معرفی بهترین سایت های فاست بیت کوین رایگان

همین الان ثبت نام کن و هر روز بیت کوین رایگان به دست بیار!
برای دریافت بیت کوین رایگان همین الان ثبت نام کن!

 

داخل دنیای ارزدیجیتال افراد به دنبال روش های مختلف برای افزایش سرمایه خود و کسب سود بیشتر هستن ، دریافت ایردراپ رایگان یا همون دریافت رمزارز های رایگان بدون هیچ سرمایه ای میتونه برای هر فردی جالب و هیجان انگیز باشه .

 

استفاده از سایت های فاست در جهت دریافت بیت کوین رایگان یکی از روش های درآمد دلاری رایگان هست ، لغت فاست به معنی قطره های آب هست این معنی یعنی مقدار بیت کوینی که از این طریق بدست میاریم ناچیز ممکنه باشه ولی روش آسون و قطعی هست.

کسب درآمد از ارزهای دیجیتال از روش هایی مثل سرمایه گذاری ، استخراج و … امکان پذیر هست اما مشکل این روش ها این هست که به مقداری سرمایه احتیاج داره به همین علت استفاده از سایت های فاست روش جدیدی هست که وارد دنیای کریپتو شد و افراد بدون هیچ سرمایه ای ارزدیجیتال دریافت میکنن.

 

 

فاست بیت کوین و ارزدیجیتال چیست؟

 

فاست بیت کوین و ارزدیجیتال چیست؟

فاست بیت کوین استفاده و فعالیت در یکسری سایت ها هست که باانجام کارهایی مثل دیدن تبلیغات ، شرکت در نظرسنجی ها و.. افراد میتونن به صورت رایگان بیت کوین دریافت کنن.

سایت های فاست زیادی امروزه وجود دارن که بعضی از اونها روی یک رمزارز خاص تمرکز دارن و بعضی روی چندین رمز ارز ؛ فعالیت در سایت های فاست موجب دریافت بیت کوین رایگان میشه ، این فعالیت هارو به طور خلاصه شرح میدیم :

 

    1. تماشای فیلم های تبلیغاتی
    2. کلیک کردن روی تبلیغات
    3. بازی کردن در سایت
    4. شرکت در نظرسنجی ها
    5. نصب و استفاده از اپلیکیشن
    6. ارسال لینک های تبلیغ به تعداد مشخص

 

باانجام موارد بالا در سایت های فاست به راحتی میتونیم بیت کوین رایگان دریافت کنیم ؛ هرکدوم از این موارد پاداش مختص به خودشونُ دارن مثلا نصب اپلیکشین یا تماشای فیلم تبلیغاتی پاداش بیشتری نسبت به بقیه دارن.

حتما بخوانید : دریافت ایاس رایگان

 

محبوب ترین وب سایت های فاست بیت کوین رایگان 

دریافت بیت کوین رایگان با خرید های روزمره

 

دریافت بیت کوین رایگان با خرید های روزمره

دراپینو وب سایتی ایرانی و معتبر با هدف اهدای ارزهای دیجیتال به افراد هست ؛ در دراپینو همه بدون شک بیت کوین رایگان دریافت میکنند ؛ فعالیت داخل سایت دراپینو بدون هیچ زحمت و کار سختی صورت میگیره به این شکل که شما زمانی که از فروشگاه هایی مثل گندم و یا افق کوروش خرید میکنید درصدی از مبلغ پرداختی شما برای خریدتون به حساب کاربری شما در دراپینو به ارزدیجیتال تبدیل میشه.

قسمت جالب ماجرا این هست که دراپینو با بیش از 10 هزار فروشگاه ، رستوران ، بوتیک لباس ، قنادی حتی مغازه های ظروف یکبار مصرف فعالیت میکنه و فقط کافیه شما وارد سایت دراپینو بشید و با واردکردن شماره تماس و شماره ی کارت بانکی در این سایت ثبت نام کنید.

 بعد از ثبت نام شما با هر خریدتون بیت کوین و یا هر رمزارزی که دوست داشته باشید به صورت رایگان میتونید دریافت کنید ، برای دیدن لیست تمامی فروشگاه ها به سایت دراپینو مراجعه کنید.

 

(Satoshi quiz) ساتوشی کوییز

 

(Satoshi quiz) ساتوشی کوییز

وب سایت ساتوشی کوییز یکی دیگه از سایت های برتر فاست هست ، این سایت به کاربران خود رمزارز رایگان اهدا میکنه که بستگی به میزان فعالیت اونها در سایت داره ، داخل این سایت کاربران با پاسخ دادن به سوالاتی از طریق وب سایت مطرح شده ساتوشی دریافت میکنند.

پرداخت پاداش به کاربران به صورت منظم انجام میشه و کابران باید مبلغ پاداششون به یک میزانی برسه بعد اجازه ی برداشت دارن.

برای ثبت نام داخل این سایت باید یوزرنیم و پسوورد به همراه ایمیل خود وارد میکنید بعد از ثبت نام نوبت به پاسخ سوالات میرسه که این سایت یک تایم مشخص رو معین میکنه تا کاربر به سوالات پاسخ بده و بعد پاداش خودشو بگیره.

حتما بخوانید : دریافت پالیگان رایگان

 

بیت کوین اِیلینز (Bitcoin Aliens)

این اپلیکیشن یکی از بهترین بازی های ارزدیجیتال هست داخل این بازی باید بیگانه هارو بکشید تا در ازای آن بیت کوین رایگان بگیرید اما در حین بازی دیدن فیلم های تبلیغاتی هم برای اینکه پاداش بگیرید لازم هست.

افراد برای برداشت پاداش خود باید مجموع پاداش خودشونُ به 20000 ساتوشی برسونن .

 

فاست کریپتو (Faucet Crypto) 

فاست کریپتو یکی دیگه از سایت های معتبرِ حوزه ی فاست هست داخل این سایت هر چهل دقیقه یکبار به کاربران اجازه ی دریافت پاداشُ میده ؛ کاری که باید کاربر انجام بده مشاهده تبلیغ و کلیک روی تبلیغات هست پاداش در این سایت به صورت بیت کوین کش هست.

 

کوین تیپلی (cointiply)

کوین تیپلی یکی دیگه از سایت های مطرح فاست هست که با دیدن تبلیغات و بازی کردن در این سایت میتونید پاداش بگیرید ؛ این سایت میزان پاداشش نسبت به سایت های دیگه بیشتر هست ؛ داخل این وبسایت هر ساعتی میتونید  20 ساتوشی نصیب خودتون کنید.

البته این هم در نظر بگیرید در همه ی بازی ها و یا فعالیت ها شما ممکن هست برنده نشوید و فقط در یک بازی برنده و پاداش بگیرید.

 

بی تی سی کلیکس (BTC Clicks)

 

بی تی سی کلیکس (BTC Clicks)

بی تی سی کلیکس یکی دیگه از سایت های معتبر فاست هست که با تماشای فیلم های تبلیغاتی پاداش میگیرید ؛ هر تبلیغ بین 10 تا 20 ثانیه هست و بعد از تموم شدن فیلم بیت کوین به حساب شما واریز میشه.

دقت کنید در زمان تماشای فیلم داخل سایت نباید روی تب دیگه ای کلیک کنید بعد از تموم شدن هر تبلیغ هم برای اینکه سایت متوجه بشه شما ربات نیستید از شما سوال ساده ی ریاضی میپرسه.

شما داخل بی تی سی کلیکس در روز میتونید فقط 25 تبلیغُ نگاه کنید ، یکی دیگه از ویژگی های جالب این سایت این هست که شما میتونید عضویت خودتونُ ارتقا بدید چون با ارتقای عضویت درامد شما دوبرابر میشه.

حتما بخوانید : دریافت فانتوم رایگان

 

مزایا و معایب فاست بیت کوین

استفاده از سایت های فاست مزایا و معایبی داره به در ادامه به شرحش می پردازیم :

 

    1. بزرگترین و بهترین مزیت فاست کسب ارزدیجیتال رایگان بدون هیچ سرمایه ای هست
    2. فاست میتونن افرادُ با دنیای ارزدیجیتال آشنا کنن همین موضوع قدمی برای درک بهتر دنیای دیجیتال هست
    3. برای استفاده از سایت های فاست فقط نیاز به یک کیف پول کریپتویی داریم و دردسرهای خیلی کمی برای ورود به اونها وجود داره
    4. استفاده از سایت فاست نیاز به دانش خاص و آموزش خاصی نداره و تنها با مراجعه به سایت های مدنظر و رعایت یکسری اصول بیت کوین رایگان دریافت میکنیم

 

 

مزایا و معایب فاست بیت کوین

معایب فاست بیت کوین :

 

    1. مقدار ازردیجیتالی که به عنوان پاداش میدن کم هست ممکنه پاداش بعضی از این سایت های فاست به اندازه ی کسری از سنت باشه
    2. بعضی از سایت های فاست ممکنه کلاهبردار باشن و شما باید با آگاهی و به دور از طمع به بررسی سایت ها بپردازید
    3. استفاده از سایت فاست در جهت درامد متداوم خسته کننده هست

 

 

نکات کلیدی برای استفاده از فاست بیت کوین 

برای استفاده از سایت های فاست حتما باید به نکات کلیدی توجه کرد ؛ برای ثبت نام داخل این سایت های فاست به ایمیل شما نیاز هست پس حتما یک ایمیل جداگونه برای ثبت نام داخل فاست داشته باشید.

حتما بخوانید : دریافت آوه رایگان

 

نکات کلیدی برای استفاده از فاست بیت کوین 

برای استفاده از وب سایت های خارجی فاست باید مراقب تغییر آی پی های فیلترشکن باشید چون با تغییر مداوم آی پی فیلتر شکن ممکنه حساب شمارو مسدود کنه .

هیچوقت از وب سایت های فاست فایلیُ دانلود و نصب نکنید چون ممکنه فایل آلوده باشه و دستگاه شما دچار مشکل بشه ، باید توجه داشته باشید تمام سایت های فاست ارز اونها معتبر نیست و قبل از اقدام حتما بررسی کنید .

 

آیا فاست روشی امن برای کسب ارز دیجیتال رایگان است؟

سایت فاست برای کسانی که به درامد دلاری رایگان علاقه دارن میتونه فرصت خوبی باشه ؛کسانی که تازه کارن و هیچ سرمایه ای ندارن سایت های فاست میتونه برای این افراد خیلی خوب باشه .

اما برای اینکه آگاه باشیم که یک سایت فاست کلاهبرداری هست یا نه باید به نکات مهمی توجه کنیم برای مثال سعی کنید حتما از سایت های فاست معتبر و مشهور استفاده کنید و یا حتما از فیلتر شکنی با آی پی ثابت استفاده کنید ، دراپینو یک سایت ایرانی و معتبر هست که بدون نیاز به هیچ فیلتر شکنی میتونید ثبت نام کنید و از بیت کوین رایگان لذت ببرید .

رعایت تمام نکات بالا میتونه شمارو در جهت سوداوردی هدایت کنه فقط باید توجه داشته باشید به سایت های فاست به چشم یک درامد مداوم نگاه نکنید .

 

آیا فاست روشی امن برای کسب ارز دیجیتال رایگان است؟

 

 سخن آخر

فاست بیت کوین ها سایت هایی هستن که با تماشای فیلم های تبلیغاتی ؛ شرکت درنظرسنجی ؛ بازی کردن و فعالیت در این سایت ها میشه بیت کوین رایگان و بدون هیچ سرمایه ای بدست اورد ، سایت فاست مزایا و معایب و ریسک هایی داره که داخل مقاله به شرحش پرداختیم .

اما همینطور که گفتیم باید آگاهانه و هوشیار نسبت به سایت های فاست تحقیقات لازمُ انجام داد تا وارد چرخه ی کلاهبرداری این سایت ها قرار نگریم ، همینطور سایت معتبر و ایرانی دراپینو معرفی کردیم که بدون نیاز به سرمایه و دردسرای فیلترشکن میتونیم با خرید از فروشگاه های معتبر خرید کنیم و درصدی از مبلغ خریدُ به ارزدیجیتال دلخواهمون تبدیل کنیم .

 

سوالات متداول 

 

فاست بیت کوین چیست ؟

سایت هایی هستن که با تماشای فیلم تبلیغاتی ، شرکت در نظرسنجی و یا با کلیک کردن روی صفحات تبلیغات میتونیم بیت کوین رایگان دریافت کنیم .

آیا دریافت بیت کوین در سایت های فاست نیاز به هیچ سرمایه ای نداره ؟

خیر ؛ شما بدون هیچ سرمایه ای میتونید داخل سایت های فاست بیت کوین رایگان بگیرید فقط باید یک کیف پول مخصوص ارزدیجیتال داشته باشید .

آیا دراپینو سایت معتبری برای دریافت بیت کوین هست ؟

بله ؛ دراپینو شرکتی معتبر و ایرانی و دارای پشتیبانی قوی است

آیا فقط با خرید از فروشگاه های مشهور در دراپینو میتونیم بیت کوین بگیریم ؟

خیر ، شما میتونید به سایت دراپینو برید و قسمت باشگاه مشتریان لیست تمام مغازه ها مثل رستوران ؛ لباس فروشی ؛ کل و گیاه ؛ ظروف یکبار مصرف و …. مشاهده کنید و برای خرید های روزمره تون به اون فروشگاه یا مغازه برید .

آیا میشه با دریافت بیت کوین از سایت های فاست درامد مداوم داشت ؟

خیر ، پاداش این سایت ها انقدر زیاد نیست از طرفی مدت زمان طولانی بازی کردن و یا صرف کردن وقت داخل این سایت ها خسته کننده هست .

منبع : Guru99

 

سپیده قلی پورمشاهده نوشته ها

Avatar for سپیده قلی پور

سابقه ی تولید محتوای متنی و کپی رایتینگ ، توانایی نوشتن محتوای یونیک سابقه فعالیت مستمر داخل بازار های مالی جهانی و توانایی تحلیل تکنیکال و فاندامنتال.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *