روش‌های دریافت فانتوم رایگان (100 درصد واقعی و تست شده)

همین الان ثبت نام کن و هر روز فانتوم رایگان به دست بیار!
برای دریافت فانتوم رایگان همین الان ثبت نام کن!

آشنایی با رمزارز های دیجیتال امتیازات زیادی برای هر فردی که به دنبال درآمد بیشتری هست داره ؛ افرادی که انتخاب میکنن درآمد دلاری داشته باشن و با دریافت رمزارز ها برای خودشون چراغ راهی درست میکنن تا مسیر زندگیشون روشن تر بشه .

 

دریافت رایگان ارزهای دیجیتال (ایردراپ رایگان) داخل ایران هم ممکن هستش و فقط یکسری شرایطی داره که از آبِ خوردن هم آسون تره ، داخل این مقاله قراره روش های مطمئن و امتحان شده ی دریافت رمزارز رایگانُ به شما توضیح بدیم .

ارزدیجیتال فانتوم (fantom) یه پلتفرم غیرمتمرکز و ایمنی هست که وابسته به هیچ نهادی نیست هدف این ارزدیجیتالِ ارزشمند این هست که برای ساخت آینده ای بهتر و کارآمدتر به افرادی که دارای این رمزارز هستن خدمات خوبی ارائه بده .

 

کسب فانتوم رایگان

فانتوم یکی از رمزارز خوب و قابل اعتماد برای سرمایه گذاری هستش این ارز به تنهایی انقلاب گر هست چراکه با نفوذ به همه ی قسمت ها مثل پذیرش دارایی ها داخل مقیاس دیجیتالی ؛ پرداخت های غیرمتمرکز و مطمئن تونسته جایگاه بالا و ارزشمندی بدست بیاره .

 

 

 

روش های دریافت فانتوم رایگان

روش های متنوعی برای دریافت فانتوم رایگان یا هر رمزارزی مثل بیت کوین رایگان وجود داره بخاطر معروفیت و سر و صدایی که ارزدیجیتال به پا کرده باعث شده این روش ها مسیرهای سخت و آسونی هم برای رسیدن به رمزارز داشته باشن

در ادامه با مطمئن ترین روش ها و آسون ترین ها آشنا میشیم :

 

دریافت فانتوم رایگان از مسیر پاداش خرید

پاداش خرید یا به اصطلاح کش بک مسیری هست که بیزینس های بزرگ و کوجک برای کاربرانشون فراهم میکنن ، برای دریافت پاداش خریدتون از این شرکت ها باید از فروشگاه های مشخصی خرید انجام بدید و بعد از خرید درصدی از مبلغی که پرداخت کردید به صورت پاداش به شما به شکل های مختلفی برگردونده میشه .

یکی از این شکل های پاداش خرید دریافت رمزارز رایگان هست ؛ برای دریافت فانتوم رایگان و یا رمزارزی که دوست دارید باید ابتدا داخل این وب سایت ها ثبت نام کنید و بعد از فروشگاه های طرف قرارداد اون شرکت خرید کنید .

 

کش بک فانتوم رایگان

پاداش های خرید داخل کشور ایران هم وجود داره و خیلی هم موفق بوده در ادامه قراره مسیر جدیدی به شما معرفی بشه که چراغ راهتون باشه ؛ معرفی بهترین وب سایتی که پاداش خریدش ارزهای دیجیتال رایگان هست .

 

بهترین وب سایت ایرانی دریافت فانتوم رایگان

تا به اینجا با جریان پاداش خرید و یا کش بک آشنا شدیم و حالا نوبت به معرفی یکی از بهترین پلتفرم های پاداش خریدِ ایرانی رسیده ؛ پلتفرم دراپینو وب سایتی ایرانی هست که به کاربرانش فانتوم رایگان و یا هر رمزارزی که شما بخوایید اهدا می کنه .

 

سایت های فانتوم رایگان

داخل دراپینو بدون ذره ای هزینه و به آسونی آب خوردن میتونید ارزدیجیتال رایگان دریافت کنید .

 

چگونگی دریافت رمزارز رایگان از دراپینو

برای اینکه شما هم یکی از دریافت کنندگان ارزدیجیتال رایگان باشید و همینطور عضو خانواده ی بزرگ دراپینو بشید اول از همه باید به سایت دراپینو برید و ثبت نام کنید برای ثبت نام هم کافیه شماره ی تماستون و شماره ی کارت بانکی تون که خرید های روزمره رو انجام میدید ثبت کنید .

 

فانتوم رایگان با دراپینو تضمینی

به شما برای ورود به دنیای دراپینو خوش آمد میگیم و حالا نوبت به اصل ماجرا یعنی روش دریافت فانتوم رایگان از دراپینو هست ؛ شما بعد ثبت نام باید داخل سایت به قسمت مشتریان برید و از اونجا لیست تمام فروشگاه ها و مغازه هایی که طرف قرارداد دراپینو هستن رو مشاهده کنید و با خرید ازاون فروشگاه ها رمزارز رایگان دریافت کنید .

 

فروشگاه های عضو باشگاه مشتریان دراپینو

فروشگاه های زنجیره ای مثل افق کوروش ، گندم و سورنا که داخل هر محلی پیدا میشه هم عضو باشگاه مشتریان دراپینو هستن و شما به راحتی با انجام خرید های روزمره از این فروشگاه ها و برگشت درصدی از مبلغ خریدتون به عنوان پاداش رمزارز رایگان دریافت می کنید .

داخل سایت دراپینو قسمت مشتریان تمام فروشگاه ها و مغازه ها به صورت لیست شده همراه با آدرسشون قرار گرفته ؛ تنوع زیادی که دراپینو برای فروشگاه ها داره آدمو وسوسه میکنه تا خرید های زیادی انجام بده چون رستوران ها ، کافه ها ، بوتیک لباس ، گل و گیاه ، قنادی ، لوازم الکترونیکی همه ی اینها با تعداد زیاد جز باشگاه مشتریان دراپینو هستن .

 

فانتوم رایگان با دراپینو در ایران

شما میتونید بااستفاده از GPS که داخل خود سایت دراپینو هست نزدیک ترین فروشگاه رو برای خریدتون و دریافت رمزارز رایگان پیدا کنید یکی از خبر خوب دیگه در خصوص دراپینو این هست که فروشگاه هایی داخل شهرستان ها هم جز باشگاه مشتریان دراپینو شدن و افرادی که داخل شهرهای دیگه هم زندگی میکنن میتونن از این پاداش های خریدِ رمزارزی استفاده کنن .

 

میزان پاداش خریدِ دراپینو

بعد از خریدتون از فروشگاه های مربوطه و برگشت درصدی از مبلغ خریدتون داخل دراپینو و تبدیلش به رمزارز دلخواهتون باید بدونید که میزان پاداش خریدتون بستگی به میزان خریدتون از فروشگاه ها داره و همینطور به قراردادی که دراپینو با اون فروشگاه مدنظر داره که برای هرکدوم از فروشگاه ها متفاوت هست هم وابسته هست .

برای دیدن درصد پاداش رمزارز هر فروشگاه میتونید داخل سایت قسمت مشتریان برای هر فروشگاهی که مدنظرتون هست و ببینید اما در کل با خرید از فروشگاه های دراپینو از 1% تا 20% میتونید پاداش رمزارزی دریافت کنید .

 

نقد و دریافت پاداش خرید از دراپینو

بعد ازاینکه پاداش شما به حساب کاربری شما داخل دراپینو اضافه شد نوبت به نقد کردن و دریافتش میرسه که این کار هم داخل دراپینو مثل آب خوردن آسونه و فقط کافیه درخواستتون ثبت کنید ، خود اعضای تیم دراپینو پاداشتونُ به حساب بانکی شما واریز میکنن .

 

فانتوم رایگان با دراپینو

درحال حاضر برداشت داخل دراپینو به شکل ریالی هست و فعلا امکان انتقال رمزارزها وجود نداره ، شما هر زمانی که اراده کنید میتونید پاداش رمزارزتونُ به قیمت همون لحظه ی رمزارز دریافت کنید .

داخل دراپینو بعد ثبت نام متونید رمزارزی که دوست دارید انتخاب کنید تو پاداشتون به اون رمزارز تبدیل بشه ، تنوع رمزارزها داخل دراپینو خیلی زیاده هست و به راحتی میتونید رمزارز دلخواهتونُ انتخاب می کنید .

 

بازی برای کسب درآمد راهی برای کسب فانتوم رایگان

همینطور که قبل تر گفتیم راه های کسب ارزدیجیتال رایگان زیاد و متفاوت هست ، بازی کردن داخل این فضای جدید هم یکی از این راه ها هست ، با بازی کردن شما میتونید رمزارز فانتوم به شکل رایگان دریافت کنید .

 

بازی برای کسب درآمد راهی برای کسب فانتوم رایگان

وب سایت coinfaucet یکی از این سایت های بازی هست شما با رفتن به این سایت میتونید بازی کنید و فانتوم رایگان بدست بیارید .

نکته ی مهمی که برای این مدل کسب رمزارز وجود داره این هست که شاید برای کسانی که علاقمند به دنیای بازی ها هستن جذاب باشه اما نباید وقتمونو زیاد هم برای این مدل بدست آوردن رمزارز صرف کنیم چون قطعیتی برای بدست آوردن ارزدیجیتال رایگان نداره .

 

سایت های فاست

سایت های فاست روش دیگه ای هست که میتونید باهاش رمزارز رایگان دریافت کنید ، برای استفاده از روش باید در ابتدا ماهیت سایت فاست به شما توضیح بدیم ، سایت های فاست ماهیتی تبلیغاتی دارن و شما با مراجعه به این سایت ها و انجام یکسری فعالیت ها مثل مشاهده ی ویدئوهای تبلیغاتی ، کلیک روی بنرهای تبلیغاتی و یا شرکت داخل نظرسنجی ها میتونید رمزارز رایگان فانتوم یا هر رمزارز دیگه ای دریافت کنید .

 

چطور فانتوم رایگان بگیریم

سایت claimfreecoins یکی از سایت های فاست هست که شما میتونید رمزارز رایگان دریافت کنید یک نکته ی مهم اینکه ممکنه بعضی سایت های فاست ارز مدنظر شمارو نداشته باشن ، مشکلی نیست شما بعد از دریافت هر رمزارزی از سایت فاست میتونید داخل کیف پول مخصوص دیجیتالیتون رمزارز دریافتیُ به رمزارز دلخواهتون تبدیل کنید .

یکی دیگه از وب سایت ها ، Satoshi quiz هست که کاربران داخل این سایت با پاسخ به یکسری سوالات رمزارز رایگان دریافت میکنن .

 

فاست فانتوم رایگان

نکته مهم دیگه این هست که میزان رمزارز دریافتی از این سایت های فاست کم و ناچیزه پس بهتره زمان زیادی برای دریافت رمزارز رایگان از این سایت های فاست نزارید .

 

ویژگی های چشمگیر و خوب رمزارز فانتوم

رمزارز فانتوم ویژگی های چشمگیر و مناسبی داره که باعث شده برای نگه داریش و سرمایه گذاریش افراد تلاش کنن ؛ سرعت بالای تراکنش یکی از این ویژگی های خوب هست ، ویژگی دیگه غیرمتمرکز بودنش هست که باعث امنیت بالای این رمزارز شده .

 

دریافت فانتوم رایگان در ایران

یکی دیگه از ویژگی های خوبش این هست که اگه شما داخل بستر صرافی های ارزدیجیتال این رمزارز داشته باشید و بخوایید خرید و فروش کنید میزان کارمزدش انقد کم هست که تقریبا به صفر میرسه .

 

سخن آخر

دریافت رمزارز رایگان میتونه مسیر زندگی شمارو تغییر بده و یه رویدادی باشه که ورق زندگیتونو برگردونه علتش هم اینه که با دریافت رمزارزها میتونید به راحتی درآمد دلاری داشته باشین و چی بهتر ازاینکه بدون سرمایه و فقط با دریافت رمزارز رایگان قدم های جلوتری برای زندگیتون نسبت به افراد دیگه بردارین .

 

مزایا فانتوم

داخل مقاله انواع روش های مطمئن برای دریافت رمزارز رایگان فانتوم برای شما شرح دادیم و با معرفی پلتفرم ایرانی دراپینو مسیر جذاب ، مطمئن و آسونیُ به شما نشون دادیم .

داخل پلتفرم دراپینو با خرید از فروشگاه های طرف قرارداد این پلتفرم میتونید رمزراز رایگان دریافت کنید و بدون پرداخت کوچکترین هزینه ای رفاه کوچکی برای خودتون فراهم کنید .

 

ویژگی های چشمگیر و خوب رمزارز فانتوم

 

سوالات متداول

 

برای ثبت نام داخل دراپینو باید هزینه ای هم پرداخت کنیم ؟

خیر ؛ شما داخل دراپینو با ثبت شماره ی تماس و شماره ی کارت بانکیتون بدون پرداخت هیج هزینه ای میتونید عضو دراپینو بشید .

آیا بعد از دریافت پاداش خرید بلافاصله میتونیم پاداشمونو دریافت کنیم ؟

بله ، شما هر زمانی که بخوایید با قیمت همون لحظه ی رمزارز میتونید پاداشتونو برداشت کنید .

میزان کش بک دراپینو چقدر هست ؟

این موضوع بستگی به خرید شما از فروشگاه های طرف قرارداد دراپینو داره اما میزان پاداش شما میتونه از 1% تا 20% متغیر باشه .

آیا دراپینو فقط رمزارز فانتوم به صورت پاداش اهدا می کنه؟

خیر ؛ داخل دراپینو انواع رمزارزها هست و شما بعد ثبت نام به راحتی میتونید رمزارز دلخواهتونو انتخاب کنید .

چه فروشگاه هایی عضو مشتریان دراپینو هستن ؟

افق کوروش ، سورنا ، گندم ، هایپر فامیلی و … جز فروشگاه هایی هستن که  عضو باشگاه مشتریان دراپینو هستن علاوه براینها مغازه های لباس فروشی ، گل فروشی ، قنادی ها و رستوران ها هم جز مشتریان دراپینو هستن .

منبع : Gemini

 

نیلوفر شیرازیمشاهده نوشته ها

Avatar for نیلوفر شیرازی

سلام! من نیلوفر شیرازی هستم و مدت زیادی هست که در حوزه تولید محتوا فعالیت دارم. همکاری من با تیم دراپینو یک نقطه عطف در تجربه حرفه‌ایم محسوب میشه و همیشه تلاش میکنم بهترین مطالب رو به اشتراک بذارم.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *