دریافت ایردراپ ترون رایگان (آپدیت 2024)

برای دریافت ترون رایگان
ثبت نام کن
برای دریافت ترون رایگان ثبت نام کن

ترون TRX یکی دیگر از ارزهای دیجیتال هست که به عنوان انگیزه‌ای در بلاک چین ترون برای ایجاد سرگرمی و بازی شناخته شده. بلاک چین ترون در حال حاضر میلیاردها کاربر داره و همچنان در حال رشد است که به معنای افزایش قیمت ترون هست. با افزایش قیمت این ارز، علاقه به ایردراپ ترون هم بیشتر میشه. در ادامه این مقاله روش‌های ایردراپ رایگان ترون به صورت مفصل آموزش داده شده، با ما همراه باشید.

دریافت ایردراپ ترون رایگان ؛ واقعیت یا کلاهبرداری؟!

ایردراپ ترون روشی هست که میتونین بدون پرداخت پول، ترون رایگان داشته باشین. این روش، کلاهبرداری نیست و صرفا برای شناخته شدن ارز و جذب مخاطب هست اما در این بین افرادی هستن که از این موقعیت سو استفاده میکنن.

دریافت ایردراپ ترون رایگان ؛ واقعیت یا کلاهبرداری؟!

راه‌های مختلفی وجود داره که میتونین بدون نیاز به خرج کردن پول، در بستری امن ترون رایگان دریافت کنین. شاید با خودتون بگین سایت‌های خارجی دردسر دارن و کلاهبردار هستن و به دنبال روش‌های ساده‌تر باشین. ما نگرانی شما رو درک میکنیم به همین دلیل لیستی از روش‌های مطمئن برای ایردراپ ترون فراهم کردیم تا با خیال راحت درآمد داشته باشین.

روش‌های ایردراپ ترون عبارتند از:

    1. ثبت نام در سایت دراپینو و خرید از فروشگاه‌های باشگاه مشتریان

    1. بازی و ایردراپ ترون

    1. فاست‌های ایردراپ ترون

    1. بازی در وب 3.0

    1. با برنامه‌های غیرمتمرکز (Dapps) ترون رایگان دریافت کنین

    1. استفاده از Forsage و ایردراپ ترون

معرفی 6 روش دریافت ایردراپ ترون رایگان

معرفی 6 روش دریافت ایردراپ ترون رایگان

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت ترون رایگان ادامه مطلب رو از دست ندین.

1. دریافت ایردراپ ترون رایگان با خرید های سوپرمارکتی

سایت دراپینو یکی از سایت‌هایی هست که خدمات ایردراپ ترون ارائه میده. از طریق ثبت نام در سایت دراپینو و خرید از فروشگاه‌های حاضر در باشگاه مشتریان دراپینو میتونین ترون رایگان بگیرین.

1. دریافت ایردراپ ترون رایگان با خرید های سوپرمارکتی

افق کوروش، گندم و فروشگاه‌های محلی از جمله فروشگاه‌هایی هستن که شامل ایردراپ ترون میشن. به این صورت که با خرید از این فروشگاه‌ها، تا 20 درصد از مبلغ خریدتون، ترون رایگان بهتون تعلق میگیره.

شما با ثبت نام در این سایت ایرانی و معتبر و وارد کردن شماره تماس و شماره کارت بانکیتون، میتونین از خدمات دراپینو استفاده کنین. با خرید از فروشگاه‌هایی که گفتیم شما به نوعی تخفیف میگیرین و چه تخفیفی بهتر از ترون؟

حتما بخوانید : بیت کوین چیست ؟

2. بازی و ایردراپ ترون

اگر علاقه زیادی به بازی دارین وقتشه که دیگه بیهوده بازی نکنین. یکی از روش‌های کسب درآمد از طریق بازی، ایردراپ ترون هست. شما می‌تونین با انجام بازی به عنوان پاداش ایردراپ ترون رایگان داشته باشین. این کار از طریق RollerCoin امکان پذیر هست!

 RollerCoin یک بازی آنلاین هست که در آن با دوستان خود رقابت میکنین. RollerCoin به شما این امکان رو میده که مهارت‌های خودتون رو آزمایش، ماموریت‌ها رو کامل و برای ساختن امپراتوری خود بازی کنین. شما در این پلتفرم با ساخت مرکز خود، توسعه و ارتقا آن قدرت خودتون رو بالا میبرین.

2. بازی و ایردراپ ترون

با RollerCoin، میتونین بازی‌های سرگرم‌کننده ۸ بیتی بازی کنین و در عین حال قدرت خودتون رو افزایش بدین. RollerCoin یک جامعه بزرگ و دوستانه داره که در آن میتونین دوستان جدیدی پیدا کنین. به علاوه، بازی به طور مداوم به روز می شود تا شما را سرگرم و درگیر کنه. این پلتفرم یک برنامه ارجاعی داره که میتونین با دعوت از دوستانتون برای اضافه شدن به شبکه، ایردراپ ترون دریافت کنین.

فرآیند استفاده از ایردراپ ترون در RollerCoin:

1. در صفحه RollerCoin ثبت نام کن

به وب سایت رسمی Rollercoin برو و از حساب فیس بوک یا آدرس ایمیل خود برای ثبت حساب کاربری استفاده کن. بعد از ورود، بازی از شما میخواد که شخصیت خودت رو بسازی. پس از ایجاد شخصیت وارد بازی میشی.

2. میتونی بازی کنی

شما قراره با طیف متنوعی از بازی‌های آرکید 8 بیتی رو به رو بشین. همچنین، به یاد داشته باشین که هر پیروزی به تدریج قدرت ایردراپ شما رو افزایش میده. هر چه برد بیشتر باشد، پتانسیل بیشتری برای ایردراپ ترون دارین.

3. برداشت ارز

RollerCoin به اعضا اجازه می دهد تا ارز دیجیتال خود را مستقیماً به کیف پول دیجیتال خود انتقال بدن. توجه داشته باشین که آدرس کیف پولتون رو درست وارد کنین.

3. فاست‌های ایردراپ ترون

گزینه بعدی بازدید از وب سایت‌های فاست برای ایردراپ ترون است. این سایت‌ها هر چند دقیقه یکبار به واسطه بازدید از سایت، دیدن ویدئو تبلیغاتی، کلیک بر روی بنرهای تبلیغات یا پر کردن پرسشنامه‌های برای ایردراپ ترون در نظر میگیرن.

از اونجایی که سایت‌های کلاهبرداری زیاد شدن، بهتره که برای پیدا کردن فاست ترون تحقیق کنین. یکی از سایت‌های فاست برای ایردراپ ترون free tron هست که این خدمات رو ارائه میده:

4. ایردراپ ترون رایگان برای هر ساعت بازی

4. ایردراپ ترون رایگان برای هر ساعت بازی

با انجام یک بازی بسیار ساده هر یک ساعت ترون رایگان دریافت کنین. لازم نیست برای دریافت پاداش منتظر بمونین. با فاست Free-Tron به محض اینکه به حداقل مقدار مد نظر رسیدین، ترون دریافت خواهید کرد.

    • دعوت از دوستان و دریافت ایردراپ ترون

با دعوت دوستان خود به Free Tron، میتونین ترون رایگان دریافت کنین و این انگیزه‌ای میشه برای دعوت بیشتر.

    • ایردراپ ترون با شبکه‌های اجتماعی

با فالو کردن Free-tron در توییتر میتونین کدهای تبلیغاتی رایگان دریافت کنین که به شما امکان می‌دهد بدون انتظار تبلیغات بیشتری برای کلیک و بازدید داشته باشین و ایردراپ ترون دریافت کنین.

حتما بخوانید : دریافت بیت کوین رایگان

5. با برنامه‌های غیرمتمرکز (Dapps) ترون رایگان دریافت کنین

5. با برنامه‌های غیرمتمرکز (Dapps) ترون رایگان دریافت کنین

همچنین می‌تونین با بازی Tron Dapps سود سهام کسب کنی. می‌توانید در حین بازی، توکن‌هایی به دست میارین که از طریق توکن‌ها سود دریافت میکنین. اکثر Dapp ها سود سهام خود را به صورت روزانه پرداخت میکنن.

6. استفاده از Forsage و ایردراپ ترون

Forsage یک برنامه کسب درآمد از ارزهای دیجیتال است که بر اساس یک قرارداد هوشمند اجرا میشه. این به شما امکان میده از داخل خونه یا هر جایی که میخواین کار کنید و در عین حال شاهد رشد حساب خود با درآمد ارزهای دیجیتال باشین. Forsage TRX بر روی جنبه‌های خاصی از ارز دیجیتال عمل میکنه. این ویژگی به کاربران اجازه میده از طریق یک سیستم ارجاع، ایردراپ ترون داشته باشین. به این صورت که پس از عضویت، باید حداقل سه نفر رو برای این کار دعوت کنین.

سخن پایانی

ترون نوعی پلتفرم دیجیتال غیرمتمرکز هست که ارز دیجیتال مخصوص خودش به نام Tronix یا TRX رو ثبت کرده. هدف ترون ایجاد سیستم سرگرمی جهانی برای به اشتراک گذاری مقرون به صرفه محتوای دیجیتال هست به همین دلیل قیمت این ارز در آینده صعودی خواهد بود. اگر میخواین ترون رایگان دریافت کنین کافیه بعد از ثبت نام در سایت دراپینو، شماره تماس و شماره کارت بانکی خودتون رو ثبت کنین تا با هر خرید ترون رایگان بگیرین.

منابع : read.cash – idle-empire

سوالات متداول

آیا ایردراپ ترون قانونی هست؟

شبکه ترون و ارز TRX قانونی است در نتیجه ایردراپ آن هم ممنوعیت نداره فقط باید مراقب باشید که ایردراپ رو از چه سایتی دریافت میکنین.

آیا ایردراپ ترون همیشه رایگان هست؟

خیر همیشه رایگان نیست. هدف از ایردراپ گسترش آگاهی و جذب مشتری برای استارتاپ ارز دیجیتال هست. اما برخی سایت‌ها و برنامه‌ها برای برخی خدماتی که ارائه میدن، هزینه دریافت میکنن.

برای برداشت ارز دریافتی از دراپینو باید کیف پول دیجیتال داشت؟

خیر. نیازی به کیف پول دیجیتال نیست. شما میتونین درخواست بدین و معادل ریالی ارز رو دریافت کنین.

بهترین روش دریافت روزانه ایردراپ ترون چه روشی هست؟

با توجه به اینکه ما داخل ایران زندگی میکنیم و با مشکلاتی از قبیل نداشتن حساب بانکی بین‌الملی رو به رو هستیم، بهتره که از سایت‌ ایرانی برای ایردراپ ترون استفاده کنیم. اینطوری هم دریافت ارز راحت‌تره و هم خیالمون بابت امنیت سایت راحته. دراپینو از بهترین روش‌های ایردراپ ترون داخل ایرانه که خرید کردن رو براتون لذت‌بخش‌تر کرده.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *