دریافت ایردراپ NEAR نیر پروتکل رایگان | دریافت در عرض ۵ دقیقه!

همین الان ثبت نام کن و هر روز بیت‎‌کوین رایگان به دست بیار!
برای دریافت بیت‌کوین رایگان همین الان ثبت نام کن!

با توجه به تورم بالایی که با اون دست و پنجه نرم می‌کنیم، رسیدن به درآمد دلاری یک راهکار بسیار جذاب به نظر می‌رسه. موثرترین راهکار به این منظور، دریافت NEAR نیر پروتکل رایگان در این زمینه محسوب میشه. دریافت و خرید و فروش ارز دیجیتال یکی از منابع مهم برای کسب درآمد دلاریه. شما در واقع با سرمایه‌گذاری روی رمز ارزها از نوسان قیمتی که دارن، سود به دست میارین. به همین خاطر قصد داریم در این مطلب از دراپینو به معرفی بهترین روش دریافت NEAR نیر پروتکل رایگان بپردازیم. پس در ادامه با ما همراه باشین تا این راهکار ساده و پرسود رو یاد بگیریم.

معرفی ارزدیجیتال NEAR نیر پروتکل

معرفی ارزدیجیتال NEAR نیر پروتکل

نیر پروتکل(NEAR Protocol)  یک پلتفرم بلاک‌چینی متمرکزه که از زیرساخت مبتنی بر تکنولوژی بلاک‌چین برای ساختن و اجرای دی‌اپ‌ها (Decentralized Applications) استفاده می‌کنه. این پروتکل با هدف ارائه یک بستر قابل توسعه برای اپلیکیشن‌های متمرکز، سرعت، کارایی و هزینه‌ کمتری دارن. 

یکی از ویژگی‌های بارز NEAR، اینه که اجازه میده توسعه‌دهندگان بدون هیچ هزینه‌ای بتونن اپلیکیشن‌های خودشون رو روی پلتفرم، اجرا و مستقر کنن. نیر پروتکل از طریق الگوریتم متمرکز Proof of Stake (PoS)، امنیت و انعطاف پذیری بیشتری رو در مقایسه با بلاک‌چین‌های ترکیبی (hybrid) ارائه میده. این ارز دیجیتال با این امکاناتی که داره، به توسعه‌دهندگان فرصتی ارائه میده تا با استفاده از توانمندی‌های بلاک‌چین توانایی ساختن اپلیکیشن‌هایی با قابلیت‌های متمایز و قابل اعتماد رو بدون نگرانی بایت هزینه و پیچیدگی‌های مرتبط به اون، داشته باشن.

ارزدیجیتال NEAR نیر پروتکل

برخورداری از چنین قابلیت‌هایی باعث ارزشمند شدن هرچه بیشتر این ارز دیجیتال شده. به همین دلیل دریافت NEAR نیر پروتکل رایگان، فرصتی بسیار استثنایی برای درآمدزایی محسوب میشه.

دریافت ایردراپ NEAR نیر پروتکل رایگان از طریق پاداش خرید

پاداش خرید یک نوع راهکار در زمینه تشویق مشتریان به خرید کردن از فروشگاه‌ها گفته می‌شه. این راهکار، یک معامله دو سر برده که در اون می‌تونین هم کالاهایی که بهشون نیاز دارین رو با بهترین کیفیت خریداری کنین و هم در ازای این کار، پاداش بگیرین. تصور کنین که پاداش خرید شما در قالب رمز ارز باشه! به این ترتیب بدون صرف هیچگونه هزینه‌ای تونستین به دریافت NEAR نیر توکن رایگان و دیگر ارزهایی که دوست داشته باشین، برسین.

بیشتر بخوانید: ایردراپ رایگان

دریافت NEAR نیر پروتکل رایگان از طریق پاداش خرید

این شیوه جلب مشتری از مدت‌ها پیش رواج داشته و امروزه با داغ شدن بازار ارزهای دیجیتال، افزایش تقاضای اون‌ها به این سمت حرکت کرده. قطعاً شنیدن اهدای پاداش با رمزارزها می‌تونه مشتری‌های زیادی رو در یک فروشگاه جمع کنه. به همین خاطر در ادامه می‌‌بینیم که چطور میشه NEAR نیر پروتکل رایگان در ایران به دست آورد.

بهترین وب سایت دریافت پاداش خرید در ایران

بهترین وب سایت دریافت پاداش خرید در ایران

دراپینو معتبرترین و همینطور اولین مجموعه در ایران با نماد اعتماد محسوب میشه که خدمات پاداش خرید رو به کاربران خودش ارائه داده. این مجموعه زیرساخت‌های گسترده‌ای داره و به این ترتیب تونسته توجه فروشگاه‌های خیلی زیادی رو به خودش جلب کنه. به این ترتیب رویای دراپینو که بیت کوین رایگان برای همه هست، محقق شده.

به کمک خدمات این مجموعه دیگه هیچ احتیاجی نیست که هزینه زیادی برای داشتن رمزارزها بپردازین و سر این موضوع روی داراییتون ریسک کنین؛ چون همونطور که می‌دونین دنیای کریپتو نوسان بسیار زیادی داره و اگر ارزش ارزی که خریداری کرده باشین سقوط کنه، دچار ضررهای شاید جبران ناپذیری بشین. به همین خاطر دریافت NEAR نیر پروتکل رایگان و سایر رمزارزها از طریق پاداش خرید به شدت توصیه میشه چون طی این مکانیزم، ریسک سرمایه برای شما صفره.

بیشتر بخوانیددریافت اتریوم رایگان

روش دریافت NEAR نیر پروتکل رایگان از دراپینو

روش دریافت NEAR نیر پروتکل رایگان از دراپینو

برای دریافت NEAR نیر پروتکل رایگان از طریق دراپینو باید مراحل ساده‌ای رو طی کنین. این مراحل شامل ثبت نام در وب سایت و خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد مجموعه میشه. برای این کار باید به وب سایت رسمی درابینو مراجعه و روی گزینه ثبت نام کلیک کنین. شماره تلفن همراهی رو که دارین، ثبت کنین و کد پیامک شده رو ارائه بدین. در مراحل بعدی یک سری اطلاعات مثل کارت بانکی از شما خواسته می‌شه. دریافت شماره کارت بانکیتون به خاطر نظارت دراپینو بر تراکنش‌هایی هست که در فروشگاه‌های طرف قرارداد انجام میشه و شما رو شامل دریافت NEAR نیر پروتکل رایگان می‌کنه. به این ترتیب پاداش خرید شما به درستی محاسبه و به کیف پول حساب کاربریتون واریز میشه.

بیشتر بخوانید: کسب بیتکوین رایگان

فروشگاه‌های طرف قرارداد با دراپینو

فروشگاه‌های طرف قرارداد با دراپینو

دراپینو با هدف ترویج و گسترش کاربرد ارزهای دیجیتال و دسترسی همه به رمزارز رایگان با فروشگاه‌های مختلفی وارد قرارداد شده. کاربران با خرید از این فروشگاه‌ها مشمول دریافت NEAR نیر پروتکل رایگان و دیگر ارزهای دلخواهشون میشن. تصور کنین که از این به بعد حتی با رفتن به یک کافه و رستوران بتونین ارز دیجیتال رایگان به عنوان پاداش بگیرین. برای مشاهده فهرست این فروشگاه‌ها لازمه که به قسمت مربوطه در سایت مراجعه کنین. در این بخش، GPS دستگاهتون باید فعال باشه. می‌تونین تمام مراکزی رو که در اطرافتون وجود دارن و با خرید از اون‌ها می‌تونین به دریافت NEAR نیر پروتکل رایگان برسین رو مشاهده کنین. خوشبختانه این امکان هم برای شما فراهم شده تا حتی در مواقع سفر هم از این مراکز خرید کنین و ارز دیجیتال رایگان به دست بیارین.

میزان دریافت پاداش خرید دراپینو

میزان دریافت پاداش خرید دراپینو

درصد بازپرداخت هر فروشگاهی می‌‌تونه از ۱ تا ۲۰ متغیر باشه. دراپینو برای شفافیت هرچه تمام‌تر و احترام به کاربران این درصد رو در کنار اسم هر فروشگاه ذکر کرده. هر چقدر این درصد بالاتر بره، پاداش خرید شما هم بیشتر میشه. پس بهتره برای دریافت NEAR نیر پروتکل رایگان بیشتر سعی کنین که خریداتون رو به ثبت این فروشگاه‌ها سوق بدین.

نکته قابل توجه اینه که فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگی مثل افق کوروش و هایپر فمیلی هم عضو باشگاه مشتریان دراپینو هستن. به این ترتیب حتی با خریدهای خواروبار روزمره هم که مبلغ قابل توجهی میشه، می‌تونین رمز ارز رایگان کسب کنین.

بیشتر بخوانید: دریافت ارز دیجیتال رایگان

برداشت رمزارز دریافتی از دراپینو

برداشت رمزارز دریافتی از دراپینو

بعد از دریافت NEAR نیر پروتکل رایگان و سایر رمزارزها نوبت به برداشت و استفاده از این درآمد می‌رسه. پلتفرم دراپینو این کار رو برای کاربران هرچه ساده‌تر کرده و فقط لازمه که در حساب کاربریتون درخواست برداشت ثبت کنین. به این ترتیب حتی نیاز به مراجعه به صرافی و داشتن ولت ندارین. پس زمان زیادی از شما صرفه‌جویی میشه.

بعد از ثبت درخواست برداشت، دراپینو طبق ارزش لحظه‌ای رمزارزی که در کیف پولتون دارین، مبلغ معادلش رو به کارت بانکیتون واریز می‌کنه. البته در حال حاضر امکان تبدیل و نقل و انتقال رمز ارز در این بستر فراهم نیست اما می‌تونین ارزش ریالی حسابتون رو هر زمان که خواستین، برداشت کنین.

کلام آخر

داشتن ارزهای دیجیتال و دریافت NEAR نیر پروتکل رایگان و سایر رمزارزها در شرایط اقتصادی کنونی می‌تونه درآمد دلاری به همراه داشته باشه. دراپینو به عنوان اولین پلتفرم ارائه دهنده خدمات پاداش خرید این امکان رو در اختیار کاربرانی که در اون ثبت نام کردن، قرار میده. بعد از ثبت نام در این وب سایت، با هر خرید از فروشگاه‌های عضو باشگاه مشتریان دراپینو می‌تونین رمزارز دلخواهتون رو به صورت رایگان به دست بیارین.

مبلغ دریافتی این رمز ارزها به میزان هزینه‌ای بستگی داره که در ازای خریداتون پرداخت کردین. پس در واقع میشه به این مکانیزم به چشم یک پس‌انداز طولانی مدت نگاه کرد. با توجه به اینکه زمان برداشت ارز دیجیتال از حساب دراپینو، شما ارزش لحظه‌ای حساب کاربریتون رو دریافت می‌کنین، این امکان براتون فراهمه که از نوسان ارزش ارز هم بهره‌مند بشین. پس بهتره که همین حالا حساب کاربری خودتون رو در وب سایت رسمی دراپینو ایجاد کنین تا در آینده از رشد این بازار پرتکاپو سهیم باشین.

سوالات متداول ایردراپ NEAR رایگان

دریافت NEAR نیر پروتکل رایگان در ایران امکان داره؟

به کمک مکانیزم پاداش خرید دراپینو، امکان دریافت ارزهای دیجیتال به صورت رایگان به عنوان پاداش خرید، امکان پذیر هست.

چقدر میتونم NEAR نیر پروتکل رایگان کسب کنم؟

بعد از ثبت‌نام در وب سایت دراپینو با هر خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد می‌تونین NEAR نیر پروتکل رایگان بر اساس درصد بازپرداخت اون فروشگاه، کسب کنین.

 

نیلوفر شیرازیمشاهده نوشته ها

Avatar for نیلوفر شیرازی

سلام! من نیلوفر شیرازی هستم و مدت زیادی هست که در حوزه تولید محتوا فعالیت دارم. همکاری من با تیم دراپینو یک نقطه عطف در تجربه حرفه‌ایم محسوب میشه و همیشه تلاش میکنم بهترین مطالب رو به اشتراک بذارم.

هرسوالی داری ازمون بپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *