یه تفاوت بزرگ با یه هدیه بزرگ داره. دراپینو که پلتفرمی معتبر و ایرانی هست خدمات هدیه‌های نوروزی رو برای مشترکین ایرانسل فراهم کرده.

شما با خرید اولین شارژتون از وبسایت دراپینو میتونید هدیه شارژ 5 هزارتومانی دریافت کنید. دراپینو و اپراتور ایرانسل با هدف عیدی دادن به مردم ایران اقدام به اهدای شارژ رایگان ایرانسل در نوروز 1403 کرده‌اند. 

شارژ سیمکارت ایرانسلشارژ نوروزی ایرانسل

به واسطه گپ و گفت‌های تلفنی با موبایل شارژ پولی سیمکارت ایرانسل شما تمام می‌شود و باید مجدد اقدام به خرید شارژ کنید. اگه اینبار شارژ سیمکارت شما تموم شد روش‌های قدیم شارژ رو کنار بزنید اینبار اقدام به خرید شارژ از طریق وبسایت دراپینو کنید تا بتونید بیت‌کوین رایگان در ازای خرید شارژتون دریافت کنید.

در ادامه با نحوه خرید شارژ ایرانسل از وبسایت دراپینو و دریافت بیت‌کوین رایگان آشنا می‌شویم:

خرید شارژ ایرانسل با هدیه بیت‌کوین رایگان

هدیه نورزی ایرانسلبا خرید شارژ ایرانسل از طریق وبسایت معتبر و ایرانی دراپینو شما صاحب بیت‌کوین رایگان میشید. دراپینو در ازای خرید شارژ موبایلتون 1% بیت‌کوین رایگان به شما هدیه میده. این هدیه دلاری و جذاب رو فقط میتونید از طریق وبسایت رسمی دراپینو دریافت کنید.

اگه داخل هریک از مراحل خرید و دریافت بیت‌کوین دچار سوال و مشکلی شدید وبسایت دراپینو دارای پشتیبانی آنلاین داخل سایت به شکل باکس چت آنلاین هست. پشتیبانان دارپینو در اسرع‌وقت پاسخگوی شما هستند. درضمن خرید شارژ و دریافت بیت‌کوین از دراپینو هیچ محدودیتی نداره و شما هرزمانی که خواستید میتونید اقدام به شارژ و دریافت بیت‌کوین رایگان کنید.

دراپینو با توجه به مزایای بیت‌کوین و دریافت سودهای بسیار از طریق رمزارزها اقدام به راه‌اندازی پلتفرمی کرد که ما ایرانی‌ها هم بدون نیاز به کاری و فقط با خرید شارژ ایرانسل بیت‌کوین رایگان دریافت کنیم و از قطار تکنولوژی سیستم‌های نوین مالی عقب نمونیم.

با دراپینو روی هر خرید ایرانسلت بیت کوین رایگان بگیر

شارژ عیدی ایرانسلبرای دریافت شارژ رایگان ایرانسل ابتدا باید وارد وبسایت دراپینو بشید و از قسمت منو خرید شارژ رو انتخاب کنید و روی سیمکارت ایرانسل کلیک کنید، شماره تماس خودتون رو وارد و شماره کارت بانکیتون رو داخل کادر بنویسید و بعد گزینه خرید رو کلیک کنید.

بعد از این مرحله وارد صفحه دوم و مرحله بعدی میشوید که باید نوع سیمکارتتون که اعتباری هست و انتخاب کنید بعداز این گزینه حالا باید مبلغ شارژتون رو انتخاب کنید. مبالغ شارژ داخل دارپینو متنوع هست از 5 هزاتومانی، 10هزارتومانی، 20 هزارتومانی داخل دارپینو برای خرید شارژ ایرانسل وجود داره. اما سقف نهایی مبلغ شارژ داخل دراپینو 50 هزارتومان هست.

در آخر شما با زدن تیک پذیرش قوانین و مقررات باشگاه مشتریان دراپینو گزینه ادامه خرید رو کلیک کنید تا پرداخت نهایی رو انجام بدید. در مرحله آخر وارد درگاه پرداخت شارژ میشید و حالا باید اطلاعات کارت بانکیتون رو وارد کنید و دکمه پرداخت رو کلیک کنید. شما شارژ ایرانسلی همراه با بیت‌کوین رایگان رو خریداری کردید و حالا جیب‌هاتون یه قدم از بقیه جلوتر هست چراکه هدیه دلاری دریافت کردید.

 بعد از پرداخت و خرید شارژ، دراپینو سفارش شما رو با موفقیت ثبت میکنه و کدپیگیری به همراه میزانی که بیت کوین دریافت کردید برای شما به نمایش گذاشته میشه که شما با ورود و یا ثبت نام داخل دراپینو میتونید بیت کوینی که دریافت کردید رو مشاهده کنید و اقدام به برداشت ریالی و استفاده از اون بکنید.

راستی! داخل دراپینو میتونید برای افراد دیگه هم شارژ بخرید بیت‌کوین دریافت کنید. به این شکل که با توجه به مراحل خرید شارژ داخل دراپینو که توضیح دادیم شما در صفحه ابتدایی خرید شارژ شماره خودتون و نوع سیمکارتتون رو انتخاب می‌کنید و با رفتن به صفحه دوم و ادامه خرید شماره تماس شخصی که میخوایید براش شارژ بخرید رو وارد می‌کنید.

اینترنت سیم کارت ایرانسل

قصه دراپینو تازه آغاز شده و هدیه بیت‌کوینی برای مشترکین سیمکارت‌های ایرانسل علاوه‌بر خرید شارژ، با خرید اینترنت هم همراه هست. یعنی شما برای خرید اینترنت سیمکارت اعتباری یا دائمی ایرانسلتون با مراجعه به وبسایت دراپینو میتونید بیت‌کوین رایگان دریافت کنید.

در ادامه با نحوه خرید اینترنت ایرانسل از وبسایت دراپینو و دریافت بیت‌کوین رایگان آشنا می‌شویم:

خرید اینترنت ایرانسل با هدیه بیت کوین رایگان

برای خرید اینترنت ایرانسل و دریافت بیت‌کوین رایگان باید به وبسایت معتبر و ایرانی دراپینو مراجعه. دراپینو در ازای خرید اینترنت ایرانسل به شما 1% بیت‌کوین رایگان اهدا میکنه. شما با خرید اینترنت از وبسایت دراپینو علاوه بر استفاده از بسته‌های متنوع اینترنتی ایرانسل، بیت‌کوین رایگان هم دریافت می‌کنید.

با هر خرید اینترنت ایرانسل از دراپینو بیت کوین رایگان بگیر

برای خرید اینترنت ایرانسل از دراپینو، به وبسایت دراپینو برید از قسمت منو گزینه خرید اینترنت رو انتخاب کنید و شماره تماستون رو وارد کادر مورنظر کنید با کلیک روی ادامه خرید کادری برای شما به نمایش گذاشته میشه که باید شماره کارت بانکیتون رو وارد کنید و با زدن تیک پذیرفتن قوانین و مقررات باشگاه مشتریان دراپینو وارد مرحله بعدی بشید.

در مرحله بعد به ترتیب با انتخاب گزینه برای خودم، برای خودتون اینترنت تهیه می‌کنید و یا با زدن دکمه برای دیگری و واردکردن شماره تماس اون فرد برای شخصی دیگه‌ای اینترنت می‌خرید. بعداز اون باید نوع سیمکارتتون که دائمی یا اعتباری هست رو انتخاب کنید.

بعداز این موارد نوبت به انتخاب نوع بسته ایرانسل میرسه، بسته‌های اینترنتی داخل ایرانسل عبارتنداز:

  • اینترنت هفتگی ایرانسل 750 مگابایت
  • اینترنت هفتگی ایرانسل 5 گیگابایت
  • اینترنت هفتگی ایرانسل 500 مگابایت
  • اینترنت هفتگی ایرانسل 4 گیگابایت
  • اینترنت هفتگی ایرانسل 2.5 گیگابایت
  • اینترنت هفتگی ایرانسل 1.5 گیگابایت
  • اینترنت ماهانه ایرانسل 7 گیگابایت
  • اینترنت ماهانه ایرانسل 6 گیگابایت
  • اینترنت ماهانه ایرانسل- 4 ماهه 15 گیگابایت
  • اینترنت ماهانه ایرانسل 4 گیگابایت
  • اینترنت ماهانه ایرانسل 3 گیگابایت
  • اینترنت ماهانه ایرانسل- 2ماهه 10 گیگابایت
  • اینترنت ماهانه ایرانسل 2 گیگابایت
  • اینترنت ماهانه ایرانسل 1 گیگابایت
  • اینترنت روزانه ایرانسل- 3 روزه 2.5 گیگابایت
  • اینترنت روزانه ایرانسل- 3 روزه 1.5 گیگابایت
  • اینترنت روزانه ایرانسل 2.5 گیگابایت
  • اینترنت روزانه ایرانسل 1.5 گیگابایت
  • اینترنت روزانه ایرانسل- 15 روزه 5 گیگابایت
  • اینترنت روزانه ایرانسل- 15روزه 400 مگابایت
  • اینترنت روزانه ایرانسل- 15روزه 3.5 گیگابایت
  • اینترنت روزانه ایرانسل- 15روزه 1.5 گیگابایت

همینطور که گفتیم تنوع بسته‌های اینترنتی داخل وبسایت دراپینو بسیار زیاد هست شما با خرید هرکدوم این اینها صاحب بیت‌کوین رایگان میشید. بعد از انتخاب نوع بسته اینترنتی حالا باید گزینه پرداخت رو انتخاب کنید تا وارد درگاه پرداخت بشید. داخل این صفحه با واردکردن اطلاعات کارت بانکیتون شما اینترنتتون رو خریداری میکنید.

بعد از اتمام خرید دراپینو به شما رسید خرید تحویل میده که داخل اون شماره پیگیری و میزان بیت‌کوین دریافتی و اطلاعات اینترنتی هست که خریداری کردید. برای استفاده از بیت‌کوین رایگانتون باید داخل دراپینو ثبت نام کنید و وارد وبسایت با حساب کاربریتون بشید و اقدام به برداشت ریالی بیت‌کوینتون کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن تیم دراپینو با بروزترین قیمت بیت‌کوین پاداش شما رو به حساب بانکیتون واریز کنن.

کلام آخر

دراپینو پلتفرم ایرانی و معتبر با همکاری اپراتور ایرانسل اقدام به اهدای هدایای جذاب نوروزی کرده. شما با خرید شارژ ایرانسل از طریق وبسایت دراپینو صاحب 5 هزارتومان شارژ رایگان میشید. علاوه‌بر اون شما میتونید با خرید شارژ یا بسته اینترنتی ایرانسل از طریق وبسایت دراپینو بیت‌کوین رایگان هم دریافت کنید.

و این یعنی ما ایرانی‌ها بدون هیچ مشکلی و به راحتی و فقط با خرید شارژ یا اینترنت میتونید درآمد رایگان دلاری داشته باشیم و پاداش بیت‌کوینی دریافت کنیم. دراپینو درجهت تسهیل و بالابردن کیفیت مالی زندگی ریالی ما اقدام به اهدای ارزدیجیتال بیت‌کوین به صورت رایگان کرده. این فرصت طلایی برای ما ایرانی‌ها برای آشنایی و لمس درآمد دلاری بهترین موقعیت هست.

دراپینو چیه؟

دراپینو اولین وبسایتی ایرانی و معتبری هست که در ازای خرید شارژ، اینترنت و خرید حضوری از فروشگاه های ثبت شده (مثل افق‌کوروش و …) در باشگاه مشتریان دراپینو، بیت‌کوین رایگان هدیه میده. 

هدیه نوروزی ایرانسل چیه؟

مشترکین خطوط ایرانسل با خرید شارژ و اینترنت از طریق وبسایت دراپینو، 5 هزارتومان شارژ هدیه رایگان دریافت میکنند.

سقف خرید شارژ ایرانسل داخل دراپینو چقد هست؟

سقف خرید شارژ 50 هزارتومان هست اما قیمت‌های دیگه هم برای خرید شارژ وجود داره مانند 5، 10 و 20 هزارتومان که با خریدشون میتونید بیت‌کوین رایگان دریافت کنید.

آیا داخل دراپینو میتونیم برای افراد دیگه‌ای هم شارژ یا بسته اینترنتی بخریم؟

بله، شما با خرید شارژ یا بسته اینترنتی برای اشخاص دیگه داخل وبسایت دراپینو پاداش بیت‌کوینی دریافت می‌کنید.

دراپینو در ازای خرید اینترنت و شارژ ایرانسل به ما چقدر بیت‌کوین رایگان اهدا میکنه؟

داخل دراپینو در ازای خرید شارژ و اینترنت میتونید 1% بیت‌کوین رایگان دریافت کنید.