دریافت ایررداپ گولم رایگان | تضمینی و تست شده | اپدیت ۲۰۲۴

همین الان ثبت نام کن و هر روز گولم رایگان به دست بیار!
برای دریافت گولم رایگان همین الان ثبت نام کن!

در ذهن ما دنیای ارزدیجیتال سخت و غیرقابل دسترس هست چونکه علاوه‌بر آموزش این بازار باید پولی هم برای شروع داشته باشیم. اما در این مطلب از دراپینو قراره شما قدمی بزرگ برای جیب‌هاتون بردارید اون هم دریافت رمزارز رایگان و داشتن درآمد دلاری بدون ذره‌ای هزینه هست.

در ادامه این مقاله ار دراپینو شما رو با رمزارز گولم و شیوه‌ی دریافت رایگانش بیشتر آشنا میکنیم پس تا پایان همراه دراپینو باشید.

 

مرتبه ارزدیجیتال گولم در سرزمین رمزارزها

 

مرتبه ارزدیجیتال گولم در سرزمین رمزارزها

رمزارز گولم در واقع نرم‌افزاری مبتنی بر سیستم شبکه بلاک چین هست که امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال با تکیه بر قدرت محاسبات مالی را میده. این قدرت محاسباتی اغلب برای تحقق اهداف مختلفی مثل هوش مصنوعی، استخراج ارزهای دیجیتال و سایر محاسبات پیچیده و دردسرساز طراحی شده هست.

ارزدیجیتال گولم با نام اختصاری GLM شناخته میشه و از ویژگی های خوب ایمنی خوبی هست که این رمزارز داره با داشتن این رمزارز خیالتون راحت باشه که پولتون از امنیت خوبی برخوددار هست.

بیشتربخوانید: ایردراپ رایگان

 

روش های دریافت ایردراپ گولم رایگان

 

روش های دریافت رمزارز گولم رایگان

ارزهای‌دیجیتال به علت محبوبیت خاصی که دارن روش های متنوعی هم برای بدست آوردن رایگانشون وجود داره اما ما در این مطلب مطمئن ترین روشی که در ایران وجود داره و قابل استفاده برای تمام افراد هست رو معرفی می‌کنیم:

 

پاداش خرید مسیری درست برای دریافت رمزارز رایگان

 

پاداش خرید مسیری درست برای دریافت رمزارز رایگان

فروشگاه های بزرگ و کوچک در ازای خرید از آن‌ها به مشتریان خود پاداش های متنوعی اهدا می‌کنند. پاداش خریدی که قراره شما باهاش آشنا بشید، پاداش رمزارزی هست به این شکل که شما از طریق یک پلتفرم با فروشگاه هایی که طرف قراردادش هستن آشنا میشید از اون‌ها خریدهای روزمره انجام میدید.

بعد از خرید درصدی از مبلغی که بابت خرید پرداخت کردید به حساب کاربری شما داخل پلتفرمی که پاداش رمزارزی اهدا می‌کنه به ارزدیجیتال تبدیل میشه. برای استفاده از پاداش خرید باید داخل پلتفرمی که پاداش رمزارزی اهدا می‌کنه ثبت‌نام کنید.

بیشتربخوانید: بیتکوین رایگان

 

دراپینو پلتفرم دریافت رمزارز رایگان

 

دراپینو پلتفرم دریافت رمزارز رایگان

دراپینو پلتفرمی هست که پاداش رمزارزی به کاربران خود اهدا می‌کنه. شما برای ثبت نام ابتدا باید داخل وبسایت دراپینو بشید و با وارد کردن شماره تماس و شماره کارت بانکی و انجام خرید روزمره از فروشگاه های طرف قرارداد دراپینو به راحتی رمزارز رایگان دریافت کنید.

 

فروشگاه‌های رمزارزی درایپنو

در دراپینو 10 هزارفروشگاه وجود داره که از مشهورترین اون‌ها میتونیم از افق‌کوروش، هایپرفمیلی،گندم و سورنا نام ببریم. این فروشگاه های زنجیره‌ای در هر محله‌ای پیدا میشه شما با انجام خریدهای روزمره‌تون میتونید ارزدیجیتال رایگان دریافت کنید.

 

فروشگاه‌های رمزارزی درایپنو

علاوه‌بر این فروشگاه ها مغازه های لباس فروشی، کافه و رستوران ها، قنادی‌ها و… شامل دراپینو میشن.

برای دیدن لیست فروشگاه های طرف قرارداد دراپینو باید به سایت دراپینو برید و از قسمت مشتریان لیست تمام فروشگاه ها و انواع اونها رو میتونید ببینید.

برای پیدا کردن نزدیک ترین فروشگاه به محل زندگیتون میتونید از GPS داخل وب سایت استفاده کنید و نزدیک ترین فروشگاه ها به خودتون رو پیدا کنید.

شما حتی اگه تهران هم زندگی نمی‌کنید نگران نباشید چونکه دراپینو با شتاب هرچه بیشتر به شهرستان ها هم رسیده و افرادی که داخل شهرهای دیگه زندگی می‌کنن میتونن رمزارز رایگان دریافت کنن.

بیشتربخوانید: اتریوم رایگان

 

مقدار ارزدیجیتال دریافتی از دراپینو

 

مقدار ارزدیجیتال دریافتی از دراپینو

شما به هر میزانی که از فروشگاه های دراپینو خرید انجام بدید رمزارز رایگان دریافت می‌کنید. میزان کش بک دریافتی شما به قرارداد دراپینو با اون فروشگاه ها هم بستگی داره.

اما در کل دراپینو از 1% تا 20% به شما رمزارز رایگان اهدا می‌کنه. برای دیدن مقدار درصد ارزدیجیتالی دریافتی ازسوی هر فروشگاهی میتونید به وبسایت دراپینو برید در قسمت مشتریان کنار هر فروشگاهی درصد پرداختی رمزارز زده شده.

 

وقت برداشت پاداش رمزارزی فرا رسید!

 

وقت برداشت پاداش رمزارزی فرا رسید!

بعداز خرید از فروشگاه های رمزارزی دراپینو حالا نوبت به برداشت پاداشتون و لذت از درآمد دلاری رایگان رسیده.

برای برداشت کش بک از دراپینو نیاز به کار سختی نیست فقط کافیه درخواستتون رو ثبت کنید تا خود وب سایت پاداشتون رو به حساب بانکیتون واریز کنه. شما هر زمانی که درخواست برداشت پاداشتون رو داخل دراپینو ثبت کنید همون لحظه با قیمت روزِ اون رمزارز برای شما واریز میشه.

داخل دراپینو برداشت به صورت ریالی هست و فعلا امکان انتقال خود رمزارز نیست ، شما بعد از ثبت نام داخل دراپینو میتونید هر رمزارزی رو که دوست داشته باشید انتخاب کنید، تنوع ارزهای دیجیتال در دراپینو خیلی زیاد هست و شما هر رمزارزی که دوست داشته باشید میتونید انتخاب کنید تا پاداشتون به اون رمزارز تبدیل بشه.

 

سخن‌آخر

دریافت ارزدیجیتال رایگان در ایران ممکن شده و پلتفرم دراپینو به کاربران ایرانی خود رمزارز رایگان اهدا میکنه. در دراپینو شما با خرید از فروشگاه های طرف قرارداد دراپینو میتونید پاداش رمزارزی دریافت کنید. بعد از خرید از فروشگاه های رمزارزی دراپینو درصدی از مبلغی که بابت خرید پرداخت کردید به رمزارز در دراپینو تبدیل میشه.

سوالات متداول گولم رایگان

دراپینو برای چی از ما شماره ی کارت بانکی میخواد ؟

باید شماره کارت بانکی شما ثبت باشه تا دراپینو پاداشتون رو به حساب بانکی شما واریز چون سیستم پاداش دهی دراپینو کاملا الکترونیکی هست و هیچکس هیچ دخالتی نداره. شماره ی کارت شما برای خرید کردن باید ثبت باشه که مشخص بشه شما از چه فروشگاه هایی خرید کردید.

 

دراپینو چقدر به ما پاداش اهدا می کنه؟

دراپینو از 1% تا 20% به شما پاداش رمزارزی اهدا می‌کنه. اما این میزان پاداش به دو عامل بستگی داره اول میزان خرید شما از فروشگاه های درایپنو، دوم به قراردادی که دراپینو با اون فروشگاه بسته.

 

دراپینو میتونه مارو به درامد دلاری رایگان برسونه؟

بله، با ثبت نام داخل سایت دراپینو و خرید از فروشگاه های طرف قرارداد این شرکت مثل افق کوروش و …. میتونیم درصدی از مبلغ خریدمونو به ارز دلخواه تبدیل و از درامد دلاری رایگان لذت ببریم.

 

آیا دراپینو فقط رمزارز گولم اهدا می‌کنه؟

خیر، داخل دراپینو هر رمزارزی که دوست داشته باشید میتونید انتخاب کنید تا پاداشتون به اون رمزارز تبدیل بشه.

 

آیا هروقت که بخوام میتونم پاداشمو برداشت کنم ؟

بله شما در هرزمانی که بخوایید میتونید درخواست بدید و پاداشتون رو با قیمت لحظه ای همون رمزارز دریافت کنید تا به حساب بانکی شما واریز بشه و

 

 

سپیده قلی پورمشاهده نوشته ها

Avatar for سپیده قلی پور

سابقه ی تولید محتوای متنی و کپی رایتینگ ، توانایی نوشتن محتوای یونیک سابقه فعالیت مستمر داخل بازار های مالی جهانی و توانایی تحلیل تکنیکال و فاندامنتال.

هرسوالی داری ازمون بپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *