دریافت ایردراپ سوشی‌سواپ رایگان (معتبر و تست شده)

همین الان ثبت نام کن و هر روز سوشی سوآپ رایگان به دست بیار!
برای دریافت سوشی سوآپ رایگان همین الان ثبت نام کن!

آشنایی با ارزهای‌دیجیتال به خاطر نوظهور بودنشون سخت بنظر میاد. کسب درآمد از رمزارزها شاید در ابتدا مسیر پیچ و خم داری باشه اما مسیر میانبری هم وجود داره که شمارو زودتر به کسب درآمد از طریق رمزارزها میرسونه.

اگه به درآمد رایگان دلاری علاقه داری و میخوای مسیر میانبر رو انتخاب کنی این مطلب برای تو هست. شما میتونید بدون اینکه سرمایه‌ای داشته باشید رمزارز رایگان دریافت کنید و از درآمد رایگانتون لذت ببرید.

در این مطلب از دراپینو قصد داریم شما رو با رمزارز سوشی‌سواپ آشنا کنیم و راه دریافت رایگان و معتبرش داخل ایران رو بگیم پس تا پایان این مقاله همراه باش.

 

جایگاه ارزدیجیتال سوشی‌سواپ 

 

جایگاه ارزدیجیتال سوشی‌سواپ 

رمزارز سوشی‌سواپ یه برنامه غیرمتمرکز هست یعنی وابسته به هیچ نهادی نیست همین موضوع  باعث شده این رمزارز قدرتمند باشه و درنتیجه داشتن سوشی‌سواپ برای دریافت‌کنندگان این رمزارز یک برد به حساب میاد.

بیشتر بخوانید: اتریوم رایگان

 

روش دریافت ایردراپ سوشی‌سواپ رایگان در ایران

 

معرفی روش دریافت سوشی‌سواپ رایگان در ایران

دریافت سوشی‌سواپ به خاطر رشد و قدرتی که داره میتونه برای سرمایه‌گذاری پیشنهاد خیلی خوبه باشه در نتیجه دریافت رایگانش هم یک امتیاز ویژه برای افرادی هست که قدم تو این راه میزارن.

در ادامه شما رو با روش دریافت معتبر این رمزارز داخل ایران آشنا می‌کنیم.

 

سوشی‌سواپ رایگان را از دراپینو دریافت کنید!

 

سوشی‌سواپ رایگان را از دراپینو دریافت کنید!

دراپینو یه پلتفرم ایرانی هست که به افرادی که داخل وبسایتش ثبت‌نام کنن و از فروشگاه‌های طرف قراردادش خریدی انجام بدن، پاداش خرید اهدا میکنه. این پاداش‌خرید داخل دراپینو به شکل ارزهای‌ دیجیتال هست.

 

مراحل عضو شدن داخل پلتفرم دراپینو

 

مراحل عضو شدن داخل پلتفرم دراپینو

برای اینکه عضو خانواده‌ی بزرگ دراپینو باشید اول باید به وبسایت دراپینو برید با وارد کردن شماره تماس و شماره کارت بانکیتون که خرید های روزمره‌تون رو انجام میدید میتونید شما هم از پاداش رمزارزی استفاده کنید.

بعد از عضویت داخل دراپینو به قسمت مشتریان داخل سایت برید و اونجا لیست تمام فروشگاه ها و مغازه ها رو میتونید مشاهده کنید با خرید کردن از این فروشگاه ها درصدی از مبلغی که بابت خریدتون پرداخت کردید به شما به شکل رمزارزی که دوست داشته باشید برگردونده میشه، تبریک میگیم شما درآمد رایگان دلاری رو شروع کردید.

بیشتر بخوانید: بیت کوین رایگان

 

فروشگاه‌های خانواده‌ی دراپینو

 

فروشگاه‌های خانواده‌ی دراپینو

دراپینو تونسته بیش از 10 هزار فروشگاه رو عضو خانواده ی خودش کنه و هر روز این خانواده بزرگتر هم میشه. فروشگاه های زنجیره‌ای مثل افق‌کوروش و گندم و یا هایپر فمیلی ها جزئی از فروشگاه های دراپینو هستن همچنین کافه ها، رستوران ها ، بوتیک های لباس و حتی مغازه های الکترونیکی هم داخل لیست فروشگاه های دراپینو هستن.

داخل وبسایت دراپینو برید و از GPS  که داخل خود وبسایت هست استفاده کنید تا نزدیک ترین فروشگاه رو برای خرید و دریافت رمزارز پیدا کنید. در ضمن خوشبختانه خدمات دراپینو به شهرستان ها هم رسیده افرادی که در شهرهایی غیراز تهران زندگی می‌کنن میتونن درآمد دلاری رایگان داشته باشن.

 

برداشت ارزدیجیتال رایگان از دراپینو

 

برداشت ارزدیجیتال رایگان از دراپینو

بعد از اینکه خرید کردیم و پاداش رمزارزی رو دریافت کردیم باید به حساب کاربریمون داخل دراپینو بریم و رمزارزی دریافت کردیم نقدش کنیم و از درآمد رایگانی که برای خودمون درست کردیم لذت ببریم.

به وبسایت دراپینو برید و بعد از وارد شدن به حساب کاربری فقط دکمه ی برداشت بزنید و با خیال راحت منتظر باشید پاداشتون به حساب بانکیتون واریز بشه. همین بله، برداشت از دراپینو هیچ دردسری نداره و به صورت سیستمی و مطمئن انجام میشه.

فقط برداشت ها داخل دراپینو به صورت ریالی هست و در حال حاضر امکان انتقال خود اون رمزارز وجود نداره. اعضای دراپینو پاداش شما رو با قیمت همون لحظه ی رمزارزی که دریافت کردید برای شما واریز میکنن و شما نیازی نیست چندین روز منتظر پیامک واریز باشد؛ دراپینو سریع‌السیر پاداش شما رو واریز میکنه.

 

میزان ارزدیجیتال دریافتی از دراپینو

ارزدیجیتالی که شما از دراپینو دریافت می‌کنید کاملا بستگی به میزان خرید شما داره البته این میزان برای هر فروشگاهی هم متفاوت هست در یک چیز کلی شما با خرید از فروشگاه های طرف قرارداد دراپینو از 1% تا 20% میتونید رمزارز رایگان دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: ایردراپ رایگان

 

میزان ارزدیجیتال دریافتی از دراپینو

به وبسایت دراپینو قسمت مشتریان برید اونجا کنار هر فروشگاه و مغازه‌ای میزان رمزارزی که قراره دریافت کنید نوشته شده درضمن شما میتونید بعد از ثبت نام داخل دراپینو هر رمزارزی رو که دوست داشته باشید انتخاب کنید تا پاداشتون به اون ارزدیجیتال تبدیل بشه، تنوع رمزارزی داخل دراپینو خیلی زیاده و دست شما برای انتخاب اون‌ها باز هست.

 

سخن‌آخر

ورود به دنیای ارزهای‌دیجیتال و روبه‌رو شدن با درآمدهای دلاری تجربه شیرینی هست. خوشبختانه پلتفرم دراپینو برای کاربران ایرانی این امکان رو قرار داده تا با خرید از فروشگاه هایی مثل افق کوروش بتونن پاداش خرید به شکل ارزدیجیتال دریافت کنن.

داخل بحران قیمت های امروزه هر قدمی برای کسب درآمد دلاری یه پیشرفت محسوب میشه؛ شما بدون نیاز به هیچ سرمایه ای میتونید از خدمات دراپینو استفاده کنید و از بازگشت درصدی از پول خریدتون به شکل رمزارز لذت ببرید.

سوالات متداول سوشی‌سواپ رایگان

 

آیا داخل دراپینو نیاز به انجام مراحل احراز هویت هست؟

خیر، شما با مراجعه به وبسایت دراپینو و با واردکردن شماره تماس و شماره کارت بانکی میتونید عضو دراپینو بشید و از خدماتش استفاده کنید.

 

آیا دراپینو در قبال اهدای رمزارز پولی هم از ما میگیره؟

خیر، دراپینو هیچ پولی از شما نمیگیره و میتونید بدون نیاز به هیچ سرمایه ای شروع بع کسب درآمد دلاری رایگان کنید.

 

آیا دراپینو فقط رمزارز سوشی‌سواپ به ما اهدا می‌کنه؟

خیر، داخل دراپینو تنوع ارزهای دیجیتال خیلی زیاده شما بعد از ثبت نام میتونید هر رمزارزی که دوست داشته باشید برای پاداشتون انتخاب کنید.

 

دراپینو با چه فروشگاه هایی قرارداد داره؟

دراپینو با بیش از 10 هزار فروشگاه قرارداد داره مثل فروشگاه های زنجیره‌ای مثل افق کوروش و گندم؛ حتی مغازه های گل و گیاه و رستوران ها و کافه ها و… جز خانواده دراپینو هستن.

 

دراپینو به ما چقدر رمزارز رایگان اهدا می‌کنه؟

میزان رمزارز دریافتی شما از دراپینو بستگی به میزان خریدتون داره اما در یک چیز کلی دراپینو به شما از 1% تا 20% با خرید از فروشگاه های طرف قراردادش رمزارز رایگان اهدا میکنه.

سپیده قلی پورمشاهده نوشته ها

Avatar for سپیده قلی پور

سابقه ی تولید محتوای متنی و کپی رایتینگ ، توانایی نوشتن محتوای یونیک سابقه فعالیت مستمر داخل بازار های مالی جهانی و توانایی تحلیل تکنیکال و فاندامنتال.

هرسوالی داری ازمون بپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *