کسب اتریوم رایگان در ایران 100% تضمینی (آپدیت 2024)

همین الان ثبت نام کن و هر روز اتریوم رایگان به دست بیار!
برای دریافت اتریوم رایگان همین الان ثبت نام کن!

 

 

آموزش کامل بهترین روش های کسب اتریوم رایگان در ایران

اتریوم از جمله رمزارزهای محبوبی هست که تا به الان باعث سودهای زیادی بین سرمایه‌گذاران شده. اما بسیاری از افراد سرمایه کافی رو برای خرید اتریوم و سرمایه‌گذاری ندارن به همین دلیل پیدا کردن روش‌های دریافت اتریوم رایگان تبدیل به یکی از دغدغه‌های این افراد شده. اگر دوست دارین بدون پول برای سرمایه‌گذاری، اتریوم رایگان دریافت کنین این مقاله رو از دست ندین.

 

 

آیا واقعا میشه بدون سرمایه اتریوم رایگان دریافت کرد؟

 

آیا واقعا میشه بدون سرمایه اتریوم رایگان دریافت کرد؟

همانطور که میدانید ارزش اتریوم از ابتدای توسعه آن به شدت افزایش یافته و طرفدارهای خودش را جذب کرده. محبوبیت آن دلیل معرفی قابلیت قرارداد هوشمند بوده بنابراین، جای تعجب نداره که مردم به دنبال راه‌هایی هستن تا به صورت رایگان اتریوم دریافت کنن. خوشبختانه راه‌های مختلفی برای رسیدن به اتریوم رایگان وجود داره. مثلا می‌تونین با خرید و فروش در صرافی کوین بیس، استفاده از مرورگر بریو و تایید کیف پول آن یا استفاده از پلتفرم Coin Hunt World  و بازی در آن، اتریوم رایگان دریافت کنین. در ادامه مقاله به روش‌های دریافت اتریوم رایگان به صورت کامل می‌پردازیم.
بیشتر بخوانید: هدیه نوروزی همراه اول

 

معرفی 12 روش معتبر برای دریافت اتریوم رایگان

همیشه جایزه گرفتن لذت‌بخش بوده و این مسئله کوچیک و بزرگ نمی‌شناسه. حالا فرض کنین این هدیه اتریوم رایگان باشه بدون اینکه وجهی پرداخت کنین.

 

1.    خرید از فروشگاه‌ها و استفاده از روش کش بک

 

1.    خرید از فروشگاه‌ها و استفاده از روش کش بک

امن‌ترین و مطمئن‌ترین روش دریافت اتریوم رایگان در ایران روشی است که سایت دراپینو برای شما در نظر گرفته. حتما با خودت میگی چطوری میشه؟
خیلی راحت! فقط کافیه از فروشگاه‌های فروشگاه‌های  حاضر در باشگاه مشتریان دراپینو خرید کنی تا اتریوم رایگان بگیری. به این روش، روش کش بک یا بازپرداخت گفته میشه. کش بک نوعی بیزینس هست که در اون می‌تونی با خرید محصولات و خدمات از فروشگاه‌هایی که تعیین شده، بخشی از مبلغی که هزینه کردی رو پس بگیری. در ایران هم این روش طرفداران خودش رو پیدا کرده و سایت‌هایی مثل دراپینو هستن که این خدمات رو ارائه میدن. فقط کافیه لیست فروشگاه‌هایی که تحت نظر این پلتفرم هستن رو بدونی و خریدات رو از این فروشگاه‌ها انجام بدی.

خوبه که بدونین دراپینو در ازای این خدمات هزینه‌ای دریافت نمی‌کنه. برای اینکه اتریوم رایگان داشته باشین کافیه که ابتدا در دراپینو افتتاح حساب کاربری داشته باشین، شماره موبایل و شماره کارت بانکی خودتون رو ثبت کنین در نهایت اگر از لیست فروشگاه‌های دراپینو خرید کنین بخشی از مبلغ خرید به شما برگشت داده میشه.

 

2. دریافت اتریوم رایگان از طریق فاست

فاست اتریوم، وب‌سایت هایی هستن که مقادیر کمی اتریوم را به صورت رایگان در اختیار شما قرار میدن و در واقع نوعی سیستم پاداش هستن. به ازای اتریوم دریافتی شما باید کارهای کوچک و راحت مانند دیدن تبلیغات آنلاین رو انجام بدین. شما می‌تونین بسیاری از وب سایت‌های فاست رو به صورت آنلاین پیدا کرده و اتریوم رایگان رو به راحتی دریافت کنین. با این حال، قبل از هر گونه اقدامی مطمئن باشین که وب سایت قانونی هست و کلاهبرداری نیست. برای مثال در سایت FreeEthereum.com، برای علاقه‌مندان به اتریوم این امکان فراهم هست که از یک پلتفرم قابل اعتماد برای دستیابی به اتریوم رایگان اقدام کنن.

بیشتر بخوانید: شارژ هدیه نوروزی رایتل

 

2. دریافت اتریوم رایگان از طریق فاست

 فاست اتریوم در جولای 2020 راه‌اندازی شد که شامل اقداماتی مثل کلیک کردن روی لینک‌ها و تکمیل آزمون‌ها میشه. تنظیمات فاست به راحتی با یک تایمر تنظیم شده و در مدت زمان مشخص می‌تونین مقدار مشخصی اتریوم بدون سرمایه گذاری دریافت کنین. این روش برای افرادی که قصد دارن در مدت زمان تعیین شده اهداف خودشون رو دنبال کنن و ارزهای دیجیتال رایگان داشته باشن انتخابی عالی محسوب میشه. FreeEthereum.com یک گزینه عالی برای همه کسانی هست که علاقه‌مند به دریافت رایگان اتریوم (ETH) هستن.

 

3.دریافت اتریوم رایگان  از طریق ایردراپ (Airdrops)

Airdrops راه دیگه‌ای برای دریافت رایگان اتریوم هست. پروژه‌هایی که در ایردراپ‌ها انجام میشن، به تازگی پیشنهاد عرضه اولیه رمزارز (ICO) رو هم راه‌اندازی کردن و به افرادی که برای ICO ثبت نام می‌کنن، توکن‌ها اهدا میشه. شرکت در این ایردراپ ها به شما این امکان رو می ده که بدون هیچ سرمایه‌گذاری، اتریوم رایگان دریافت کنین.

 

3.دریافت اتریوم رایگان  از طریق ایردراپ (Airdrops) 

حتما بخوانید : دریافت ریپل رایگان

 مثلا پروژه بلاک‌چین مبتنی بر اتریوم، پلیگان (Polygon که قبلاً شبکه Matic بود) 50000 توکن MATIC رو از طریق ایردراپ عرضه کرد. تنها کاری که کاربران باید انجام می‌دادن این بود که با آدرس ایمیل خودشون ثبت نام انجام بدن و دستورالعمل‌های وب سایت رو به درستی دنبال کنند تا رمزارزهای رایگان خودشون رو دریافت کنن.

 

4. انجام بازی‌های آنلاین و کسب اتریوم رایگان

اگر اهل دنیای گیم و بازی‌های ویدئویی هستین، می‌تونین از طریق بازی‌های آنلاین اتریوم رایگان کسب کنین. بسیاری از پلتفرم‌های بازی برای برنده شدن در مسابقات، جوایزی مانند رمزارز اتریوم ارائه میدن. این بازی‌ها یک راه سرگرم‌کننده و آسان برای دریافت اتریوم رایگان بدون هیچ سرمایه‌ای هستن.

بیشتر بخوانید: هدیه نوروزی ایرانسل

 

4. انجام بازی‌های آنلاین و کسب اتریوم رایگان

برای مثال Ether Kingdoms یک بازی RPG مبتنی بر رمزارز اتریوم هست که در آن بازیکنان می‌تونن با هیولاها مبارزه کنن، سطح خودشون رو بالا ببرن و اتریوم به دست بیارن. علاوه‌بر این، بازی دارای یک سیستم پاداش داخلی هست که در آن بازیکنان برای تکمیل وظایف، به عنوان جایزه یا پاداش، اتریوم رایگان دریافت می‌کنن.

 

5. فریلنسری و ارائه خدمات به ازای دریافت دلار

اگر مهارت یا دانشی داری که برای دیگران مفید هست، میتونی به ازای ارائه این مهارت و آموزش به افراد دیگه اتریوم دریافت کنی. در واقع به جای اینکه مخاطب یا کارفرما ایرانی باشه و به ریال هزینه کار رو پرداخت کنه، مشتری خارجی داشته باش و برای دستمزدت اتریوم دریافت کن. به عنوان مثال، وب سایت‌های فریلنسری مانند Upwork و فریلنسر پلتفرم‌هایی هستن که در آن افراد پروژه‌هایی رو ارسال می‌کنن که نیاز به مهارت شما دارن. شما میتونی با انجام پروژه در ازای آن اتریوم دریافت کنی.

 

5. فریلنسری و ارائه خدمات به ازای دریافت دلار

حتما بخوانید : دریافت ترون رایگان

مثلا اگر برنامه‌نویس یا طراح سایت هستی، می‌تونی پروژه‌های مرتبط با تواناییت رو در Upwork جستجو کنی و به آنها پیشنهاد بدین. پس از پذیرش و انجام پروژه، کارفرما برای تکمیل پروژه، به شما اتریوم پاداش میده.

 

6. معامله ارزهای دیجیتال

 

6. معامله ارزهای دیجیتال

معامله ارزهای دیجیتال راه دیگری برای دریافت اتریوم رایگان است. اگرچه معامله رمزارزها به دانش و تجربه نیاز داره، اما یکی از راه‌های عالی برای کسب درآمد بدون سرمایه‌گذاری هست. با معامله عاقلانه و دقیق، میتونی به مرور زمان اتریوم دریافت کنی. برای مثال، بایننس یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های دیجیتال هست که اختیارات و آپسن‌های جالب توجهی به کاربران ارائه میده. با استفاده از بایننس، اتریوم (ETH) و سایر ارزهای دیجیتال به عنوان سود به شما تعلق میگیره. با مطالعه دقیق بازار و ریسک‌های حساب شده، می‌تونین بدون هیچ سرمایه‌گذاری، از معامله رمزارز،  اتریوم دریافت کنین.

 

7. استفاده از خدمات ربات‌ها و دریافت اتریوم رایگان

ربات‎ها اسکریپت‌های خودکاری هستن که به شما در دریافت اتریوم رایگان کمک می‌کنن. این ربات‌ها برای جستجوی معاملات سودآور و اجرای خودکار آنها برنامه‌ریزی شده و از طرف شما سود دریافت می‌کنن. برخی از ربات‌ها حتی این امکان را به شما میدن که تنظیمات رو برای خودتون سفارشی کنین تا این امکان فراهم بشه که سودآورترین معاملات ممکن رو انجام بدن و در نتیجه شما تا حد امکان اتریوم رایگان دریافت کنین.

 

7. استفاده از خدمات ربات‌ها و دریافت اتریوم رایگان

به عنوان مثال، 3 Commas یک ربات تجاری محبوب هست که به کاربران این امکان رو میده که معاملات خود را در چندین صرافی به صورت خودکار انجام بدن. شما می‌تونین تنظیمات سفارشی در ربات ایجاد کنین و به ربات اجازه بدین که به صورت خودکار فعالیت داشته باشه و در آخر برای شما اتریوم رایگان دریافت کنه. استفاده از کاما 3 آسان هست و نیازی به سرمایه‌گذاری نداره. این ربات، راهی عالی برای دریافت اتریوم رایگان هست.

 

8. استفاده از موبایل برای استخراج اتریوم

 

8. استفاده از موبایل برای استخراج اتریوم

به نرم افزارهای اندروید جهت استخراج ارزهای دیجیتال،  AA Miner گفته میشه. این برنامه یک جایگزین فوق‌العاده برای تازه‌کارها محسوب میشه چون که انواع امکانات ماینینگ و استخراج رو فراهم می‌کنه. AA Miner از رمزارزهایی مانند بیت کوین، لایت کوین و اتریوم پشتیبانی میکنه. از این طریق شما می‌تونین تنها با گوشی همراه خودتون اتریوم رایگان داشته باشین.

 

9. استیکینگ و وام دادن (staking)

استیکینگ، زمانی انجام میشه که دارایی‌های دیجیتال خودتون رو برای مدت زمان مشخصی قفل می‌کنین تا از عملکرد بلاک چین مورد نظر پشتیبانی و در اعتبار سنجی مشارکت کنین. در ازای استیکینگ، شما ارز دیجیتال بیشتری دریافت می‌کنین.استکینگ راه دیگری برای دریافت اتریوم رایگان هست. کاربران می‌تونن رمزارز اتریوم خود را برای پشتیبانی از شبکه اتریوم و شرکت در اعتبارسنجی، به شبکه واگذار کنن. سپس، به عنوان پاداش برای پشتیبانی از شبکه، به کاربران، اتریوم رایگان داده میشه. این روش کسب درآمد اتریوم راهی عالی  برای پشتیبانی از بلاک چین اتریوم شناخته شده.

 

9. استیکینگ و وام دادن (staking)

Huobi یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های استیکینگ برای اتریوم هست. آن‌ها راه‌های مختلفی رو به کاربران ارائه میدن تا با قرار دادن رمزارز ETH ، پاداش دریافت کنن. با واگذاری رمزارزهای خود به Huobi، می‌تونین بدون سرمایه‌گذاری اتریوم رایگان دریافت کنین.

 

10. وام دادن اتریوم و دریافت رمزارز بیشتر

 

10. وام دادن اتریوم و دریافت رمزارز بیشتر

اگر دوست دارین بدون انجام کار خاصی، اتریوم رایگان دریافت کنین، گزینه دیگر این هست که اگر اتریوم دارین، مقداری از دارای رو قرض بدین. شما میتونین با وام دادن یا همان قرض دادن اتر، سود ماهانه درآمد داشته باشین. به عنوان مثال Nexo یک پلتفرم محبوب هست که به کاربران اجازه میده رمزارز خود را در ازای دریافت سود قرض بدن. شما می‌تونین رمزارزهای اتریوم خودتون رو در این پلتفرم قرض بدین و در نتیجه به شما این امکان رو میده که بدون سرمایه‌گذاری اضافی، اتریوم رایگان دریافت کنین.

 

11. هدایا (Giveaway)

روش  Giveaway یکی دیگر از راه‌های عالی برای دریافت اتریوم رایگان بدون هیچ سرمایه هست. با این حال، این برنامه‌ها معمولاً از شما می‌خوان کارهایی مثل بازاریابی شبکه‌های اجتماعی یا تست باگ سایت، دنبال کردن آنها در شبکه‌های اجتماعی، اشتراک‌گذاری برخی اخبار با فالوورهای خود یا ارائه بازخورد رو انجام بدین. سپس مقدار از پیش تعیین‌شده اتریوم رو به شما پاداش میده. برای شرکت در آن، باید چند مرحله ساده رو پشت سر بذارین و هرچه بیشتر مخاطب جذب کنین، شانس شما برای برنده شدن بیشتر میشه.

 

11. هدایا (Giveaway)

مثلا گیت کوین یک پلتفرم محبوب هست که به کاربران این امکان رو میده که در برنامه‌های دریافت جایزه شرکت کنن. با انجام دادن یکسری وظایف بر روی پلتفرم، میتونین اتریوم رایگان رو به عنوان پاداشی برای تلاش خودتون کسب کنین.

 

12. استخرهای نقدینگی (liquidity pool)

 

راه دیگر برای دریافت اتریوم رایگان، شرکت در استخرهای نقدینگی هست. این استخرها امکان سپرده‌گذاری و معامله کارآمد ارزهای دیجیتال رو در یک استخر مشترک فراهم می‌کنن و برای ارائه نقدینگی به مقدار از پیش تعیین‌شده اتریوم به شما پاداش میده. برای شرکت در آن، باید چند مرحله ساده رو پشت سر بذارین. برای مثال با سپرده گذاری اتریوم در یک استخر نقدینگی، می‌تونین از طریق بهره و کارمزد معاملات، درآمد کسب کنین. یونی سواپ (Uniswap) نوعی پلتفرم استخر نقدینگی محبوب هست که به کاربران امکان میده تا رمزارزهای اتریوم رو واریز کنن و از طریق کارمزد معاملات، پاداش داشته باشن. با سپرده گذاری ETH خود در یک استخر Uniswap، هر بار که شخصی با نقدینگی شما معامله می‌کنه، می‌تونین درآمد داشته باشین.

 

مراقب کلاهبرداری‌ها باشید

 

12. استخرهای نقدینگی (liquidity pool)

توجه داشته باشین که کلاهبرداری‌های زیادی وجود داره که وعده اتریوم رایگان رو به شما میدن اما در باطن هدف گول زدن شماست. قبل از استفاده از هر سرویس یا شرکت در ایردراپ، تحقیقات خودتون رو کامل و صحت پیشنهادات رو بررسی کنین. هرگز اطلاعات شخصی مانند رمز عبور یا کلیدهای خصوصی رو با کسی به اشتراک نذارین چون که ممکنه منجر به از دست دادن سرمایه شما بشه. راه‌های مختلفی برای دریافت اتریوم رایگان بدون سرمایه گذاری وجود داره اما نباید سریع اعتماد کنین. از جمله پلتفرم‌های قابل اعتماد در ایران میشه به دراپینو اشاره کرد و سایر پلتفرم‌هایی مثل Nexo و Celsius Network در خارج از کشور نیز قابل اعتماد هستن. همچنین می‌تونین از روش‌هایی مثل وام دادن اتریوم یا شرکت در برنامه‌های اهدای جایزه، استخرهای نقدینگی یا ایردراپ‌ها استفاده کنین.

 

15 دیدگاه ها

  • سلام آیا دراپینو روشی هستش برای استخراج اتریوم رایگان؟
    اصلا دراپینو چطوری اتریوم رایگان میده؟

    • سلام روزبه جان
      بله بیشتر از 10 هزار فروشگاه تو دراپینو لیست شدن که داخل همه شعب افق کوروش هم قرار داره، یعنی شما اگه نوع ارزتون رو اتریوم انتخاب کنید و با شماره کارت ثبت شده هر خریدی از افق کوروش انجام بدین بهتون اتریوم رایگان تعلق میگیره

      البته این روش استخراج اتریوم یا ماینینگ اتریوم نیست، بله یک کش بکی کریپتویی هستش

  • من دنبال یه روشی هستم که بتونم اتریوم رایگان با گوشی کسب کنم کسی میتونه راهنماییییییم کنننننه؟؟؟؟؟

  • ایردراپ رایگان اتریوم رو تو کدوم سایت ها میتونم پیدا کنم؟؟؟

    لطفا یکی راهنماییم کنه خواهش میکنمممم

    • سلام رضای عزیز

      برای ایردراپ رایگان اتریوم میتونی از سایت های متعددی استفاده کنی که معروفترینش کوین مارکت کپ هستش ولی اگه دنبال یه راه حل ساده و بی دردسر هستی تا اتریوم رایگان به دست بیاری پیشنهاد میکنم توی دراپینو ثبت نام کنی تا در ازای همه خریدای روزمره ات اتریوم رایگان به دست بیاری

    • سلام محمد رضای عزیز دراپینو ایردراپ اتریوم نمیده، بلکه به کمک دراپینو میتونی در ازای خریدای روزمره خودت اتریوم رایگان به دست بیاری

      پیشنهاد میکنم برای دریافت اطلاعات بیشتر حتما بلاگ زیرو مطالعه کنی
      http://www.dropino.ir/blog/how-to-get-free-crypto/

  • سلام ایردراپ رایگان اتریوم توی ایران چجوری ممکنه اصلا میشه یه روش مطمئن براش معرفی کنییییی لطفاااااا

    • سلام حسین عزیز
      ایردراپ رایگان اتریوم رو میشه توی ایران هم انجام داد و میتونی لیست سایت های ایردراپ رو از بلاگ زیر دریافت کنی :
      https://www.dropino.ir/blog/site-to-receive-free-airdrops

      حالا جدای از این روش که سختی ها و چالش های خودشو داره تو میتونی در ازای خریدای روزمرت هم اتریوم رایگان به دست بیاری، فقط کافیه شماره کارتت رو توی دارپینو ثبت کنی و با شماره کارت ثبت شده خریدای روزمره ات رو از فروشگاه های لیست شده توی دراپینو مثل افق کوروش انجام بدی، اینجوری همیشه میتونی به صورت نامحدود اتریوم رایگان بدست بیاری

  • سلام ممنون از مقاله خوبتون یه سوالی دشتم ایردراپ اتریوم توی ایران اصلا ممکنه؟؟؟؟

    اگه ممکنه میشه یه روش کاملا مطمئن معرفی کنین لطفااا

    • سلام امیر محمد عزیز

      بله روش های مختلفی برای دریافت ایردراپ اتریوم وجود داره که توی ایران هم ممکنه البته باید محدودیت هایی که توی ایران وجود داره رو هم در نظر بگیری، پیشنهاد میکنم ایردراپ هارو از سایت کوین مارکت کپ دنبال کنی

      جدای از این روش که سختی ها و چالش های خودشو داره تو میتونی در ازای خریدای روزمرت هم اتریوم رایگان به دست بیاری، فقط کافیه شماره کارتت رو توی دارپینو ثبت کنی و با شماره کارت ثبت شده خریدای روزمره ات رو از فروشگاه های لیست شده توی دراپینو مثل افق کوروش انجام بدی، اینجوری همیشه میتونی به صورت نامحدود اتریوم رایگان بدست بیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *