نحوه دریافت ایردراپ رایگان تراست ولت (Trust wallet)

همین الان ثبت نام کن و هر روز رمز ارز رایگان به دست بیار!
برای دریافت رمز ارز رایگان همین الان ثبت نام کن!

در دنیای کریپتوکارنسی ها یا همون ارزهای دیجیتال شاهد حضور ولت ها(کیف پول ها) مجازی بسیاری هستیم که در تلاشن تا با ارائه کردن خدمات گوناگون برای کاربرانشون از رقبای خودشون سبقت بگیرن. تراست ولت TrustWallet از محبوب ترین نرم افزارهای کیف پول ارزهای دیجیتال هستش که با پشتیبانی از تعداد زیادی شبکه بلاک چین، امکان ذخیره ارزها و NFT ها را در شبکه های الکترونیکی رو برای کاربرانش فراهم کرده.

 

 

این کیف پول همچنین نسخه افزونه هم داره که کاربرانش به وسیله نصب این کیف پول روی مرورگر خودشون مثلا کروم توانایی به کار بردن از تمامی خدمات و مزایا این کیف پول رو، در کامپیوتر خودشون هم خواهند داشت.

حالا تراست ولت برای خفن تر شدن خودش و بیشتر کردن محبوبیتش بین کاربران روزافزون دنیای ارزهای دیجیتال،یک ایردراپ رایگان هم تهیه کرده.توی این مقاله قراره ریز به ریز اینکه چه جوری میشه ایردراپ رایگان تراست ولت رو دریافت کرد رو بهتون بگیم،پس حتما حتما تا آخر این مقاله با دراپینو همراه باش.

 

منظور از ایردراپ رایگان در تراست ولت چیه؟

ایردراپ، از جمله استراتژی های بازاریابی هستش که از جانب توسعه‌دهندگان یک پروژه به منظور توزیع رایگان توکن پروژه خودشون به معامله‌گران و سرمایه‌گذاران، به کار برده می‌شود. هدف اصلی ایردراپ ها، جلب کردن توجه مخاطبان به پروژه‌های جدید حوزه ارزهای دیجیتال است. ارز دیجیتال رایگان در تراست ولت هم در اصل همون فرآیند ایردراپ هستش که به جهت تشویق کاربر به کیف پولش ارسال میشه.پس بدونید که وقتی ارز دیجیتال رایگان رو در تراست ولت خودتون دریافت کردید، در اصل برای آشنایی و ترغیب شما به خرید ارزهای دیجیتال هستش.
بیشتر بخوانید: هدیه نوروزی همراه اول

 

منظور از ایردراپ رایگان در تراست ولت چیه؟

حتما بخوانید : بهترین سایت های فاست بیت کوین رایگان

 

مزایا و معایب دریافت ارز دیجیتال رایگان در تراست ولت 

شمایی که دنبال ایردراپ رایگان تراست والت هستید بهتره با مزایا و معایب اون هم آشنایی پیدا کنید.

همونطور که یه کم قبل تر هم اشاره کردم رقابت توی دنیای ارزهای دیجیتال خیلی شدیده و میشه گفت که ایردراپ یه جورایی روشی برای متمایز شدن از رقبا هستش.

همچنین میشه گفت که دریافت ایردراپ ارزهای دیجیتال روشی برای تقویت کردن سبد ارزهای دیجیتال بدون نیاز به خرید دارایی‌های دیجیتال جدید هستش.

مایکل جی کیسی (Michael J. Casey) که رئیس هیئت مشاوره CoinDesk و مشاور تحقیق بلاکچین MIT هستش اعتقاد داره که کریپتوکارنسی ها(ارزهای دیجیتال) به منظور رسیدن به موفقیت های بیشتر نیازمند این نوع از بازاریابی هستن.کیسی گفته که اگه یه ارز به صورت گسترده مورد استفاده قرار نگیره، هیچ اتفاق خاصی براش نمیفته. در واقع این ارز  اصلا موفق نمیشه، مگر اینکه مردم به استفاده، خرید و معامله این ارزها تشویق و ترغیب بشن.

بیشتر بخوانید: شارژ هدیه نوروزی رایتل

 

مزایا و معایب دریافت ارز دیجیتال رایگان در تراست ولت 

ولی خب با تمامی این اوصاف هشدارهایی هم راجع به ایردراپ ها از سوی متخصصین و فعالین ارزهای دیجیتال داده میشه.

مثلا پیر روچارد (Pierre Rochard) موسس و مشاور بیت‌کوین، در توییتی هشدار داده که ایردراپ‌های کریپتو توانایی این رو دارن که باعث پامپ و دامپ بشن. یعنی صاحبان ارزهای دیجیتال توانایی این رو دارن که به صورت مصنوعی ارزش اونها رو افزایش بدن تا سریع‌تر به سود برسن.بدترین نکته اینجاست که،ارزهای رایگان ایردراپ امکان این رو دارن که خطر در اختیار گذاشتن اطلاعات حساس یا دارایی شما به یک کلاهبردار را هم به همراه داشته باشن.

در صورتی که از علاقه‌مندان و فعالان دنیای ارزهای دیجیتال هستی و به صورت مکرر سبد سهامت رو به طور فعال مدیریت می‌کنی، احتمالا دریافت ایردراپ ارزش اینکه وقت بذاری براش رو داره.

حتما بخوانید : دریافت ایردراپ رایگان

 

معرفی ایردراپ رایگان و ارز های رایگان در تراست ولت

از ساده ترین و در دسترس ترین ایردراپ ها برای ما ایرانیان پلتفرم دراپینو هستش. شما برای دریافت ارزهای دیجیتال فقط کافیه که در وب سایت دراپینو ثبت نام کنین.ثبت نامش چه جوریه؟ شما شماره تماس و شماره کارتتون رو ثبت میکنین و بعد از اون هروقت از طریق اون کارت از فروشگاه های حاضر در باشگاه مشتریان دراپینو خرید داشته باشین، یه بخشی از مبلغ خریدتون به صورت ارز دیجیتال به حسابتون برمیگرده.

حتما بخوانید : دریافت استلار رایگان

 

معرفی ایردراپ رایگان و ارز های رایگان در تراست ولت

دیگه خودتون میدونین که ایرانی های فعال در بازار ارزهای دیجیتال چقدر با تحریم ها و قوانین دنیای کریپتوکارنسی ها درگیر هستن، این روش برای ما ایرانی ها بهترین ایردراپ ممکن هستش. نکته فوق العاده این روش این هستش که فروشگاه های حاضر در باشگاه مشتریان دراپینو در تمامی شهرهای ایران وجود دارن و برای تمامی ایرانیان در دسترس هستن.

 

دریافت Oat پروژه دائو میکر

از همکاران تراست ولت در دریافت ایردراپ رایگان تراست ولت ،پروژه میکر دائو هستش.شما به منظور دریافت NFT میباست اول از همه از طریق این لینک کیف پول تراست ولت خودتون رو به این پلتفرم متصل کنین.با وارد شدن به این سایت، کیف پول تراست به صورت خودکار به سایت متصل میشه ولی اگه نشد کیف پولتون رو باز کرده و روی گزینه “Connect wallet” (بالا سمت راست صفحه) کلیک کنین.اینجوری شما میتونین کیف پولتون رو به این پلتفرم متصل کنین. در ادامه روند شما به یک اکانت توییتر نیاز دارین!

 

دریافت Oat پروژه دائو میکر

حتما بخوانید : دریافت شیبا رایگان

به منظور دریافت توکن Oat پروژه میکر دائو، شما می بایست توییتی که خود پلتفرم اعلام کرده رو منتشر کنین تا اکانت توییتر شما به پلتفرم متصل بشه، بعدش باید یک توییت رو ریتوییت و دو تا اکانت رو هم فالو کنین . به منظور پیش بردن این مراحل شما می بایست با کلیک روی گزینه‌های “Retweet Now” یک متنی را ریتوییت و یا با کلیک بر روی گزینه‌های “Follow Now” اکانت‌هایی را دنبال کرده و بعدش روی گزینه “Verify” کلیک کنین.دقت کنید داده‌ها هر یک دقیقه یک بار آپدیت میشن و گزینه “Verify” رو می بایست یک دقیقه بعد از انجام هر کدوم از این فرایندهایی که گفتم کلیک کنین.بعد از انجام این مراحل ، شما شرایط دریافت NFT رو دارین و با کلیک روی گزینه “Claim” می‌تونین NFT مورد نظر رو دریافت کنین.دریافت یا همان Mint ایت NFTها کاملاً رایگان هستش و حتی نیازی به پرداخت کارمزد شبکه هم نیست. این NFT روی شبکه پالیگان ذخیره میشه.

 

دریافت Oat هلیو پروتکل

 

دریافت Oat هلیو پروتکل

پروژه Helio Protocol یکی از 16 پروژه‌ایه که در فرایند دریافت ایردراپ کیف پول تراست ولت قرار دارن. برای دریافت NFT این پروژه شما علاوه بر توییتر، به دیسکورد هم نیاز دارین.اول از همه وارد این لینک شو کیف پول تراست خودتو به پلتفرم متصل کن.برای دریافت NFT مخصوص به همکاری تراست ولت و هلیو پروتکل (Helio Protocol)، می بایست دو توییت رو Retweet و دو اکانت را فالو کنی. همچنین باید در دیسکورد پروژه Helio هم عضو بشی. به جهت عضویت در این کانال اول باید روی گزینه “Connect Discord” کلیک کنی تا اکانت دیسکوردت در این پلتفرم ثبت بشه.بعد از ثبت شدن اکانت اقدام به عضویت در کانال دیسکوردی کن .دقت کن که بعد از عضویت در دیسکورد، می بایست با جواب به یک سوال کپچا، عضویتت رو تایید یا همان “Verify” کنی. بعد از انجام هر کدوم از این مراحل باید حتما حتما با کلیک روی گزینه “Verify” تایید کنی که مرحله رو انجام دادی. بعد از انجام موفقیت آمیز تمامی این 5 مرحله میتونی با کلیک روی گزینه “Claim” این Oat رو دریافت کنی!

بیشتر بخوانید: هدیه نوروزی ایرانسل

 

دریافت Oat پروژه Ariva digital

این Oat محصول همکاری تراست ولت با پروژه بلاکچینی Ariva digital هستش.برای دریافت این Oat می بایست وارد لینک بشین.دقیقا  مثل دو مورد قبل باید کیف پول تراست خودتون رو متصل کنین.بعد در مرحله اول با کلیک روی گزینه “Retweet now” توییت مشخصی از اکانت توییتری آریوا دیجیتال رو ریتوییت کنین؛ بعد از ریتوییت کردن، روی گزینه “Verify” کلیک کنین تا فرایند ریتوییت شما تایید بشه. در مرحله بعد باید در کانال دیسکورد Arivawonderland عضو بشین.

 

دریافت Oat پروژه Ariva digital

حتما بخوانید : دریافت لایت کوین رایگان

روی گزینه “Join now” کلیک کنین تا اکانت دیسکورد شما باز بشه و در این کانال عضو بشین. بعد از عضو شدن در کانال دقیقا مثل مرحله قبل، باید برای تایید فرایندی که انجام دادین روی گزینه “Verify” کلیک کنین. در آخر هم باید اکانت توییتری Arivawonderland رو دنبال کرده و باز هم برای تایید روی گزینه “Verify” کلیک کنین. شما همچنین باید اکانت توییتری تراست ولت رو دنبال کنین  و بعد از تایید هر چهار مرحله، امکان دریافت NFT برای شما فراهم میشه؛ روی گزینه “Claim” کلیک کنین تا Oat یا همان NFT شما ضرب شده و به کیف پول شما منتقل بشه.

 

دریافت Oat پروژه SPACEID

 

دریافت Oat پروژه SPACEID

پروژه SPACEID پروژه بلاکچینی فعال در حوزه ایجاد هویت هستش. برای دریافت Oat این پروژه اول از همه وارد این لینک بشی و در ادامه مثل تمامی موارد گذشته اقدام به اتصال کیف پول تراست ولت خودت به پلتفرم کنی.برای دریافت این ایردراپ اول باید با کلیک روی گزینه “Retweet Now” یک توییت از اکانت توییتری پروژه Space ID رو ریتوییت کنی. در قدم بعدی با کلیک روی این لینک عضو سرور دیسکوردی این پروژه بشی و بعدش هم اقدام به تایید هویت خودتون کنی. برای این کار می بایست بعد از ورود به سرور اول به کانال “Verify-here” بری و بعد روی گزینه “Verify” کلیک کنی، بعد از اون هم روی گزینه “Check my DMs” کلیک و در ادامه با حل کردن یک کپچا عضویت رو تایید کنی. در قدم بعدی با کلیک روی گزینه “Follow Now” اکانت توییتری این پروژه رو دنبال کن.بعد از انجام این مراحل گزینه “Claim” برات فعال میشه، با کلیک روی این گزینه این NFT هم با موفقیت به کیف پولت واریز خواهد شد.

حتما بخوانید : کسب بیت کوین رایگان با گوشی

 

دریافت Oat پروژه OKSE

 

دریافت Oat پروژه OKSE

پروژه Okse پروژه ای در حوزه کیف پول‌ها هستش که با ویزا هم همکاری داشته. برای دریافت Oat این پروژه اول مثل همیشه وارد “این لینک” میشین و کیف پول رو به پلتفرم متصل می کنیم!این Oat یکی از راحت‌ترین و بی دردسر ترین مراحل دریافت رو داره. برای دریافت این Oat اول باید روی گزینه “Retweet Now” یک توییت از اکانت توییتری OKSE رو ریتوییت کنین، بعد با کلیک روی گزینه “Join Now” در کانال دیسکوردی این پروژه عضو بشین.بعد از عضویت در کانال روی تیک قرمز رنگ کلیک کرده و در آخر هم با کلیک روی گزینه “Follow Now” اکانت توییتری این پروژه رو دنبال کنین. بعد از انجام هر یک از این موارد روی گزینه “Verify” در کنار هر کدام از موارد کلیک کنین تا گزینه “Claim” براتون فعال شه. بعد از فعال شدن این گزینه روش کلیک کرده تا Oat خودتون رو خیلی راحت و آسون دریافت کنین.

حتما بخوانید : ایردراپ متامسک

 

کلام آخر

مواردی که باهم بررسی کردیم فقط تعدادی از توکن های ایردراپ رایگان تراست والت بودن.در کل از نظر من ایردراپ ها اگه از جانب یکی از شرکت های امن حوزه ارزهای دیجیتال انجام بشه،ساده ترین راه کسب درآمد هستش.دارپینو هم این روزا باعث راحت تر شدن ما ایرانی ها شده تا به ساده ترین حالت ممکن صاحب ارز دیجیتال بشیم.ثبت نام کن،پشیمون نمیشی!

 

ایردراپ تراست ولت

 

سوالات متداول

 

از کجا oat هایی که دریافت کردیم رو ببینیم؟

نسخه افزونه کیف پول تراست ولت امکان نمایش NFT ها رو نداره، ولی برای مشاهده Oat هاتون می تونین در سایت Galxe به قسمت Galxe ID و سپس Profile مراجعه کنین. در صفحه پروفایل روی گزینه OAT کلیک کنین تا لیستی از تمام OAT هایی که دریافت کردید رو ببینین.

پاداش این ایردراپ به چه صورت هستش؟آیا این Oat ها دارای ارزش هستند؟

پاداش هر کدام از این Oat ها به صورت جداگانه بوده و هر یک مبلغ مشخصی رو به کاربران خود به عنوان ایردراپ اهدا میکنن البته بر اساس گفته تراست ولت، شرط شرکت در این ایردراپ، دریافت حداقل 12 Oat هستش.  این پاداش ها به صورت قرعه کشی پرداخت میشن.نکته‌ جالب و مهم این هستش که نگهداری این Oat ها امکان داره باعث بشه تا کاربران در آینده هم پاداش‌هایی رو دریافت کنن. پاداش‌های این ایردراپ‌ها به صورت ارزهای BNB، TWT، BUSD و حداقل 10 رمزارز دیگر پرداخت خواهد شد!

برای ایردراپ دراپینو به چه اطلاعاتی نیاز هست؟

ثبت نام توی سایت دراپینو و ثبت شماره تلفن و شماره کارتتون.

آیا فقط تهرانی ها میتونن از ایردراپ دراپینو استفاده کنن؟

نه. شما توی هر شهری از ایران که باشین با خرید از فروشگاه عضو باشگاه مشتریان دراپینو میتونین از ایردراپ دراپینو بهره مند بشین.

از کجا توی ایردراپ دراپینو ثبت نام کنیم؟

روی این لینک کلیک کن تا به صفحه ثبت نام منتقل بشی.

 

4 دیدگاه ها

  • سلام کسی از ایردراپ جدید تراست ولت خبر داره؟

    من شنیدم سایت تراست ولت دراه ایردراپ میده!!!

  • سلام میشه درباره دریافت دلار رایگان از تراست والت توضیح بدین؟؟؟!!
    من میخوام با سایت تراست ولت دلار رایگان کسب کنم

    • سلام ایمان عزیز

      دریافت دلار رایگان از تراست والت یکی از روش های کسب دلار رایگان هستش که توی ان بلاگ به طور کامل توضیحش دادیم

      جدای از این روش میتونی به کمک دراپینو در ازای تمامی خرید های روزمه خودت تتر (دلار) رایگان به دست بیاری

      موفق باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *