دریافت NFT رایگان و معتبر (تست شده + آپدیت 2024)

همین الان ثبت نام کن و هر روز رمز ارز رایگان به دست بیار!
ارز رایگان
برای دریافت رمز ارز رایگان همین الان ثبت نام کن!

در عصر فناوری اطلاعات، NFT‌ها یا توکن‌های غیر قابل تعویض به سرعت دارن به یک فرصت منحصر به فرد و بسیار جذاب برای علاقمندان فناوری و هنر تبدیل میشن. این فناوری به شما امکان اون رو میده تا اثرهای دیجیتالی رو به عنوان اموال تحت مالکیت خودتون در بازار NFT خرید و فروش کنین.

 

با این حال یکی از چالش‌های اصلی دریافت NFT، هزینه‌های بالای خرید اونه؛ اما قراره ببینیم که میشه به سادگی NFT رایگان و مجانی به دست آورد؟ بله؛ درست فهمیدین! این امکان واقعیه و ما قصد داریم به شما آموزش بدیم که چطور با استفاده از 5 روش مختلف، NFT رایگان کسب کنین. پس با ما همراه باشین تا از روش‌های خیلی ساده تا کمی پیچیده شروع و به آسونی از این فرصت جدید در دنیای فناوری بهره‌برداری کنیم.

 

چگونه NFT رایگان بدست بیاریم

دریافت ان اف تی رایگان به عنوان یک انگیزه خیلی جذاب برای کاربرای جدیدی محسوب می‌شه که به پروژه اضافه میشن. روش‌های مختلفی هم برای این کار وجود داره از قبیل ایردراپ و یا حتی هدیه. به دست آوردن NFT رایگان از طریق ایردراپ هم برای نگه داشتن مجموعه NFT در کیف پول امکان پذیره.

 

چگونه NFT رایگان بدست بیاریم

روش‌های دیگه‌ای هم برای این کار وجود داره که در ادامه به بررسی همه اون‌ها می‌پردازیم. خیلی از راهکارهای این موضوع قانونی محسوب میشن اما همیشه باید مراقب کلاهبرداری‌ها هم باشین. زمانی که پای چیزهای ارزشمندی مثل NFT وسط میاد، کلاهبردارها از طمع و اشتیاق مردم سوء استفاده می‌کنن. به همین خاطر باید مطمئن بشین که به وب سایت‌های معتبر مراجعه کنین و همیشه قبل از هر اقدامی کاملا تحقیق کنین.

 

نکاتی که قبل از دریافت NFT رایگان باید بدونیم

قبل از دریافت NFT‌های رایگان باید به یک سری پارامترها و عوامل اساسی توجه کنین:

 

    • احتمال کلاهبرداری همیشه وجود داره؛ پس باید مراقب باشید. حوزه NFT‌ها، پر از فعالیت‌های کلاهبرداریه و این افراد از اشتیاق شما از شنیدن کلمه NFT رایگان برای فریب دادنتون استفاده می‌کنن. برای همین توصیه میشه قبل از اینکه در جایزه ایردراپ شرکت کنین، حتماً تحقیقات کاملی در مورد پروژه مرتبط انجام بدین. علاوه بر این همیشه سعی کنین به دنبال پروژه‌هایی باشین که سابقه معتبر و جامعه قوی و پرجمعیتی داشته باشن.
    • هرچند NFT‌های تکمیلی شاید ارزش قابل توجهی نداشته باشن اما این ارزش ذاتی اون‌ها رو تعیین نمی‌کنه؛ بلکه ارزش NFT مشروط به اصول عرضه و تقاضاست. تقاضا برای دریافت NFTها به عنوان توکن‌های غیر قابل تعویض روز به روز داره بیشتر میشه. عرضه هم روند افزایشی در پیش گرفته. تعداد زیادی از NFT‌های رایگان هستن که ارزش بالایی دارن. پس شاید رقم توکن غیر قابلی تعویض رایگانی که به دست آوردین ناچیز باشه اما شرایط عرضه و تقاضا می‌تونه این معادله رو به نفعتون تغییر بده.
    • مراقب هزینه‌های گس احتمالی باشین! علی رغم اینکه خیلی از NFT‌های رایگان مشمول پرداخت هزینه نیستن اما همچنان باید هزینه گس برای ضرب یا انتقال اون‌ها رو پرداخت کنین. هزینه‌های گس مربوط به تراکنش‌های شبکه بلاک چین میشن و در شبکه‌هایی مثل اتریوم، این هزینه‌ها می‌تونه به طور چشمگیری زیاد باشه. به همین خاطر قبل از این که وقتتون رو روی یک پروژه دریافت NFT رایگان بذارین، حتما شبکه بلاکچین و هزینه‌های گسی که باید پرداخت بشه رو بررسی کنین.

 

حتما بخوانید : دریافت پولکادات رایگان

 

اقدامات احتیاطی دریافت NFT رایگان

 

اقدامات احتیاطی دریافت NFT رایگان

برای اطمینان از ایمن بودن اطلاعاتتون در زمان دریافت NFT رایگان، اقدامات احتیاطی زیر رو در نظر بگیرین:

 

    • حواستون به اطلاعات شخصیتون جمع باشه! خیلی از هدایا و ایردراپ‌های NFT رایگان از شما اطلاعاتی مثل آدرس ایمیل یا رسانه‌های اجتماعی‌تون رو درخواست می‌کنن. زمان افشای اطلاعات شخصیتون احتیاط کنین و این کار رو فقط در چهارچوب پروژه‌های قابل اعتماد انجام بدین.
    • به هر قیمتی که شده از کلید خصوصی خودتون محافظت کنین. این اطلاعات برای امنیت کیف پول ارزهای دیجیتال شما بسیار مهمه. پس تحت هیچ شرایطی نباید اون رو با دیگران به اشتراک بگذارین.
    • زمان تعامل با ایمیل یا پیوندهای رسانه‌های اجتماعی حتماً مراقب باشین. کلاهبردارها غالباً ایمیل‌های فیشینگ و پیام‌های رسانه‌های اجتماعی حاوی پیوندهایی به وب سایت‌های تقلبی برای شما ارسال می‌کنن. اگر در مورد امنیت هر لینکی مطمئن نیستین، حتماً در مورد اون احتیاط کنین و به هیچ عنوان روی پیوند کلیک نکنین تا اطلاعاتتون امن بمونه.
    • امنیت کیف پول کریپتوی خودتون رو با یک رمز عبور قوی تقویت کنین. حتماً احراز هویت دو مرحله‌ای (2FA) رو برای حسابتون فعال کنین. این اقدامات برای جلوگیری از دسترسی غیر مجاز به کیف پول شما بسیار مفیدن.

 

در مجموع زمانی که باNFT های رایگان سر و کار دارین باید خیلی محتاط عمل کنین. خطرات زیادی در این راه وجود داره و باید با تحقیقات همه جانبه مراقب فعالیت‌های خودتون در این زمینه باشین.

 

آموزش روش های دریافت NFT رایگان

همزمان با گسترش فناوری NFT‌ها و تمامیت تکنولوژی بلاک چین، اشتیاق کاربرها نسبت به این دارایی‌های دیجیتال و نحوه دسترسی به اون‌ها در حال افزایشه. چه طرفدار این بازار باشین و چه در این زمینه فعالیت کنین، باید بتونین به این نوع دارایی‌ها دسترسی پیدا کنین. اگر نمی‌دونین چه جوری راه خودتون رو به سمت دریافت NFT رایگان باز کنین در ادامه مطلب با ما همراه بشین.

 

پیدا کردن ایردراپ NFT

یکی از روش‌های دریافت NFT رایگان از طریق ایردراپ کریپتو انجام میشه. ایردراپ یک کمپین بازاریابیه که در اون یک پروژه میاد و توکن‌ها یا NFTهای رایگان رو بین گروه خاصی از افراد توزیع می‌کنه. این دسته از افراد شامل کاربرانی میشن که یک ارز دیجیتالی خاص دارن یا پروژه به خصوصی رو در رسانه‌های اجتماعی دنبال کردن.

 

آموزش روش های دریافت NFT رایگان

پس میشه فهمید که برای دریافت ایردراپ معمولاً باید یک سری اقدامات خاص مثل دنبال کردن صفحات معرفی شده در شبکه‌های اجتماعی یا پیوستن به گروه تلگرام رو انجام بدین. برای واجد شرایط بودن دریافت ایردراپ باید حداقل مقدار مورد نیاز NFT که توسط اون پروژه مشخص شده رو داشته باشین. خیلی از ایردراپ‌ها الزامات سختگیرانه‌ای دارن و فقط به کسایی که مقدار زیادی NFT در اختیار داشته باشن پاداش میدن. علاوه بر این بعضی از ایردراپ‌ها هم هستن که برای اون‌ها باید کیف پول اختصاصی داشته باشین و NFT رایگان فقط به این نوع کیف پول‌های خاص ارسال میشه.

زمان شرکت در ایردراپ باید جانب احتیاط رو رعایت کنین. کلاهبردارهای خیلی زیادی در این حوزه وجود دارن. با آگاهی از الزامات و مراقبت از این خطرات احتمالی می‌تونین شانس خودتون رو برای دریافت NFT رایگان افزایش بدین. برای پیدا کردن ایردراپ‌های NFT به صورت رایگان باید به اطلاع رسانی‌های پروژه‌هایی که برگزار میشن توجه داشته باشین. وب سایت‌های معتبری که در این حوزه وجود دارن در ادامه معرفی شدن. پس قبل از ورود به هر وب سایتی که چنین ادعایی داره، حتماً امنیت و اعتبارش رو بررسی کنین.

 

    • DappRadar.com/hub/airdrops/
    • CoinMarketCap.com/airdrop/
    • AirdropAlert.com/nft-airdrops/
    • Airdrops.io/nft/

 

دریافت NFT رایگان از شبکه‌های اجتماعی

 

دریافت NFT رایگان از شبکه‌های اجتماعی

یکی از روش‌های مؤثر در تمام زمینه‌های دریافت NFT رایگان، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و به‌ خصوص توییتر سابق یا همون ایکسه. همیشه سعی کنین فعالیتتون در شبکه‌های اجتماعی مختلف هدفمند باشه تا الکی وقتتون رو هدر ندین. برای این کار باید حساب کاربری توییتر و باقی شبکه‌های اجتماعی خودتون رو به قدر کافی ارتقا بدین تا بتونین علاوه بر پیدا کردن پروژه‌هایی با پتانسیل بالا، خودتون هم NFT‌ها رو مینت کنین و بفروشین. ایجاد یک جامعه قوی در شبکه‌های اجتماعی، به خصوص به زبان انگلیسی، بسیار حیاتی تلقی میشه. بنابراین توصیه میشه که حتماً یک حساب کاربری توییتر به زبان انگلیسی در کنار اکانت شخصی خودتون داشته باشین و برای رشد هر چه بیشتر اون تلاش کنین.

برای پیدا کردن کالکشن‌های NFT که ایردراپ دارن، می‌تونین در توییتر به دنبال هشتگ‌هایی مثل NFTCommunity، Airdrop و همینطور Giveaway بگردین. با این وجود باید به یاد داشته باشین که تمام پروژه‌ها یا کالکشن‌ها ارزش بررسی و وقت گذاشتن رو ندارن. بنابراین از ابتدا بهتره که فقط به دنبال پروژه‌هایی باشین که پتانسیل دریافت NFT رایگان رو دارن. این رویکرد به شما کمک می‌کنه تا وقت خودتون رو روی پروژه‌های واقعاً ارزشمند متمرکز کنین.

 

کسب NFT از طریق بازی

بازی NFT حول محور بازیکنانی می‌گرده که NFT‌هایی به دست میارن تا ارزش پولی دنیای واقعیشون رو حفظ کنن. اون‌ها در عین حال از تجربه بازی در کنار کسب درآمد لذت هم می‌برن. اخیرا بازی‌های Play-To-Earn یا (P2E) محبوبیت زیادی به دست آوردن و تونستن خیلی از بازیکنان رو تشویق به خرید و تجارت دارایی‌های دیجیتال کنن.

 

کسب NFT از طریق بازی

بعضی از پروژه‌ها حتی NFT‌های رایگان رو برای تشویق فعالیت کاربرها ارائه میدن. شرکت در مسابقات برگزار شده در این بازی‌ها فرصتی برای برنده شدن NFT رایگان فراهم می‌کنه. بازی‌هایی مثل The Sandbox به بازیکن‌ها فرصت اون رو میده که آیتم‌های درون بازی رو از طریق کوئست‌ها یا مسابقات روزانه به دست بیارن. کاربرها بعد از اون می‌تونن آیتم‌ها رو با ارز دیجیتال بفروشن. این بازی‌ها بازار فعال و پر جنب و جوشی دارن و بازیکن‌ها می‌تونن آیتم‌هایی که به دست آوردن رو بفروشن یا معامله کنن. به این شکل ارزش بالقوه این آیتم‌ها در طول زمان افزایش پیدا می‌کنه و ارزش پول واقعیتون هم حفظ میشه.

 

مینت کردن  NFT برای دریافت NFT به صورت رایگان

استخراج ان اف تی در واقع فرایند انتشار یک توکن منحصر به فرد روی نوعی بلاکچینه تا اون رو قابل خرید کنه. به بیان ساده‌تر، مینتینگ (Minting) یک فایل دیجیتال رو به یک دارایی دیجیتال تبدیل می‌کنه که میشه اون رو با افزودنش به یک شبکه بلاکچین خرید و فروش کرد.

 

مینت کردن  NFT برای دریافت NFT به صورت رایگان

محبوبیت رو به رشد NFT‌ها نظر خیلی از سازندگان و هنرمندانی رو به خودش جلب کرده که به دنبال کسب درآمد از استعدادهای خودشون هستن. کسب سود از طریق این فناوری مبتنی بر بلاک چین، کاملاً میسر و در دسترسه. بازارهای ان اف تی رشد بسیار زیادی داشتن و روزانه خیلی از فایل‌های دیجیتالی بین کاربران رد و بدل میشن.

با این حال خرید، فروش و انتقال ‌NFTها همیشه هزینه‌های گس خیلی زیادی داره. ماینرها قدرت محاسباتی و منابع خودشون رو برای حفظ بلاکچین و NFT‌های سازندگان مینت استفاده می‌کنن. به همین خاطر به عنوان انگیزه، هزینه‌های گس به ماینرها پاداش داده می‌شه. سازندگان می‌تونن برای غلبه بر هزینه‌های گس بالا، “تنبل سازی” یا “Lazy” رو امتحان کنن. مینتینگ تنبل “Lazy Minting” به این معناست که سازنده دیگه مجبور نیست هزینه‌های گس رو خودش پرداخت کنه چون در عوض این هزینه‌ها به عهده خریدار گذاشته میشه. از بازار‌های مورد علاقه سازندگان NFT برای کسب NFT رایگان می‌تونیم به موارد زیر اشاره کنیم:

 

    • OpenSea
    • SuperRare
    • Rarible
    • Looksrare
    • Mintable

 

هدایا (Giveaway)

خیلی از پروژه‌های ارزهای دیجیتال، هدایایی در توییتر، تلگرام، ردیت یا دیسکورد برای جذب مشتریان جدید و ایجاد یک جامعه فعال ارائه می‌کنن. از اونجایی که NFT‌ها می‌تونن خیلی پرهزینه باشن، به دست آوردن اون‌ها به شکل هدیه قاعدتا سود بسیار زیادی داره. این موضوع خصوصاً برای افرادی صدق می‌کنه که با مفهوم NFT آشنایی دارن و می‌خوان پتانسیل این دارایی‌های دیجیتال منحصر به فرد رو بدون پرداخت هزینه کشف کنن.

 

هدایا (Giveaway)

هدایایی که گفتیم غالبا به خاطر آشنایی و کمپین‌های تبلیغاتی به کاربرها اهدا میشن تا نظر جوامع مختلف رو سمت خودشون جلب کنن. این هدایا ممکنه شامل NFT، کالاهای رایگان، جوایز تجربی و سایر مواردی از این قبیل باشن.

با افزایش هزینه‌های NFT فرصت دریافت این دارایی‌ها به صورت رایگان از طریق هدیه و پروژه‌های مرتبط با رمزنگاری محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده. این شیوه یک راه عالی برای کاربرانی که به دنبال کشف مزایای مالکیت NFT بدون صرف هزینه‌های زیاد هستن، محسوب میشه.

 

کلام آخر

در مجموع باید گفت که NFT‌ها با ایجاد بازارها و فرصت‌های جدید برای سازندگان و هنرمندان تونستن طرز فکر ما رو در مورد مالکیت متحول کنن. NFT‌ها ارزش خودشون رو از توافق و مشارکت مشترک در جامعه به دست میارن و همچنین امکان پرورش و ایجاد این جوامع رو برای موفقیت و رشد پروژه‌های اون، ضروری می‌کنن.

همونطور که بازار NFT در حال رشد و تکامله، این دارایی‌های دیجیتال منحصر به فرد روند افزایشی پیش گرفتن و این موضوع اون‌ها رو به یک مجموعه بسیار ارزشمند و جالب توجه تبدیل می‌کنه. چنان که گفتیم، روش‌های مختلفی مثل شرکت در ایردراپ‌ها، دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی و راهکارهای دیگه‌ای وجود دارد که میشه از طریق اون‌ها NFT رایگان به دست آورد. البته بسیار مهمه که همیشه محتاط باشین و فقط در فرصت‌های قانونی شرکت کنین تا به دام کلاهبردارها نیفتین.

اگه بعد از خوندن این مقاله مشتاق شدین تا شما هم پا به دنیای هنر دیجیتالی توکن‌های غیر قابل تعویض بذارین، وارد سایت دراپینو بشین. همین حالا حساب خودتون رو در این سایت ایجاد کنین تا بتونین بدون خرج کردن هیچ پولی سرمایه ارز دیجیتال و NFT رایگان به دست بیارین.

 

سوالات متداول

 

دریافت ان اف تی رایگان چه چالش‌هایی داره؟

به دست آوردن NFT به صورت رایگان ممکنه شامل پرداخت هزینه‌های گس بالا و یا ملزم به تولید آثار منحصر به فرد باشه.

در چه مواردی از ان اف تی رایگان به عنوان جایزه استفاده میشه؟

از NFTهای رایگان به عنوان انگیزه‌ای برای جذب کاربران جدید به پروژه‌ها و جوامع ان اف تی استفاده میکنن.

چطور میشه NFT‌های رایگان رو در بلاک چین ارزان‌تر پیدا کرد؟

خیلی از NFT‌های رایگان در بلاکچین‌های ارزانتری قابل دسترسی هستند که باید اون‌ها رو از منابع معتبر جستجو کنین. البته باید مراقب باشین چون زمانی که پای قیمت ارزان وسط میاد، کلاهبردارها به سمتتون هجوم میارن.

چه مواردی می‌تونن باعث ارزش NFT‌های رایگان بشن؟

بعضی از NFT‌های رایگان به خاطر عرضه نامحدود خودشون ارزش کمی دارن و باید اون‌ها رو از منابع معتبر شناسایی کنین. البته قطعا باید الزامات بیشتری رو برای به دست آوردنشون برآورده کنین.

قبل از دریافت ان اف تی رایگان باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

پیش از هر چیز باید در مورد پروژه، پاداش‌ها و امنیت اطلاعات شخصی خودتون توجه ویژه داشته باشین.

چطور میشه از توییتر NFT رایگان پیدا کرد؟

برای پیدا کردن کالکشن‌های NFT با ایردراپ در توییتر باید هشتگ‌هایی مثل NFTCommunity، Giveaway،Airdrop  و غیره رو جستجو کنین.

کدوم بازی‌ها‌ قابلیت دریافت NFT رایگان رو دارن؟

بازی‌های Play-To-Earn (P2E) امکان دریافت NFT رایگان رو به شما میدن. این بازی‌ها اغلب از ارز دیجیتال موجود در بازی برای پاداش و جایزه دادن به کاربرها استفاده می‌کنن.

مینت کردن در مورد NFT یعنی چه؟

مینت کردن یعنی تبدیل یک فایل دیجیتال به یک دارایی دیجیتال NFT که می‌تونه بر روی بلاکچین قابل معامله باشه.

 

نیلوفر شیرازیمشاهده نوشته ها

Avatar for نیلوفر شیرازی

سلام! من نیلوفر شیرازی هستم و مدت زیادی هست که در حوزه تولید محتوا فعالیت دارم. همکاری من با تیم دراپینو یک نقطه عطف در تجربه حرفه‌ایم محسوب میشه و همیشه تلاش میکنم بهترین مطالب رو به اشتراک بذارم.

7 دیدگاه ها

  • راستش من دنبال یه روش مطمئن هستم برای nft رایگان دریافت میشه بی زحمت معرفی کنیننن

    • ایردراپ‌ها فرصت‌هایی هستند که در آن‌ها توکن‌ها یا NFT‌ها به صورت رایگان بین کاربران توزیع می‌شوند. برای شرکت در ایردراپ‌ها، اغلب باید در کانال‌های رسمی پروژه‌ها عضو باشید و شرایط خاصی مانند دنبال کردن آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی، انجام دادن برخی کارها یا دعوت از دوستان را انجام دهید.

    • سلام مریم عزیز

      به دراپینو خوش اومدی

      برای دریافت nft رایگان روش های متعددی وجود داره که بررسی اعتبار هر کدوم از این روش ها نیاز به این داره که یمقدار تحقیقات بیشتری راجبش کنی

      ولی اصلا جای نگرانی نداره! تو میتونی با خریدای روزمره و حتی خرید شارژ و اینترنت از دراپینو به سادگی به طور نامحدود بیت کوین رایگان بگیری!

      به نظرم بلاگ راهنمای زیر رو هم بخون خیلی میتونه کمکت کنه

      https://www.dropino.ir/blog/how-to-get-free-crypto

  • لطفا میشهههه آموزش دریافت nft رایگان رو برام بزارین یا معرفی کنین سایت هارووو خیلی لازم دارمممممممم

    • سلام آرش عزیز

      برای دریافت NFT رایگان، سایت‌ها و پلتفرم‌هایی وجود دارند که گاهی اوقات ایردراپ‌ها یا مسابقاتی را برگزار می‌کنند که در آن‌ها NFT به عنوان جایزه ارائه می‌شود. باز هم، توصیه می‌کنیم در کانال‌های تلگرامی، توییتر و دیسکورد جوامع مربوط به NFT فعال باشید تا از فرصت‌های رایگان باخبر شوید.

    • سلام آرش عزیز

      در حال حاضر سایت های زیادی برای دریافت ایردراپ nft رایگان وجود داره ولی بررسی معتبر بودن اونها کاری زمان بر هستش که در حال حاضر براش محتوایی تولید نکردیم

      ولی نگران نباش! تو میتونی به کمک دراپینو به سادگی حتی با خرید شارژ و اینترنت هم ارز رایگان دریافت کنی

      بلاگ راهنمای زیر هم تو این راه خیلی کمکت میکنه!
      https://www.dropino.ir/blog/how-to-get-free-crypto

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *