بهترین روش‌های دریافت ایاس رایگان (EOS رایگان)

همین الان ثبت نام کن و هر روز ایاس رایگان به دست بیار!
برای دریافت ایاس رایگان همین الان ثبت نام کن!

رمزارز ایاس (EOS) در حال حاضر با داشتن چشم انداز مطلوب و رشد مورد انتظار در وب سایت مارکت کپ مورد علاقه بسیاری از افراد هست. EOS قوی‌ترین زیرساخت برای برنامه‌های غیرمتمرکزه و یک سیستم غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک‌چین به شمار میاد. این شبکه باعث ترویج، میزبانی و پیاده‌سازی برنامه‌های غیرمتمرکز در سطح تجاری (dApps) در پلتفرم میشه. EOS ابتدا نام Ethereum killer رو برای خودش اختصاص داد زیرا علاوه بر سرعت پردازش فوق العاده بالا، تمام ویژگی‌های شبکه اتریوم رو هم داره.

 

 هدف از ایجاد ایاس ایجاد یک بلاک چین غیرمتمرکز با مقیاس پذیری بالا و هزینه تراکنش پایین هست. به دلیل اینکه این رمزارز آینده روشن و سود قابل توجهی داره خیلی از افراد دنبال این هستن که بدون نیاز به سرمایه و به صورت رایگان این ارز رو داشته باشن. در ادامه این مقاله با ما همراه باشین تا روش‌های دریافت ایاس رایگان رو بهتون بگیم.

 

 

 

معرفی معتبرترین روش های دریافت ایاس رایگان

روش‌های مختلفی برای دریافت ایاس رایگان وجود داره. برخی از برنامه‌ها و سایت‌ها به کاربران خود پاداش‌هایی مثل ایاس یا هر رمزارز دیگه به ازای انجام کارهای ساده مانند مشاهده تبلیغات، انجام نظرسنجی‌ها، یا ثبت نام در سایت ها میدن. این روش یکی از ساده‌ترین روش های دریافت ایاس رایگان هست.

 

روش های دریافت ایاس رایگان

یکی دیگه از روش‌های دریافت ایاس رایگان بازی‌های ارز دیجیتال هست. برخی از بازی‌ها به کاربران خود این امکان رو میدن تا با انجام بازی، ایاس رایگان کسب کنن. این روش یک روش سرگرم‌کننده برای دریافت ایاس رایگان هست.

بازگشت وجه از خرید یک روش تخفیف‌دهی هست که در آن بخشی از مبلغ خرید مشتری به او بازگردانده میشه. این روش توسط بسیاری از شرکت‌ها و فروشگاه ها استفاده می‌شه. داخل ایران هم بسیاری از فروشگاه‌های معتبر از این روش استفاده میکنن و به جای تخفیف ایاس رایگان یا هر ارزی که شما بخواین میدن. در ادامه مقاله به صورت کامل روش‌ها رو توضیح خواهیم داد.

 

دریافت ایاس رایگان با خرید های روزمره

دریافت ایاس رایگان با خریدهای روزمره یک روش عالی برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال هست. با استفاده از سایت دراپینو، می‌تونین به راحتی و بدون دردسر ایاس رایگان کسب کنین. برای دریافت ایاس رایگان با خریدهای روزمره، باید مراحل زیر رو دنبال کنین:

 

دریافت ایاس رایگان با دراپینو

 

      1. در سایت دراپینو ثبت نام کنین.

      1. فروشگاه‌های باشگاه مشتریان دراپینو رو در شهر خودتون از داخل لیست سایت پیدا کنین.

      1. از فروشگاه‌های باشگاه مشتریان دراپینو خرید کنین.

    1. ایاس رایگان دریافت کنین.

 

کسب ایاس رایگان با دراپینو

برای ثبت نام در سایت دراپینو، باید شماره تماس و شماره کارت بانکی خودتون رو وارد کنین. این سایت تمام شهرهای کشور رو پوشش میده و فرقی نمیکنه ساکن کدوم شهر هستین، به هر حال با خرید از فروشکاه‌های مثل افق کوروش و یا گندم، میتونین تا 20 درصد تخفیف بگیرین و به ازای این تخفیف ایاس رایگان دریافت کنین. با خرید از این فروشگاه‌ها، بخشی از مبلغ خرید شما به صورت ایاس به حساب دراپینو شما واریز میشه.

 

معرفی معتبرترین روش های دریافت ایاس رایگان

برای اینکه بدونین کدوم فروشگاه‌ها شامل این شرایط میشن، باید وارد بخش فروشگاه‌ها داخل سایت بشین و فروشگاه مورد نظر خودتون رو پیدا کنین. کافیه شهر خودتون رو جستجو کنین تا لیست مورد نظر در اختیارتون قرار بگیره.

 

کسب ایاس رایگان از طریق TrustDice

TrustDice نوعی برنامه غیر متمرکز هست و روی بلاک چین EOS کار می‌کنه. این پلتفرم دارای ارز مخصوص به خود، برداشت فوری و خودکار و بدون محدودیت کشوری هست. Trustdice یکی از محبوب‌ترین سایت‌های آنلاین برای دریافت ایاس رایگان به شمار میاد. Trust Dice اعداد تصادفی رو با تاس تولید می‌کنه که به کاربران اجازه میده تاس‌های خودشون رو انتخاب کنن و این مسئله دستکاری تاس رو غیرممکن می‌کنه. این موضوع TrustDice را به یکی از محبوب ترین سایت های آنلاین تبدیل کرده.

 

کسب ایاس رایگان از طریق TrustDice

این بازی بسیار آسونه

در یک بازی بازیکنان یک عدد از 1 تا 100 را انتخاب می‌کنند و شرط می‌بندند که آیا یک تاس بین بالا یا پایین آن عدد رو نشون میده.

 

دریافت ایاس رایگان از طریق فاست Trustees

Trustees طیف گسترده‌ای از مزایای رو برای بازیکنان فراهم می‌کنه که می‌تونه به شما در دریافت ایاس رایگان کمک میکنه. ویژگی‌هایی مانند انجمن‌های TrustDice یا چت بازی به بازیکنان این امکان رو میده که نکاتی رو ارسال کنن و استراتژی‌های برنده شدن رو دریافت کنن.

این فاست هر روز ایاس رایگان به بازیکنان میده که میشه از این رمزارز برای انجام طیف گسترده‌ای از بازی‌های مختلف و برنده شدن در بازی‌های بزرگ استفاده کرد.

 

دریافت ایاس رایگان از طریق فاست Trustees 

فاست Trustees بسیار ساده هست. بازیکنان باید یک حساب کاربری ایجاد کنن و از صفحه Trustees faucet دیدن کنند تا درخواست آنها ثبت شود. Trustees برنامه ها و کمپین هایی را به بازیکنان ارائه می دهد (باشگاه ساتوشی، پاداش سپرده، بازپرداخت ماهانه، مسابقات شرط بندی، و غیره) که نه تنها یک تجربه قمار عالی را ارائه می دهند، بلکه به افزایش درآمد کلی کمیسیون فرعی شما نیز کمک می کنند.

 

کسب ایاس رایگان از طریق بازی

دریافت ایاس رایگان بسیار سرگرم‌کنندس به همین دلیل طرفداران زیادی داره. در ادامه چند بازی برای شما معرفی خواهیم کرد.

 

بازی CryptoDynasty

CryptoDynasty یک بازی مرتبط با ارز دیجیتال هست که با بلاک چین EOS و ETH کار می‌کنه. بازیکنان می‌تونن برای به دست آوردن تجربه و ابزار لازم برای ساخت تجهیزات، ارتقاء قهرمانان خود و ارائه بهترین سلاح ها، زره ها و تجهیزات، اقدام کنن. بعد از ایجاد قلمرو مورد علاقه خود قیمت به طور خودکار افزایش پیدا میکنه. اگر شخصی از شما خریداری کنه مبلغی که می‌تونه به کیف پول شما ارسال بشه در واقع پاداش بازی شما هست.

 

کسب ایاس رایگان از طریق بازی 

ویژگی‌های بازی Crypto Dynasty:

 

توکن TKT

Tiger Rune یک توکن بازی همه کاره است که برای اعمال مختلف مورد نیاز هست.  TKT توکن بومی ارز دیجیتال بازی EOS هست که در بلاک چین EOS ایجاد شده و در مجموع 1 میلیارد توکن در گردش هست. بازیکنان می‌تونن توکن‌های ارز دیجیتال TKT را به عنوان پاداش دریافت کنن.

 

تجهیزات فوق العاده

این بازی دارای سیستم تجهیزات متنوع بسیار زیادی هست. بیش از 200 ابزار باورنکردنی در 8 دسته برای ایجاد بازیکنان وجود داره. تجهیزات به 6 سطح از جمله Generic / Rare / Master / Epic / Legend / Super God تقسیم میشن.

 

سیستم PVP 

سیستم PVP مبتنی بر فناوری بلاک چین هست که بازیکنان با عوامل مختلف و تصمیمات بر اساس مهارت‌ها، تجهیزات و طراحی که انتخاب می‌کنند بازی میکنند. در این بازی به آنها فرصت موفقیت در پاداش‌های روزانه و هفتگی از جدول رتبه‌بندی داده میشه.

 

بازار بر روی بلاک چین

بسیاری از بازارهای داخلی در این بازی وجود دارن. بازیکنان از ارز دیجیتال برای معامله مستقیم بر روی بلاک چین بر اساس قرارداد هوشمند استفاده می‌کنن. فروشندگان می‌تونن برای هر تراکنش به سرعت ارز دیجیتال را دریافت کنن در حالی که خریداران می‌تونن محصولات یا تجهیزات مورد نظر خودشون رو بخرن.

نحوه کسب TKT دربازی: بازیکنان می‌تونن دارایی‌های بازی رو در بازار خریداری کنند تا TKT به دست بیارن. یا با هر بار کشتن دشمنان، شهرت کسب کنن و این بازی هر روز تعداد معینی TKT را با توجه به شهرت شما توزیع می‌کنه. بازیکنان برای به دست آوردن ایاس رایگان باید توکن TKT رو جهتخرید قهرمانان، تجهیزات بازی و غیره خرج کنن. هر 1000 TKT ، یک ایاس رایگان برای شما خواهد داشت.

 

بازی BETDICE

BETDICE یک پلتفرم بازی اجتماعی غیر متمرکز مبتنی بر بلاک چین هست که یک اکوسیستم امن و قابل اعتماد رو برای بازی‌های آنلاین فراهم میکنه.

 

ایاس رایگان با بازی BETDICE 

BetDice قصد داره تجربه بازی عالی رو برای کاربران خود فراهم کنه و به دیگر توسعه دهندگان این فرصت رو میده تا به راحتی از بازی‌های خود در پلتفرم دایس استفاده کنن و برنامه‌های خودشون رو با تعداد کاربران رو به رشد به اشتراک بذارن. به عنوان یک هدیه خوش آمدگویی، شما 1000 تا شانس تاس رو مستقیماً پس از ورود به BetDice دریافت خواهید کرد.

 

بازی کاپیتان بلک بیل

Captain Black Bill یک بازی شکار گنج الماس هست که هدف آن یافتن الماس پنهانه. بازی به طور مداوم انجام میشه اما هر بار که کاربر الماس گمشده رو پیدا می‌کنه و توسط یک کاربر سرقت می‌شه کد مخفی رو وارد می‌کنه و سپس بازنشانی کرده تا یک فولد جدید شروع بشه. هر دور دو یا گاهی سه برنده داره. شخصی که رمز دقیق گنج را پیدا کرده و وارد می شود.

 

دریافت ایاس رایگان در ایران

شخصیت های موجود در بازی

یک بازیکن بسته به نحوه بازی و علاقه خود می‌تونه یک یا چند نقش رو در یک بازی اجرا کنه.

شکارچی گنج: همیشه شجاع و دائماً به دنبال گنج‌ها و چالش های جدید هیجان انگیز هست.

پنهان‌کننده گنج: سخت کار می‌کنه و می‌خواد مناطق جدیدی رو کشف کنه که دست هیچ کس به گنج نرسه.

برنده گنج: استراتژیست که با آمار می‌دونه که الماس‌های گمشده در گنجینه‌های بزرگ توسط بهترین سازندگان گنج با قابلیت اطمینان بالا ساخته میشه.

کوهنورد: علاقه‌ای به گنج یابی نداره.

سرمایه گذار: سهام مالکیت الماس‌های گمشده رو خریداری می‌کنه تا از سهمیه 25 درصدی موجود برای مالکان الماس که یک دور بازی رو از دست دادن بهره‌مند بشن.

کسب‌وکارها: کسب‌وکارها می‌توانند برای محصولات یا خدماتی که می‌فروشن، با افزودن یک هدیه محصول تبلیغاتی به گنج، تبلیغات بخرن.

هکر: همیشه این باور وجود داشته که خطا یا راهی برای حدس زدن، تحریف یا تفسیر نادرست کدهای گنج رمزگذاری شده ذخیره شده در بلاک چین عمومی وجود داره.

 

کسب ایاس رایگان از طریق بازی اپ تناسب اندام PUML

برنامه‌ای است که در هنگام ورود به چالش‌های تناسب اندام با اهدای ایاس رایگان به شما انگیزه میده تا فعال باشین. ایاس رایگان با خرید محصولات تناسب اندام، دریافت کارت‌های هدیه یا ارزهای دیجیتال دیگه میتونه مبادله بشه.

ابتدا اپلیکیشن رو دانلود و ثبت نام کنین. سپس، در زیر قسمت Challenges، روی چالشی که می‌خواهید شروع و کلیک کنین سپس بر روی دکمه Enter بزنید/ از شما خواسته می شود برای پیگیری مراحل خود با Google Fit، Apple Health، Fitbit، Apple Watch یا Garmin ارتباط برقرار کنین. هنگامی که نحوه پیگیری مراحل خودتون رو انتخاب کردین، وارد چالش خواهید شد!

حتما بخوانید : دریافت ایردراپ رایگان

 

کسب ایاس رایگان از طریق بازی اپ تناسب اندام PUML 

وظایف و پیشنهادات چالش:

کد QR را اسکن کنین و به اسپانسر متصل یا وارد چالش بشین. Fitbit، Apple Watch یا دستگاه دیجیتال خودتون رو وصل و شروع به گإروندن مراحل بشین.

چالش و رقابت

با چالش‌های ماهانه سطح خودتون رو بالا ببرین و در مراحل، چالش‌های ویدیویی پخش زنده و تمرین‌ها با دیگران رقابت کنین.

چالش‌های پیاده روی

مراحل را ضبط و پیگیری کنین تا به اهداف چالش برانگیز مثل 10000 قدم در روز دست پیدا کنین.

چالش‌های مرحله تیمی

به عنوان یک تیم برای رسیدن به هدف کلی چالش مرحله‌ای با هم کار کنین و به این صورت میتونین بیشترین پاداش‌هایی رو که در تیم دریافت خواهید کرد، جمع آوری کنین.

چالش‌های مسافتی

رقابت کنین تا ببینین چه کسی می‌تونه چالش مسافت طولانی مثل مسابقات دوی 10 کیلومتر، نیمه ماراتن، ماراتن کامل یا 100 کیلومتر رو تکمیل کنه.

اشتراک گذاری و تابلوهای امتیازات

دوستان خودتون رو برای رقابت در چالش‌ها دعوت کنی و موقعیت خودتون رو در تابلوهای امتیازات با جهان به اشتراک بگذارین.

پاداش کسب کنین

چالش‌های سالم و کسب جوایز از این اپ راحت است. جوایز شامل محصولات تناسب اندام، خدمات، کارت های هدیه و ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین رایگان (BTC) و ایاس رایگان هست.

 

کسب ایاس رایگان از طریق سایت کاریابی HireVibes

HireVibes یک پلت فرم استخدام  فریلنسر Web3 هست که برای جامعه استعدادهای جهانی ساخته شده است. این پلتفرم از توکن‌های ابزار مبتنی بر بلاک چین EOS پشتیبانی میکنه. HVT بیش از 200000 حساب داره و می‌تونه از سهام برای پیوستن به انجمن، پرداخت هزینه‌های استخدام، ارسال P2P و هشدار دادن به پاداش‌های غیرفعال استفاده کنه.

 

کسب ایاس رایگان از طریق سایت کاریابی HireVibes 

HireVibes به شما این امکان رو میده که برای مشاغل فناوری و راه اندازی آنها درخواست بدین و در پروژه‌ها همکاری کنین. هر بار که شغلی نیرو کافی جذب کنه، از انجمن HireVibes جوایزی مانند ایاس رایگان دریافت می‌کنین. این شبکه یک ابزار استخدام کم هزینه هست که درخواست‌ها و ارجاعات رو  برای مشاغل خالی افزایش می‌ده.

حتما بخوانید : دریافت اکسی‌اینفینیتی رایگان

همچنین میتونین برای تطبیق فرصت با مهارت، ایاس رایگان دریافت کنی. لینک‌هارو در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بذارین و هر بار که شخصی روی لینک شما کلیک کرد، درآمد کسب کنید.

 

سخن پایانی

ایاس در سال 2017 راه اندازی شد و یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال در جهان هست. از جمله ویژگی‌های ایاس میتوان به مقیاس پذیری بالا، هزینه تراکنش پایین، غیرمتمرکز بودن و امنیت بالا اشاره کرد. ایاس پتانسیل بالایی برای رشد دارد از این رو سرمایه‌گذاری در این ارز، میتونه جالب توجه باشه. بهترین و امن‌ترین روش دریافت ایاس رایگان استفاده از سایت ایرانی دراپینو و اعتماد به فروشگاه‌های این پلتفرم هست.

 

EOS رایگان

 

سوالات متداول

 

مقدار ایاس دریافتی از سایت دراپینو هر زمان که بخوایم قابل دریافت هست؟

در فاز اولیه پروژه برای برداشت رمزارزهاتون هر زمان که درخواست بدین، دارایی ها با قیمت روز براتون به فروش می‌رسه و معادل ریالیش به حساب بانکی کاربر واریز میشه.

هر خرید شامل چند درصد تخفیف میشه؟

برای هر خریدی که از فروشگاه‌های افق کوروش یا گندم دارید 20 درصد تخفیف میگیرید که این مقدار برای شما به صورت رمزارز بازگشت داده میشه.

آینده ارز ایاس خوبه ؟

آینده ایاس به میزان پذیرش آن توسط توسعه‌دهندگان و کاربران بستگی داره. اگر ایاس بتونه به طور گسترده پذیرفته شود، یک پلتفرم مهم برای dApps به شمار میاد و آینده روشنی خواهد داشت.

سرمایه‌گذاری در ارز ایاس امن هست؟

ایاس از یک الگوریتم اثبات سهام استفاده می‌کنه که به عنوان یک الگوریتم اجماع نسبتاً امن در نظر گرفته میشه. با این حال، هیچ سیستم کامپیوتری کاملاً ایمن نیست و همیشه خطر هک وجود دارد پس برای نگهداری ارزهای خودتون از یک بستر امن استفاده کنین.

 

 

منبع : Idle-empire

 

سپیده قلی پورمشاهده نوشته ها

Avatar for سپیده قلی پور

سابقه ی تولید محتوای متنی و کپی رایتینگ ، توانایی نوشتن محتوای یونیک سابقه فعالیت مستمر داخل بازار های مالی جهانی و توانایی تحلیل تکنیکال و فاندامنتال.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *